eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-ZdrójKompleksowa modernizacja budynku sanatoryjnego "PIONIER" w Szczawnie Zdroju przy ul. Potockiego 4.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja budynku sanatoryjnego „PIONIER” w Szczawnie Zdroju przy ul. Potockiego 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja budynku sanatoryjnego „PIONIER” w Szczawnie Zdroju przy ul. Potockiego 4.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2edf7f25-d115-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153819/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp 14/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4980618,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa modernizacja budynku sanatoryjnego „PIONIER” w Szczawnie Zdroju przy ul. Potockiego 4.
Zamówienie obejmuje kompleksową modernizację obiektu Pionier w Szczawnie Zdroju.

Prace należy wykonać zgodnie z 3 załączonymi dokumentacjami :
1. Modernizacja wnętrz ( wymiana wszystkich instalacji w obiekcie, wymiana osprzętu sanitarnego, przebudowa pomieszczeń, prace budowlane związane z wymianą tynków, okładzin ściennych i podłogowych itd. )
2. Remont i modernizacja dachu, elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej oraz zagospodarowanie przyległego terenu
3. Wykonanie prac związanych z zabezpieczeniami p.poż


Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje etapowanie robót:
I etap obejmuje m.in :
1. Remont dachu ( pokrycie, kominy, obróbki blacharskie, instalację odgromową wraz z pomiarami )
2. Wykonanie hydroizolacji, drenażu
3. Kompleksową przebudowę wnętrz ( AK, IS, IE )
4. Wykonanie wszystkich zabezpieczeń p.poż ( AK, IS, IE )
5. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
II etap obejmuje :
1. Remont elewacji wraz z elementami towarzyszącymi
2. Remont schodów i pochylni
3. Remont murków oporowych
4. Renowację ślusarki
5. Małą architekturę
UWAGA: w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także:
1) Uzgodnienie z Zakładem Energetycznym– współpracy agregatu z siecią.
2) Sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 2 egz.
3) Przeglądy i serwisowanie zamontowanych systemów w okresie gwarancji.
4) Szkolenie personelu z zakresu zainstalowanych systemów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7111402,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7604570,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7441500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa TWS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862961173

7.3.3) Ulica: ul. Grota Roweckiego 81

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7441500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.