Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00227522/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury, sprzętu i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 3472419
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@wilis.pg.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatury, sprzętu i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7bea1a2-2a67-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 20/WILiŚ/2021, CRZP 190/002/D/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172010,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części A jest oprzyrządowanie do badań zmęczeniowych– 1 komplet, umożliwiające prowadzenie badań zmęczeniowych w układzie belki czteropunktowo zginanej (4PB-PR), do posiadanego przez Zamawiającego urządzenia AsphaltQube produkcji IPC Global (Controls), rok produkcji 2020, z którym muszą być kompatybilne.
2) Przedmiot zamówienia w części A – Oprzyrządowanie do badań zmęczeniowych obejmuje dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 43 – Laboratorium Badań Drogowych, uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części A – Oprzyrządowanie do badań zmęczeniowych zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4A-B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 56972,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części B jest urządzenie myjące – 1 sztuka, do czyszczenia zanieczyszczonych asfaltem pojemników, szklanych kolb itp.2) Przedmiot zamówienia w części B – Urządzenie myjące obejmuje dostawę, wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 43 – Laboratorium Badań Drogowych, uruchomienie przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie jego obsługi.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części B – Urządzenie myjące zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
5) Warunki wykonania zamówienia oraz warunki gwarancji Zamawiający określił
w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4A-B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42924720-2 - Urządzenia do usuwania zanieczyszczeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 104450,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części C jest oprogramowanie do sterowania posiadanym przez Zamawiającego urządzeniem UTM-130XL – 1 licencja developer.2) Przedmiot zamówienia w części C – Oprogramowanie obejmuje dostawę oprogramowania na nośniku USB do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 43 – Laboratorium Badań Drogowych, jego zainstalowanie w posiadanym przez Zamawiającego komputerze sterującym urządzeniem UTM-130XL i przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie jego użytkowania.
3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w części C – Oprogramowanie zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4) Warunki wykonania zamówienia Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 4C do SWZ.
5) Wykonawca może zaoferować aktualizację oprogramowania stanowiącego część C przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Oferta Wykonawcy uzyska wówczas punkty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ.
6) Wykonawca może zaoferować wsparcie merytoryczne użytkownika oprogramowania stanowiącego część C przedmiotu zamówienia w okresie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag. Oferta Wykonawcy uzyska wówczas punkty zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 10588,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68455,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68455,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68455,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 015875876, NIP: 5252314396
7.3.3) Ulica: Mińska 62 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-828
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68455,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127612,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127612,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127612,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIATECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277783906, NIP 9542402946
7.3.3) Ulica: Stalowa 17
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-506
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127612,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12884,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12884,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12884,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTROLS Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015875876, NIP 5252314396
7.3.3) Ulica: Mińska 62 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-828
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12884,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin realizacji umowy w cz. B - Urządzenie myjące - do 16 tygodni od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Dostawa oprogramowania - zakup licencji Adobe CC i odnowienie subskrypcji ADOBE CC i SIBELIUS na kolejne 12 miesięcy
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA DO MONITOROWANIA, ZARZĄDZANIA, SKANOWANIA DLA ŻW
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.