Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134608/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamów. pn. „Budowa nowego mostu w miejscu istniejącego przez rzekę Włodawkę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,120847,2d3da83a2ea25a2a59858deb7ff9c68e.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamów. pn. „Budowa nowego mostu w miejscu istniejącego przez rzekę Włodawkę w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f0fb8e-be60-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090039/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe – funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn: Budowa nowego mostu w miejscu istniejącego przez rz. Włodawkę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZU.372.24.2023.ms
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281514,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Nadzór inwestorski i rozliczenie finansowe i rzeczowe - funkcja Inżyniera przy realizacji zamówienia pn. „Budowa nowego mostu w miejscu istniejącego przez rzekę Włodawkę w km 78+803 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska - Wisznice - Chełm - Rejowiec - Krasnystaw”.
Klasyfikacja usług wg CPV – 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
2. Zakres robót obejmuje:
Przedmiotowa inwestycja położona jest na terenie województwa lubelskiego, w powiecie Włodawskim, gmina Włodawa i gmina miejska Włodawa. Inwestycja obejmuje budowę mostu tymczasowego, rozbiórkę mostu istniejącego i budowę nowego mostu na rzece Włodawka wraz z rozbudową dojazdów do mostu, rozbiórkę mostu tymczasowego. Początek zakresu robót nawierzchniowych znajduje się w km 78+700, a koniec zakresu tych robót w km 78+915.
3. Jako obiekt publiczny, nie posiada ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, do czego obligują przepisy dotyczące Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U z 2022, poz. 1518). Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych.
4. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
5. Zakres robót obejmuje następujące roboty branżowe:
- rozbiórkę starego i budowę nowego mostu przez rzekę Włodawka,
- rozbudowa drogi wojewódzkiej na dojazdach do mostu,
- budowę mostu tymczasowego wraz z drogą objazdową i rozbiórkę tych elementów po zakończeniu robót,
- wykonanie umocnienia skarp i dna rzeki Włodawka w rejonie mostu,
- budowa / przebudowa systemu odprowadzenia wód powierzchniowych, w tym wylotów do rzeki Włodawka,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
6. Zakres obowiązków Inżyniera:
Etap – I etap realizacji robót budowlanych, w tym nadzór nad Inwestycją zgodnie z Prawem budowlanym, Umową z Generalnym Wykonawcą i zarządzanie Inwestycją, przygotowanie dokumentacji do rozliczeń rzeczowo-finansowych oraz weryfikacja, analiza i ocena dokumentacji budowlanej (projektów budowlanych, projektów wykonaw¬czych, projektów zamiennych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót).
Etap – II oznacza nadzór nad zrealizowaną Inwestycją w okresie rękojmi i gwarancji, w tym kompleksowe przeglądy Inwestycji nie rzadziej niż 2 razy w roku (przegląd kwiecień i wrzesień) i sporządzanie z tych przeglądów Raportów i Protokołów oraz doręczanie ich Kierownikowi Projektu w ciągu 5 dni od daty dokonania przeglądu. W przypadku stwierdzenia powstałych w okresie rękojmi i gwarancji wad, opiniowanie i zatwierdzanie planów naprawczych, wyegzekwowanie i nadzorowanie (w rozumieniu zakresu obowiązków wynikających z etapu I) robót naprawczych od Generalnego Wykonawcy, protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, jak również uczestniczenie w odbiorze po rękojmi i gwarancji, zaś w przypadku ujawnienia wad podczas odbioru po rękojmi i gwarancji, do dnia usunięcia stwierdzonych wad przez Generalnego Wykonawcę lub osobę trzecią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274188,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 921270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274188,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Projektowych Drogprojekt Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7120158411
7.3.3) Ulica: Bursaki 19
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH "DROGPROJEKT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG PROJEKTOWYCH "DROGPROJEKT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274188,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 102 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Remont konstrukcji i pokrycia dachów budynku Stacji Poboru i Uzdatniania Wody oraz budynku Administracji w szpitalu w Ludwikowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.