Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00191972/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap II – zadanie w ramach budżetu obywatelskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7586411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap II – zadanie w ramach budżetu obywatelskiego w Piotrkowie Trybunalskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e525b53-e361-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa ścieżki rowerowej wokół zbiornika Bugaj - etap III wraz z budową ul. Żeglarskiej na odcinku ul. Rusałki do ul. Koralowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191972
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1) budowę ciągów pieszo – rowerowych;
2) przebudowę skrzyżowań ciągu pieszo – rowerowego z ulicami, drogami;
3) budowę i przebudowę zjazdów publicznych;
4) budowę oświetlenia ulicznego;
5) wycinkę samosiejek w niezbędnym zakresie;
6) założenie obszarów zielonych – nasadzenia kompensacyjne drzewa;
7) założenie obszarów zielonych – trawniki;
8) montaż elementów małej architektury (leżaki stojaki rowerowe kosze na śmieci);
9) uporządkowanie terenu,
10) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
11) wykonanie niezbędnych badań, pomiarów.
Wymagania:
1) Na etapie wykonywania robót budowlanych wykonawca wykona prawidłową numerację stanowisk słupowych, zgodnie z
wytycznymi i ustaleniami z RE Piotrków Trybunalski.
2) Przy wycenie zieleni należy wziąć przedmiar "PRZEDMIAR ROBÓT - BR. ZIELEŃ bez poz 1-4".
3) Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i
czasie ich trwania. Wykonawca ma obowiązek poinformowania mieszkańców i użytkowników nieruchomości ulic objętych
robotami budowlanymi, o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót.
4) Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni
ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych
w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.
Rozwiązania równoważne.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i
ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w każdej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych.
2. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
1) Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia z podziałem na części zwiększa ryzyko unieważnienia jednej z nich.
Spowoduje to konieczność powtórzenia postepowania o udzielenie zamówienia.
2) Realizacja zadania przez różnych wykonawców, według podziału na różne branże, skutkowałoby powstaniem kolizji
niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadania. Roboty w poszczególnych branżach
wykonywane są jednocześnie i wzajemnie od siebie zależą, co zapewnia spójność realizacji.
3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie
pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2
ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań: roboty drogowe
(nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie).
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II -OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1284890,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1395370,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1344390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRADA S.C. Adam Olczak, Łukasz Piątek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712898484
7.3.3) Ulica: J. Tuwima 3/10
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STRADA" ADAM OLCZAK, ŁUKASZ PIĄTEK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
"STRADA" ADAM OLCZAK, ŁUKASZ PIĄTEK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1344390,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI: UTRZYMANIA PARKÓW, STAWÓW PARKOWYCH I FONTANN MIEJSKICH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa chleba mieszanego pszenno - żytniego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba pszennego, krojonego, paczkowanego po 350g, chleba razowego, krojonego, paczkowanego po 350g, bułki tartej .
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie
- Dostawa mebli na potrzeby Domu Studenta
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej nr 110266E w Proszeniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.