Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00194888/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie konsultacji (indywidualnych i grupowych) z doradztwa zawodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WARSZAWSKIE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014931762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-833
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225997128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wcpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcpr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wcpr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie konsultacji (indywidualnych i grupowych) z doradztwa zawodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e61dd7e-e27d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027774/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi doradcy zawodowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 8/2023/ZP-TP/WCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 152210,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:1) prowadzenie konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego (indywidualnych i grupowych) dla cudzoziemców, którzy uzyskali w Polsce status uchodźcy, ochronę uzupełniającą lub przebywają na podstawie zezwolenia na pobyt czasowy w celu połączenia z członkiem lub członkami rodziny przebywającymi w Polsce w związku z udzieloną ochroną międzynarodową;
2) indywidualne spotkania, w trakcie których będzie opracowywany plan kariery zawodowej i czynności związanych z osiągnięciem zamierzonego celu rozwojowego w kierunku aktywizacji zawodowej zgodnie z możliwościami i zasobami cudzoziemca;
3) warsztaty (spotkania grupowe) z zakresu tematyki doradztwa zawodowego: autoprezentacji oraz szeroko rozumianego rozwoju osobistego w zakresie zawodowym;
4) wyszukiwanie na rynku pracy staży zawodowych, ofert pracy dla cudzoziemców i pomoc w realizacji zadań zawartych w wymaganiach kwalifikacyjny ( uczestniczenie i wsparcie w procesie aplikacyjnym na odpowiednie stanowisko bądź staż)
5) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji doradcy zawodowego wyniesie nie więcej niż 715 godzin konsultacji indywidualnych i 5 godzin konsultacji grupowych, łącznie nie więcej niż 720 godzin konsultacji doradztwa zawodowego. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Faktyczna ilość godzin przeprowadzonych konsultacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikać będzie z zaoferowanej ceny jednostkowej brutto za godzinną konsultację doradcy zawodowego oraz wartości umowy, którą stanowić będzie wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, i których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
6) Przez godzinę konsultacji doradztwa zawodowego należy rozumieć 45 minut czasu zegarowego.
7) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny konsultacji doradztwa zawodowego;
8) Konsultacje doradcy zawodowego będą odbywać się w lokalizacji WCPR przy ul. Targowej 81 w Warszawie lub poza nim przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej;
9) W związku z tym, że odbiorcami konsultacji zawodowych będą cudzoziemcy, wymagane jest aby każda z osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia swobodnie komunikowała się w języku angielskim lub rosyjskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 111600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:1) prowadzenie konsultacji doradztwa zawodowego (indywidualnych i grupowych) dla pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej w Punkcie Wsparcia dla Usamodzielniającej się Młodzieży PUNKTUS prowadzonym przez Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie „WCPR” i udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS;
2) indywidualne spotkania, w trakcie których będzie opracowywany plan kariery zawodowej i czynności związanych z osiągnieciem zamierzonego celu rozwojowego w kierunku aktywizacji zawodowej zgodnie z możliwościami i zasobami wychowanka;
3) warsztaty (spotkania grupowe) z zakresu tematyki doradztwa zawodowego: autoprezentacji oraz szeroko rozumianego rozwoju osobistego w zakresie zawodowym;
4) wyszukiwanie na rynku pracy staży zawodowych, ofert pracy dla pełnoletnich wychowanków i pomocy w realizacji zadań zawartych w wymaganiach kwalifikacyjny ( uczestniczenie i wsparcie w procesie aplikacyjnym na odpowiednie stanowisko bądź staż);
5) udział w comiesięcznych zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS (psycholog, psychoterapeuta, pracownik socjalny) w celu ustalenia szczegółowego kierunku pracy z wychowankiem w zakresie aktywizacji zawodowej.
6) Zamawiający szacuje, że w okresie realizacji przedmiotu zamówienia liczba konsultacji doradcy zawodowego wyniesie nie więcej niż 252 godzin konsultacji (łącznie indywidualnych i grupowych) i nie więcej niż 10 godzin udziału w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS – łącznie nie więcej niż 262 godzin konsultacji doradztwa zawodowego. Wskazana szacunkowa ilość godzin służy wyłącznie do porównania i oceny złożonych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty i nie będzie wiązać stron w trakcie realizacji zamówienia. Faktyczna ilość godzin przeprowadzonych konsultacji w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikać będzie z zaoferowanej ceny jednostkowej brutto za godzinną konsultację doradcy zawodowego oraz wartości umowy, którą stanowić będzie wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia, i których wysokość Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania najpóźniej przed terminem otwarcia ofert;
7) Przez godzinę konsultacji doradztwa zawodowego należy rozumieć 45 minut czasu zegarowego.
8) Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny konsultacji doradcy zawodowego.
9) Konsultacje doradcy zawodowego i udział w zebraniach Zespołu specjalistów PUNKTUS będą odbywać się w lokalizacji WCPR przy ul. 11 Listopada 15B w Warszawie lub poza nim przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 40610,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska nr 27, lok. 2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29606,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29606,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29606,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting PAULINA RYDZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: ul. Radwańska nr 27, lok. 2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-16SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Świadczenie Specjalistycznego poradnictwa z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży realizowanego w formie indywidualnych konsultacji z lekarzem psychiatrą.
- Świadczenie usług wsparcia psychoterapeutycznego, logopedycznego, poradnictwa seksuologicznego, doradztwa prawnego oraz wsparcia psychiatrycznego dla uczestników projektu "RCK"
- Przeprowadzenie i sporządzenie diagnoz usamodzielnianych wychowanków, realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 2 części.
więcej: Usługi dozoru i doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.