Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7610951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-baec37ef-e5a9-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055067/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Inspektor nadzoru nad realizacją zadania Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej, Drwęckiej i Kopernika w Ostródzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.14.2023.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 489430,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych polegających na rozbudowie na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
Zakres prac zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie” polegającymi na:
• wykonaniu nowej nawierzchni asfaltowych dróg oraz skrzyżowania typu rondo,
• budowie ścieżek rowerowych,
• budowie chodnika,
• budowie ciągów pieszo-rowerowych,
• budowie przejść dla pieszych,
• budowie zatok autobusowych,
• budowie zjazdów do przyległych nieruchomości,
• wykonaniu prac wykończeniowych i towarzyszących,
• budowie ulicznej sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przez ulicę Drwęcką,
• zabezpieczeniu i przesadzaniu istniejącej roślinności.
2. W związku z występowaniem kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną przewiduje się:
• przebudowę sieci elektroenergetycznej,
• przebudowę sieci i instalacji wodociągowych,
• przebudowę sieci i instalacji gazowej,
• budowę kanalizacji deszczowej,
• przebudowę kanalizacji sanitarnej,
• przebudowę sieci teletechnicznej,
• przebudowę innych sieci kolidujących z inwestycją.
Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Projekt Wykonawczy, oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Komplet w/w dokumentacji przekazany zostanie Nadzorowi Inwestorskiemu po podpisaniu umowy. Dla celów poglądowych dokumentacja projektowa została zamieszczona na platformie zakupowej ZDP https://platformazakupowa.pl/transakcja/738579
3. Zamawiający powierzy Nadzorowi Inwestorskiemu świadczenie usługi, polegającej w szczególności na sprawowaniu kontroli i nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dotyczącymi realizacji zadania pn. „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie”
4. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz udział w odbiorach gwarancyjnych w okresie 60 miesięcy gwarancji
i rękojmi.
5. Zamawiający informuje, że umowa która będzie przedmiotem nadzoru została podpisana w dniu 19 kwietnia 2023r. z terminem wykonania robót budowlanych do dnia 21 listopada 2023r.
6. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego (Wykonawca) ma obowiązek zapewnić do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędny personel, w tym:
• Inspektora nadzoru robót drogowych (koordynator - Inżynier),
• Inspektora nadzoru robót instalacyjno – sanitarnych,
• Inspektora nadzoru robót elektrycznych,
• Inspektora nadzoru robót telekomunikacyjnych,
• oraz pozostałych specjalistów w miarę potrzeb w trakcie budowy, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
w ww. branżach bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
7. Zamówienie pn. „Rozbudowa na rondo skrzyżowania ulic Grunwaldzka, Drwęcka, Kopernika w Ostródzie” jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
8. Obowiązki inspektora nadzoru
1) Nadzór będzie odpowiedzialny za:
a) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku prawo budowlane, ustawą z dnia 20 marca 1985 roku o drogach publicznych, kodeksem cywilnym, normami, dokumentacją techniczną i STWiORB oraz wymaganiami ustalonymi w umowie o roboty budowlane,
b) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu zabezpieczenia i przesadzania istniejącej roślinności,
c) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania. Nadzór będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji zadania oraz udział w odbiorach gwarancyjnych w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (60 miesięcy),
d) wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszym zamówieniem publicznym do wysokości faktycznie poniesionych strat na zasadach określonych w kodeksie cywilnym.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w § 3. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50048,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50048,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe „Inwestprojekt” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7390004209
7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-444
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNO-USŁUGOWE "INWESTPROJEKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50048,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- REALIZACJA ZADAŃ POKONTROLNYCH KPP STRAŻY POŻARNEJ I POWIATOWEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
- DOSTAWA SPRZĘTU ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Wykonanie dokumentacji projektowej - Rewitalizacja plaży miejskiej w Suszu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg i chodników w gminie Kuślin"
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie".
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.