eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraZakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700

1.5.8.) Numer faksu: +48 756435741

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f208015a-df81-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów do poradni specjalistycznych oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego Szpitala.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f208015a-df81-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074645/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup 3 samochodów: do przewozu cateringu, minibus i osobowy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 206300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania formalne
a) Samochód nowy nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy.
b) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
c) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych
na podstawie tej ustawy.
d) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
e) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)

Opis części zamówienia:
ZADANIE NR 1
Samochód dostawczy do transportu cateringu – 1 szt.
Parametry techniczne:
a) Typ nadwozia: furgonetka
b) Paliwo: benzyna
c) Ładowność: min. 600 kg, a max. 1000 kg
d) Liczba osi: 2, ABS, ESP
e) Pojemność silnika minimum 1300 cm3
f) Moc silnika 70-120 KM
g) Emisja CO2 wg WLTP max 150 g/km
h) Manualna skrzynia biegów
i) 1 rząd siedzeń – kierowca i 1 pasażer
j) Pełnowymiarowe koło zapasowe
k) Przestrzeń ładunkowa i podłoga łatwe do utrzymania w czystości, mycia i dezynfekcji
l) elementy ochronne z plastiku w przestrzeni ładunkowej + minimum 4 punkty mocujące w ścianach bocznych
ł) Kierownica regulowana minimum w dwóch płaszczyznach
m) Czujniki parkowania z tyłu
n) Klimatyzacja
o) Radio

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 66300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania formalne
a) Samochód nowy nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy.
b) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
c) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca
1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych
na podstawie tej ustawy.
d) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
e) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)

Opis części zamówienia:
ZADANIE NR 2
a) Typ nadwozia: minibus – 1 szt.
b) Paliwo: diesel
c) Pojemność silnika: minimum 1900cm3
d) Moc silnika: minimum 150 KM
e) Skrzynia biegów: manualna
f) Napęd: oś przednia
g) Norma emisji spalin: minimum Euro 6
h) Emisja CO2 wg WLTP (g/km): max 190 g/km
i) Liczba miejsc siedzących: kierowca + 7
j) Siedzenia trzyosobowe w II i III rzędzie wyjmowane
k) Klimatyzacja
l) Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
ł) Fotel pasażera (obok kierowcy) z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem
m) światła przeciwmgłowe
n) czujnik światła i deszczu
o) przyciemniane szyby tylne i tylne boczne
p) przystosowanie do transportu osoby z niepełnosprawnością poruszającą się na wózku inwalidzkim, wyposażenie w antypoślizgowe najazdy ułatwiające wprowadzenie wózka do wnętrza samochodu, szyny podłogowe dla stabilnego mocowania wózka, pasy zaczepne przytwierdzające wózek inwalidzki do szyn, specjalne pasy bezpieczeństwa dostosowane dla osoby siedzącej na wózku – specjalistyczna zabudowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.5.) Wartość części: 140000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie zadania 1 unieważniono, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116927,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116927,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie zadania nr 2 unieważniono, ponieważ jedyna złożona oferta podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.