Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105237/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIELNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 947140189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIELNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdac8ae1-c994-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030849/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW OBRĘBU EWIDENCYJNEGO MIELNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 273996,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Mielno położonego na terenie jednostki ewidencyjnej: 320905_4 – Mielno Miasto.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie niezbędnych działań administracyjnych, organizacyjnych i technicznych, które należy wykonać celem dostosowania państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w obszarze objętym niniejszym opisem przedmiotu zamówienia - warunkami technicznymi do wymogów prawa i obecnych standardów technicznych z uwzględnieniem art. 24a ust. 1-12 ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, w szczególności:
a) pozyskanie danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych, uzupełnienie ewidencji o dane dotyczące budynków oraz aktualizacja użytków gruntowych dla obrębu ewidencyjnego Mielno zlokalizowanego w granicach jednostki ewidencyjnej Mielno - Miasto oraz przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
b) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
c) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w trzech etapach:
a) ETAP I obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 1 do 3 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
b) ETAP II obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 4 do 20 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne,
c) ETAP III obejmujący w szczególności prace, o których mowa w punkcie VII ppkt od 21 do 23 załącznika nr 2 do SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – warunki techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 316858,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8321873115
7.3.3) Ulica: Robotnicza 9
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia następującym podwykonawcom:
1) GEODEZJA Marcin Kopacki z siedzibą w Wieluniu, który wykona prace terenowe,
2) Piotr Mielczarek PUH GEOS-BIS z siedzibą w Wieluniu, który wykona prace kameralne,
3) GEOMETR Marcin Matuszczyk z siedzibą w Wieluniu, który wykona prace kameralne i terenowe oraz czynności klasyfikatora gruntów.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek
jakie przetargi wygrała firma
Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.