eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolonowskie"Roboty drogowe na ulicach Pluderskiej, Krzywej i Tulipanowej na terenie gminy Kolonowskie"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty drogowe na ulicach Pluderskiej, Krzywej i Tulipanowej na terenie gminy Kolonowskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolonowskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413254

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. Czerwionki 39

1.5.2.) Miejscowość: Kolonowskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-110

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@kolonowskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/preda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty drogowe na ulicach Pluderskiej, Krzywej i Tulipanowej na terenie gminy Kolonowskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb361f32-d545-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018834/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja nawierzchni końcowego odcinka przy ulicy Pluderskiej w Kolonowskiem

1.1.2 Odnowa nawierzchni odcinka ulicy Krzywej w ramach zadania: Przebudowa ulicy Krzywej na odcinku od przejazdu kolejowego do ulicy Sosnowej wraz z odnową nawierzchni na pozostałych odcinkach

1.1.6 Przebudowa odcinka ulicy Tulipanowej w Kolonowskiem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224220

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Modernizacja nawierzchni końcowego odcinka przy ulicy Pluderskiej w Kolonowskiem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 139527,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Odnowa nawierzchni odcinka ulicy Krzywej w ramach zadania: Przebudowa ulicy Krzywej na odcinku od przejazdu kolejowego do ulicy Sosnowej wraz z odnową nawierzchni na pozostałych odcinkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 50393,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przebudowa odcinka ulicy Tulipanowej w Kolonowskiem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 96952,39 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto

2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto

Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto

2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto

Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto

2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto

Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.