Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225954/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu chodników i dróg powiatowych
administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie
w sezonie 2021/2022".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z siedzibą w Baligrodzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371090820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 40
1.5.2.) Miejscowość: Baligród
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4684012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdbaligrod@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.powiat-leski.pl www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wykonanie obowiązków zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu chodników i dróg powiatowychadministrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie
w sezonie 2021/2022".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c6e0827-2757-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003326/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu chodników i dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2021/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.26.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634357,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką Drogi: 1.Olszanica – Ropienka, 2.Tyrawa Wołoska – Wańkowa (Paszowa), 3.Rakowa- Stańkowa- Ropienka, 4.Wańkowa- Leszczowate- Łodyna, 5.Wańkowa- Dźwiniacz- Brzegi Dolne Długość odcinków: 16,688. Długość odcinków do piaskowania: 12,000. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 86360,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką. Drogi: 1.Uherce Mineralne – Myczkowce-Bóbrka ,2. Podkamionka- Zwierzyń Elek.- Średnia Wieś, 3.Bóbrka –Łobozew 4.Uherce Mineralne – Rudenka. Długość odcinków: 16,811. Długość odcinków do piaskowania: 11,500. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 109691,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką Drogi: 1.Droga przez wieś Weremień, 2.Tarnawa Górna – Hoczew, 3.Podkamionka – Zwierzyń – Średnia Wieś, 4.Baligród – Wołkowyja (m. Górzanka), 5.Berezka – Bereżnica Wyżna – Górzanka, 6.Wołkowyja - Rybne. Długość odcinków: 18,345. Długość odcinków do piaskowania: 12,000.Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 118050,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką Drogi: 1.Załuż – Lesko, 2.Łukawica – Bezmiechowa Górna, 3.Manasterzec – Bezmiechowa Górna 4.Lesko – Jankowce – Glinne, 5.Tarnawa Górna – Huzele. Długość odcinków: 25,920. Długość odcinków do piaskowania: 16,400. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 137635,20 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką Drogi : 1.Bukowiec – Dołżyca, 2.Sakowczyk – Zawóz, 3.Od drogi 2281 R- Werlas. Długość odcinków: 22,424 .Długość odcinków do piaskowania: 13,000. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 121089,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką. Drogi: 1.Majdan-Roztoki Górne-granica państwa. Długość odcinków: 7,000. Długość odcinków do piaskowania: 1,500. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 37800,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. pojazdu min. dwunapędowego o mocy min. 200KM z własnym pługiem jednostronnym dociskowym i piaskarką lub ciągnika rolniczego z pługiem jednostronnym i posypywarką Drogi: 1.Rajskie -Zatwarnica. Długość odcinków: 1,500. Długość odcinków do piaskowania: 0,200. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 9652,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. ciągnika rolniczego z pługiem jednostronnym posypywarką Drogi : 1.Załuż-Lesko przy ulicy Stawowej-Posada Leska 2.Lesko-Jankowce-Glinne przy ulicy Witosa . Długość odcinków: 1,220 Długość odcinków do piaskowania: 1,220 Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 9882,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podstawienie 1 szt. ciągnika rolniczego z pługiem jednostronnym posypywarką Drogi : 1.Baligród-Wołkowyhaw m. Wołkowyja 2.Berezka-Bereżnica-Górzanka w m.Berezka . Długość odcinków: 0,373 Długość odcinków do piaskowania: 0,373. Szczegółowy opis zawiera SWZ oraz dokumentacja przetargowa stanowiąca załączniki do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 4196,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 18 października 2021 r. roku o godz. 11:38 przed otwarciem ofert poinformował Wykonawców, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia posiada środki w wysokości brutto 93 269,23 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście sześćdziesiąt dziewięć i 23/100 złotych i brutto). Oferta która wpłynęła od Firmy Usługowo-Handlowej Budowlano-Transportowej Henryk Biłas wyniosła 109 489,97 zł. brutto
Zamawiający nie może zwiększyć tą kwotę środków do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z powyższym unieważnia prowadzone postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109489,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109489,97 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113474,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113474,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113474,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa „WIKTORIA” Gruszka Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881173872
7.3.3) Ulica: ul. Unii Brzeskiej 56
7.3.4) Miejscowość: Lesko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113474,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oznaczonym terminie wyznaczonym na składanie ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132269,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132269,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132269,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa INTRA-SPRZĘT s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881265812
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 12,
7.3.4) Miejscowość: Lesko
7.3.5) Kod pocztowy: 38-600
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Gruszka FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA"
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Gruszka FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "WIKTORIA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132269,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98082,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110980,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98082,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Krzysztof Borgosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881003213
7.3.3) Ulica: Cisna 8
7.3.4) Miejscowość: Cisna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-607
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98082,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30618,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34649,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30618,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Krzysztof Borgosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881003213
7.3.3) Ulica: Cisna 8
7.3.4) Miejscowość: Cisna
7.3.5) Kod pocztowy: 38-607
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "INTRA-SPRZĘT" SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "INTRA-SPRZĘT" SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30618,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oznaczonym terminie wyznaczonym na składanie ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oznaczonym terminie wyznaczonym na składanie ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W oznaczonym terminie wyznaczonym na składanie ofert, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta na w/w zadania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.