Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138731/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00138731/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28 (po zmianach)
- 2022/BZP 00139511/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00147577/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00149632/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WINDY NIEZBĘDNEJ DO FUNKCJONOWANIA SZPITALA (DOTACJA CELOWA Z BUDŻETU POWIATU DĘBICKIEGO)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.krolikowska@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WINDY NIEZBĘDNEJ DO FUNKCJONOWANIA SZPITALA (DOTACJA CELOWA Z BUDŻETU POWIATU DĘBICKIEGO)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ee203f1-c6c7-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256606
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040010/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.65 Zakup windy niezbędnej do funkcjonowania szpitala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138731/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP WINDY NIEZBĘDNEJ DO FUNKCJONOWANIA SZPITALA - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH LIFT SERVICE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120102876
7.3.4) Miejscowość: LUBLIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKA WYTWÓRNIA DŹWIGÓW OSOBOWYCH "LIFT-SERVICE" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Remont drogi gminnej wraz z placem utwardzonym w miejscowości Paszczyna.
- II etap rozbudowy budynku szkoły o salę gimnastyczną w ramach zadania: "Rozbudowa budynku szkoły o salę gimnastyczną w Gumniskach".
- Utrzymanie szlaków operacyjnych i dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Dębica w 2025 roku.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa lub budowa i przebudowa drogi dla rowerów lub dla rowerów i pieszych w Dębicy (2)
- FABRYCZNIE NOWY I ZAGREGOWANY LASER ENDOUROLOGICZNY WRAZ Z AKCESORIAMI ORAZ Z INSTAL.,URUCH. I SZKOL.PERS.MEDYCZNEGO DLA OD. CHIR. OG. Z PODOD. GASTROENTER. I PODOD. UROLOGII OG. I ONKOL. W ZOZ W D-CY
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana urządzeń dźwigowych (4szt.) w Pawilonie M-V A i M-V B
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Dostawa z montażem i wymianą dźwigu osobowego wraz z przebudową szybu windowego dla Oddziału Intensywnej Terapii w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż dźwigu w obiekcie Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy Al. Armii Krajowej 13/15 wraz z demontażem istniejącego dźwigu
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.