Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00456472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5
1.5.2.) Miejscowość: Babiak
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babiak1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e946044-6be0-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011053/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456472/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) etap VII - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Babiak, na ulicy Dworcowej.
Celem zamierzenia budowlanego jest zebranie i bezpieczne odprowadzenie ścieków z nieskanalizowanej części ulicy Dworcowej w Babiaku do istniejącej sieci kanalizacyjnej i dalej
do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz;
2) etap VII - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mchowo, Góraj i Polonisz, gm. Babiak. Projektowany układ kanałów ściekowych będzie wprowadzony do 5 zlewni z przepompowniami strefowymi. Zadaniem projektowanych przepompowni będzie przetłoczenie ścieków z/w miejscowości do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz. Celem inwestycji jest uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowości Mchowo, Góraj i Polonisz
3) etap VIII – rozbudowa Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu - zakres prac obejmuje:
- budowę nowej przepompowni ścieków surowych z punktów zlewnych z kierunków Babiak,
Brdów i Mchowo ,
- wymianę sitopiaskownika,
- budowę zbiornika retencyjnego ścieków wraz z zespołem pomp,
- wymianę istniejącego systemu odwadniania osadu nadmiernego taśmowego na nowy system z
układem kondycjonowania osadu i jego higienizacji,
- budowę zadaszonego składowiska osadu nadmiernego i skratek wraz z systemem odwadniania
powierzchniowego,
- przebudowę głównej przepompowni ścieków w Babiaku,
- przebudowę głównej przepompowni ścieków w Brdowie,
- dobór i wymianę dmuchawy napowietrzającej w oczyszczalni ścieków,
- dostawę rolniczej dwuosiowej przyczepy transportowej o ładowności 6 ton,
- dostawę miniładowarki do pryzmowania osadu na składowisku
- dostawę mobilnego trójfazowego agregatu prądotwórczego,
- wymianę instalacji elektrycznej i automatyki przemysłowej wraz z aparaturą kontrolno –
pomiarową,
- wykonanie otwartego systemu sterowania miejscowego i zdalnego oczyszczalni ścieków,
- opomiarowanie przepływu ścieków surowych i oczyszczonych.
4) etap VIII – instalacja systemu nadzoru i monitoringu urządzeń gospodarki wodno-ściekowej
- Wykonanie instalacji GPRS i wizualizacji dla SUW Babiak i SUW Brdów,
- Wykonanie instalacji GPRS i wizualizacji dla 14 istniejących przepompowni ścieków,
- Dobór i montaż urządzeń technicznych w zakresie kompensacji mocy biernej na SUW Babiak,
SUW Brdów, SUW Mchowo oraz Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu,
- Dobór i montaż urządzeń technicznych w zakresie zabezpieczenia współpracy istniejących
instalacji fotowoltaicznych z agregatami prądotwórczymi na SUW Babiak, SUW Brdów, SUW
Mchowo oraz Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu,
- Uzupełnienie urządzeń instalacji fotowoltaicznej przy oczyszczalni ścieków w Poloniszu o system
sterowania dyspozycyjnego,
- Wymiana istniejących urządzeń pomiarowych na system zdalnego odczytu danych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31300000-9 - Drut i kabel izolowany
31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy
44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne
44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15883421,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27898877,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15883421,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15883421,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI BABIAK
więcej: przetargi BABIAK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.