Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00224220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Roboty drogowe na ulicach Pluderskiej, Krzywej i Tulipanowej na terenie gminy Kolonowskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolonowskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413254
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Czerwionki 39
1.5.2.) Miejscowość: Kolonowskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-110
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@kolonowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolonowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/preda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Roboty drogowe na ulicach Pluderskiej, Krzywej i Tulipanowej na terenie gminy Kolonowskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb361f32-d545-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256242
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018834/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja nawierzchni końcowego odcinka przy ulicy Pluderskiej w Kolonowskiem
1.1.2 Odnowa nawierzchni odcinka ulicy Krzywej w ramach zadania: Przebudowa ulicy Krzywej na odcinku od przejazdu kolejowego do ulicy Sosnowej wraz z odnową nawierzchni na pozostałych odcinkach
1.1.6 Przebudowa odcinka ulicy Tulipanowej w Kolonowskiem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Modernizacja nawierzchni końcowego odcinka przy ulicy Pluderskiej w Kolonowskiem4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 139527,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Odnowa nawierzchni odcinka ulicy Krzywej w ramach zadania: Przebudowa ulicy Krzywej na odcinku od przejazdu kolejowego do ulicy Sosnowej wraz z odnową nawierzchni na pozostałych odcinkach4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 50393,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Przebudowa odcinka ulicy Tulipanowej w Kolonowskiem.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.5.) Wartość części: 96952,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto
2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto
Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto
2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto
Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone po dwie oferty. Oferty złożyli:
1. P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika, 42-283 Boronów, ul. Grabińska 8 NIP 5751383487
tel. 34 3539282, e-mail: domax.biuro@wp.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 198,867,27 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 72.445,45 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 128.245,16 zł brutto
2. TRANSKOM BIAŁDYGA Sp. z o.o., ul. Polna 1B, 47-143 Jaryszów NIP 7561992830, tel. 77 4637399, e-mail: przetargi@transkom-rb.pl
W Części 1 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 246.000,00 zł brutto
W Części 2 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 123.000,00 zł brutto
W Części 3 Wykonawca zaoferował realizację zamówienia za kwotę: 159.900,00 zł brutto
Tymczasem na realizację umowy Zamawiający zamierzał przeznaczyć następujące kwoty: Część 1: 139.527,92 zł brutto, Część 2: 50.393,15 zł brutto, Część 3: 96.952,39 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w żadnej z części, a w konsekwencji aktualizuje się podstawa unieważnienia postępowania o jakiej stanowi art. 255 pkt 3 p.z.p. t.j. „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa ulicy Lawendowej w Mikorzynie
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.