Og³oszenie z dnia 2023-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00370010/01 - Wynik z dnia 2023-08-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Publiczne Przedszkole nr 1 im. Marii Kownackiej w Rydu³towach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271510656
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 530138990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pp1.rydultowy@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.przedszkole-plastusiowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach w roku szkolnym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d565cd3-f3c0-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00256490
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00217255/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d565cd3-f3c0-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu zobowi±zany jest posiadaæ konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Informacje na temat zak³adania konta oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia zawiera Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz zak³adka Centrum Pomocy. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy
e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce Zg³o¶ problem.
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze.
4. Mo¿liwo¶æ korzystania z Formularzy do komunikacji w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy oraz zalogowania siê. Do korzystania z Formularzy do komunikacji s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem Formularzy do komunikacji wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. W przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: pp1.rydultowy@wp.pl (nie dotyczy to z³o¿enia oferty).Szczegó³owe informacje i wymagania opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PP1.260.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 6
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. przyprawy, makarony, m±ka, cukier, oleje, kasze, jaja, kiszonki) do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. miêso, drób, kie³basa) do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. chleb, bu³ki) do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. mleko, ser, ¶mietana, jogurt, mas³o) do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. ziemniaki, pomidory, kapusta, ogórki, jab³ka) do
Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03200000-3 - Zbo¿a, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych (np. owoce i warzywa mro¿one, ryby mro¿one) do Publicznego Przedszkola nr 1 w Rydu³towach.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a. wype³niony formularz oferty, zgodnie ze wzorem udostêpnionym na Platformie e-Zamówienia;b. ofertê cenow± – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 2 a – 2f w zale¿no¶ci od liczby czê¶ci, na które Wykonawca sk³ada ofertê,
c. kosztorys ofertowy – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 1 a – 1f w zale¿no¶ci od liczby czê¶ci na które Wykonawca sk³ada
ofertê,
d. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu dla Wykonawcy – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 3 do
SWZ,
e. o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania dla Wykonawcy – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 4 do SWZ
f. o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie - wed³ug wzoru na
za³±czniku nr 5 do SWZ do³±czyæ o ile dotyczy
g. pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia
umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
nie dotyczy6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:1.a gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynika z zaistnienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia losowego lub wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani mu zapobiec lub przezwyciê¿yæ poprzez dzia³anie z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, w szczególno¶ci: niespodziewany mróz, ¶nieg, powód¼ lub klêska ¿ywio³owa, stan epidemii oraz stan pandemii;
1.b zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy;
1.c zmiany ilo¶ci dostaw w ramach poszczególnych czê¶ci zamówienia w podanych asortymentach.,
1.d zmiany ceny kosztów zwi±zanych z realizacj± Przedmiotu Umowy (waloryzacja wynagrodzenia)
2 W przypadkach okre¶lonych w ust. 1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ:
2.a zmiany terminu obowi±zywania umowy
2.b zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia za realizacjê Przedmiotu Umowy
2.c zawieszenie realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej.
3 Zmiany Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± zachowania formy pisemnej i sporz±dzenia pisemnego aneksu.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-21 15:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Dostawy towarów bêd± siê odbywa³y od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 7:00-8:00.a Dostawy towarów winny byæ realizowane przy u¿yciu ¶rodków transportowych przeznaczonych do przewozu ¿ywno¶ci zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy.
b Dostarczany towar winien odpowiadaæ Polskim Normom, wêdliny wg Polskiej Normy PN-A-82007.
c W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcê towarów w terminie Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obci±¿enia Wykonawcy ró¿nic± miêdzy cen± zakupu u innego podmiotu, a cen± wynikaj±c± z umowy – w takim przypadku Zamawiaj±cy ma prawo odmówiæ przyjêcia towaru dostarczonego po terminie.
INNE PRZETARGI Z RYDU£TÓW
- Dostawa i monta¿ baterii stacyjnych ¿elowych o napiêciu 110V DC oraz pojemno¶ci 200Ah z podzia³em na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydu³towy
- Wiercenie otworów z wyrobisk do³owych dla potrzeb PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w ³a¼ni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddzia³ KWK ROW Ruch Rydu³towy
wiêcej: przetargi w Rydu³towach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Samorz±dowego w Celestynowie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach ¦l±skich
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.