Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja robót budowlanych związanych z „Utworzeniem Dziennego Domu Pobytu Senior+” przy ul. Baczyńskiego 2b
w Sandomierzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 8154100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja robót budowlanych związanych z „Utworzeniem Dziennego Domu Pobytu Senior+” przy ul. Baczyńskiego 2bw Sandomierzu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dee320c-dda4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.12.2022.WSL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 422942,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z „Utworzeniem Dziennego Domu Pobytu Senior+”
przy ul. Baczyńskiego 2b w Sandomierzu.
Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku byłej wymiennikowni ciepła na Dzienny Dom Pobytu
Seniora na działce nr ewid.1572/82 przy ul. Baczyńskiego 2b
w Sandomierzu, zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego
dokumentacją projektową oraz ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę nr 50/22 z dn. 01.03.2022r.
- wykonanie budowy 5. miejsc postojowych na działce nr 1572/10 w Sandomierzu, zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową,
- dostawa i montaż wyposażenia,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa (projekty, przedmiary robót)
i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 10 do SWZ (dokumentacja techniczna) oraz projekt umowy stanowiący zał. nr 9 do SWZ.
Zestawienia głównych robót budowlanych podane zostały
w przedmiarach robót. Ww. zestawienia (poszczególne pozycje przedmiarowe) mają charakter jedynie pomocniczy przy
wycenie wartości robót przez Wykonawcę. Odpowiedzi udzielane
na etapie postępowania stanowią integralną część SWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się.
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) wykonać również wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót,
2) wykonać również wszelkie inne prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z umowy, specyfikacji technicznych, dokumentacji,
3) wykonać dokumentację powykonawczą w 2. egzemplarzach.
Wykaz głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:
1) Wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych budynku
2) Wykonanie warstw ziemnych podposadzkowych
3) Roboty ziemne związane z wykonaniem wejścia do budynku
4) Demontaż nieczynnych instalacji wewnętrznych (elektrycznych, wod-kan., cieplnych, deszczowych)
5) Demontaż elementów uszkodzonych oraz wymagających wymiany
6) Usunięcie gruzu i pozostałych elementów z rozbiórki
i demontażu
7) Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej
8) Zamurowanie istniejących otworów oraz wykonanie nowych (dotyczy drzwi, okien, ścian działowych ,itp.)
9) Remont i ocieplenie pokrycia dachowego budynku
10) Wykonanie warstw posadzki pod podłogi
11) Wykonanie sufitów w celu wydzielenia pomieszczeń przewidzianych projektem
12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi zewnętrzne)
13) Wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin ścian
14) Wykonanie podłóg
15) Przygotowanie ścian i sufitów do malowania oraz malowanie pomieszczeń
16) Montaż drzwi wewnętrznych, parapetów
17) Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z montażem osprzętu i urządzeń sanitarnych
18) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
19) Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z montażem osprzętu i urządzeń
20) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu
i urządzeń
21) Wykonanie przebudowy (przekładki) istniejącego przyłącza wodociągowego do bloku mieszkalnego ul.Baczyńskiego 2
Uwaga:
Wykonawca powinien wycenić w ofercie wykonanie przebudowy przyłącza na podstawie załączonego do SWZ projektu
technicznego. Zamawiający nie załącza przedmiaru robót
na ww. zakres prac.
22) Dostawa i montaż wyposażenia.
Zamawiający uwzględnia wymagania w zakresie dostępności
dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z
przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (zgodnie z art.100 ust. 1 ustawy Pzp). Budynek zostanie przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku z poziomu chodnika, przed wejściem zastosowanie progu max 2 cm.
Budynek będzie wyposażony w łazienkę dla osób niepełnosprawnych, dostosowaną do obowiązujących przepisów
i wymogów.
Uwaga!!! Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku,
gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót
lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego
wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie
minimalne równoważne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu
zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy - Wykonawca, który powołuje
się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne.
Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać,
że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich
specyfikacji technicznych .
Równoważność materiałów, urządzeń i wyposażenia: W sytuacji gdy w przedmiarze robót i STWiOR opisano przedmiot
zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
Dopuszcza się zastosowanie równoważnych materiałów, urządzeń i wyposażenia, które są wymienione w przedmiarach
robót i STWiOR pod warunkiem, że materiały, urządzenia
i wyposażenie równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały, urządzenia i wyposażenie
w w/w dokumentach lub lepsze/wyższe.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia, wyposażenie, materiały budowlane),
usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone
w/w dokumentami.
Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe
jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania
i stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Przy zapisach o minimalnych wymaganiach parametrów jakościowych, należy rozumieć wymagania towarów zawarte
w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu w stosunku do określonych rozwiązań.
Gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Warunki gwarancji określone zostały w § 12 projektu umowy
o roboty budowlane stanowiącej zał. nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788805,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830020945
7.3.3) Ulica: Trześniowska 1
7.3.4) Miejscowość: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NOWBUD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "NOWBUD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 540585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-12 do 2022-10-258.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
więcej: Sprzęt do ćwiczeń fizycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.