eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BabiakUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BABIAK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Babiak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@babiak.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babiak.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/babiak

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e946044-6be0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011053/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Babiak etap VII i VIII

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456472/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) etap VII - budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Babiak, na ulicy Dworcowej.
Celem zamierzenia budowlanego jest zebranie i bezpieczne odprowadzenie ścieków z nieskanalizowanej części ulicy Dworcowej w Babiaku do istniejącej sieci kanalizacyjnej i dalej
do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz;
2) etap VII - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Mchowo, Góraj i Polonisz, gm. Babiak. Projektowany układ kanałów ściekowych będzie wprowadzony do 5 zlewni z przepompowniami strefowymi. Zadaniem projektowanych przepompowni będzie przetłoczenie ścieków z/w miejscowości do gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Polonisz. Celem inwestycji jest uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowości Mchowo, Góraj i Polonisz
3) etap VIII – rozbudowa Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu - zakres prac obejmuje:
- budowę nowej przepompowni ścieków surowych z punktów zlewnych z kierunków Babiak,
Brdów i Mchowo ,
- wymianę sitopiaskownika,
- budowę zbiornika retencyjnego ścieków wraz z zespołem pomp,
- wymianę istniejącego systemu odwadniania osadu nadmiernego taśmowego na nowy system z
układem kondycjonowania osadu i jego higienizacji,
- budowę zadaszonego składowiska osadu nadmiernego i skratek wraz z systemem odwadniania
powierzchniowego,
- przebudowę głównej przepompowni ścieków w Babiaku,
- przebudowę głównej przepompowni ścieków w Brdowie,
- dobór i wymianę dmuchawy napowietrzającej w oczyszczalni ścieków,
- dostawę rolniczej dwuosiowej przyczepy transportowej o ładowności 6 ton,
- dostawę miniładowarki do pryzmowania osadu na składowisku
- dostawę mobilnego trójfazowego agregatu prądotwórczego,
- wymianę instalacji elektrycznej i automatyki przemysłowej wraz z aparaturą kontrolno –
pomiarową,
- wykonanie otwartego systemu sterowania miejscowego i zdalnego oczyszczalni ścieków,
- opomiarowanie przepływu ścieków surowych i oczyszczonych.
4) etap VIII – instalacja systemu nadzoru i monitoringu urządzeń gospodarki wodno-ściekowej
- Wykonanie instalacji GPRS i wizualizacji dla SUW Babiak i SUW Brdów,
- Wykonanie instalacji GPRS i wizualizacji dla 14 istniejących przepompowni ścieków,
- Dobór i montaż urządzeń technicznych w zakresie kompensacji mocy biernej na SUW Babiak,
SUW Brdów, SUW Mchowo oraz Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu,
- Dobór i montaż urządzeń technicznych w zakresie zabezpieczenia współpracy istniejących
instalacji fotowoltaicznych z agregatami prądotwórczymi na SUW Babiak, SUW Brdów, SUW
Mchowo oraz Oczyszczalni Ścieków w Poloniszu,
- Uzupełnienie urządzeń instalacji fotowoltaicznej przy oczyszczalni ścieków w Poloniszu o system
sterowania dyspozycyjnego,
- Wymiana istniejących urządzeń pomiarowych na system zdalnego odczytu danych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31300000-9 - Drut i kabel izolowany

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

44800000-8 - Farby, lakiery i mastyksy

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15883421,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27898877,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15883421,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK STELLA KONRAD MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15883421,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.