Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188929/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00209540/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BARLINECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BARLINKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811787297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957462348
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kowalczyk@tbsbarlinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.barlinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.btbs.barlinek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
TBS
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
TBS
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18, 176, 177, 168, 175/19 obręb 2 Barlinek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e005c061-e171-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00187791/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Zagospodarowanie placu manewrowo-postojowego wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej i odwodnieniem terenu, Barlinek dz. 175/18,176,177,168, dr. 175/19”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188929/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219537,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.1. W zakresie robót budowlanych:
rozebranie istniejącej zniszczonej nawierzchni utwardzonej, trylinki, płyt betonowych i płytek chodnikowych,
wykonanie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów
wykonanie dojść pieszych z kostki betonowej,
zagospodarowanie terenu – zakres wg obrysu na załączonym Planie Zagospodarowania załącznik graficzny nr 1 do dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ
3.2.2. W zakresie budowy kanalizacji deszczowej - odwodnienie placu z kostki betonowej pod potrzeby dojazdu, manewru oraz postoju samochodów:
Kanalizację deszczową zaprojektowano jako grawitacyjną.
Trasę przewodów przedstawia rysunek PS-1 Projektu – Planu Zagospodarowania Terenu Kanalizacji Deszczowej
Główny Przewód kanalizacji deszczowej zaprojektowano do kanalizacji ogólnospławnej w ul.31-go Stycznia.
Z uwagi na ograniczenie zakresu prac w stosunku do Projektu Zagospodarowania Terenu (PZT) Projekt Budowlany rys. PS-1 faktyczny zakres obejmuje wykonanie kanalizacji deszczowej: od istniejącej studni S2 do projektowanej S3 - S4 - S7 - P7; P8. Pozostałe odcinki nie podlegają wykonaniu – załącznik graficzny nr 2. Zgodnie z załączonym rysunkiem wyłączone elementy wykrzyżykowano kolorem czerwonym.
Kanalizacja sanitarna istniejąca – włazy nastudzienne wypoziomować do rzędnych nowo wykonanych nawierzchni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199114,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990004649
7.3.3) Ulica: gen. J. Dąbrowskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239235,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Okno, Moczkowo wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do ich użytkowania oraz zagospodarowaniem terenu
- Dostawa nowego auta osobowego dla Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Barlinku
- Dostawa łodzi motorowej ratowniczej wraz z dedykowaną przyczepą transportową dla Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Barlinku
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Budowa ulicy Piaski w Kleczewie
- Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Szczytno
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.