Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00089517/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku użytku publicznego w Dzboniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja budynku użytku publicznego w Dzboniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Opinogóra Górna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Z. Krasińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugopinogora@bip.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugopinogora.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f091eefe-c10f-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku użytku publicznego w Dzboniu w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja budynku użytku publicznego w Dzboniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f091eefe-c10f-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034336/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont budynku użytku publicznego w Dzboniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.Z.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1164243,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 287891,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest remont budynku użytku publicznego w Dzboniu, dz. o nr ew. 73/8, obręb Dzbonie, w ramach zadania inwestycyjnego „Modernizacja budynku użytku publicznego w Dzboniu”.
Zakres robót obejmuje:
1) aranżacja pomieszczeń :
a) skompletowanie materiałów, sprzętu i urządzeń,
b) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
c) roboty murowe,
d) przebudowa instalacji sanitarnych,
e) roboty elektryczne,
f) roboty tynkarskie,
g) montaż sufitów podwieszanych z płyt GK,
h) wykonanie warstw posadzkowych,
i) wykonanie okładzin posadzek i schodów płytkami ceramicznymi,
j) wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi,
k) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
l) roboty malarskie – malowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża,
m) roboty malarskie – malowanie parapetów wewnętrznych wraz z przygotowaniem podłoża,
n) montaż osprzętu sanitarnego,
o) montaż osprzętu elektrycznego,
p) montaż odnowionych balustrad na schodach,
q) uporządkowanie pomieszczeń po zakończeniu robót.
2) roboty zewnętrzne elewacyjne:
a) skompletowanie materiałów, sprzętu i urządzeń,
b) ustawienie rusztowań,
c) roboty przygotowawcze,
d) roboty rozbiórkowe – skucie uszkodzonych tynków zewnętrznych, rozebranie istniejącej opaski betonowej wokół budynku,
e) roboty tynkarskie – uzupełnienie tynków,
f) roboty malarskie – malowanie ścian elewacyjnych farbą silikonową wraz z przygotowaniem podłoża,
g) roboty malarskie – malowanie cokołów wraz z przygotowaniem podłoża,
h) wykonanie nowej opaski wokół budynku,
i) montaż nowego orynnowania,
j) rozebranie rusztowań,
k) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót zewnętrznych.
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do swz:
Załącznik Nr 8 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 9 Projekt budowlany
Załącznik Nr 10a, 10b Przedmiary robót
Załącznik nr 11 Wyjaśnienia do projektu i kosztorysu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45262300-4 - Betonowanie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250947,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250947,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBIG-BUD Zbigniew Charzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142409934
7.3.3) Ulica: Wesoła 22
7.3.4) Miejscowość: Sokołówek
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250947,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPINOGÓRA GÓRNA
więcej: przetargi OPINOGÓRA GÓRNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.