Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161265/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi w ramach projektu: „Remont drogi nr 109218E
w miejscowości Antonia na odcinku 1,1 km” wraz z przebudową przepustu drogowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3110778
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja drogi w ramach projektu: „Remont drogi nr 109218Ew miejscowości Antonia na odcinku 1,1 km” wraz z przebudową przepustu drogowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0662f6c-d123-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017045/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja drogi w ramach projektu: "Remont drogi gminnej Nr 109218E w miejscowości Antonina na odcinku 1,1, km" wraz z przebudową przepustu drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161265/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje do wykonania Przedmiot umowy - Modernizacja drogi w ramach projektu: „Remont drogi nr 109218E w miejscowości Antonia na odcinku 1,1 km” wraz z przebudową przepustu drogowego, na który składają się zadania:
Zadanie nr 1 – Modernizacja drogi w ramach projektu: „Remont drogi nr 109218E w miejscowości Antonia na odcinku 1,1 km”- Dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
Modernizacja w zakresie remontu drogi gminnej w miejscowości Antonina zlokalizowanej na działce nr ewid. 120. Długość odcinka drogi 1100 m, jezdnia
o szerokości 5,5 m.
Wymiana konstrukcji jezdni i poboczy w zakresie: wymiany nawierzchni asfaltowej oraz nawierzchni utwardzonych poboczy. Montaż dwóch progów zwalniających na terenie miejscowości Antonina.
Modernizacja w zakresie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości 5,5 m
w istniejącym śladzie drogi gminnej:
- warstwa wiążąca asfaltu o grub. 4 cm
- warstwa ścieralna asfaltu o grub. 4 cm
Modernizacja w zakresie remontu poboczy o szerokości 0,75 m i 1,00 m w istniejącym śladzie drogi gminnej.
Zadanie nr 2: Przebudowa przepustu drogowego
Remontu przepustu na drodze gminnej w miejscowości Antonina polegający na modernizacji urządzenia. Wymiana istniejącego przepustu na przepust z rur grubościennych karbowanych o średnicy 400 mm i długości 7,5 m. Szczegółowy opis w projekcie zagospodarowania terenu, który jest załącznikiem do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w postanowieniach umowy, dokumentacji technicznej i SWZ
2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
• oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
• powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach,
Prace uzupełniające wymagane przez Zamawiającego:
1) Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
2) Wykonanie dokumentacji odbiorowych w dwóch egzemplarzach w języku polskim
z podziałem na branże (oprawionej w segregatory z szczegółowym spisem treści) zawierającej co najmniej:
a) oryginał/kserokopię dziennika budowy,
b) mapy geodezyjne powykonawcze z pieczątkami potwierdzającymi wniesienie do zasobu geodezyjnego przez Ośrodek Dokumentacji Kartograficznej i Geodezyjnej,
c) oryginał pisemnego oświadczenia Kierownika Budowy:
• doprowadzeniu do należytego stanu i porządku Terenu budowy, a także dróg, ulic, sąsiednich nieruchomości, budynków i/lub lokali,
• o odpowiednim zagospodarowaniu Terenów przyległych do budowy umożliwiającym właściwą eksploatację wybudowanego obiektu.
d) zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie ich do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,
e) wykaz zmian istotnych (jeżeli miały miejsce) z załącznikiem graficznym, podpisany przez Kierownika Budowy, Kierownika Robót odpowiedniego do charakterystyki branży, której dotyczy zmiana, Inspektora Nadzoru, Projektanta, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową legalizację tych zmian,
f) protokoły z badań wykonanych w trakcie realizacji prac budowlanych,
g) wersję elektroniczną (w ilości zgodnej z wersją papierową) dokumentów odbiorowych oraz dokumentacji powykonawczej (inwentaryzacja w formacie pdf.) na płycie CD/DVD,
h) „Instrukcję użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych,
i) wszelkie instrukcje obsługi oraz DTR urządzeń.
3. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kody CPV:
Główny kod:
45.00.00.00-7 – roboty budowlane
Dodatkowe kody:
45.23.31.00-0- roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45.23.32.00-1- roboty w zakresie rożnych nawierzchni
45.23.32.90-8– instalowanie znaków drogowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 977231,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732272806
7.3.4) Miejscowość: Lubojenka
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.