Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00173995/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-IX 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.BRATA ALBERTA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 122554161
1.5.8.) Numer faksu: 122554161 w.192
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsnowaczynskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie VII-IX 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3e8cfe-db3a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018929/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie w okresie VII-IX 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/PZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177638,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 735 kg, wędliny - łącznie 1008 kg, mięso drobiowe - łącznie 696 kg, wędliny drobiowe - łącznie 243 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 47509,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: mleko, śmietana - łącznie 5208 L, masło, margaryna - łącznie 465 kg, sery różne - łącznie 919,8 kg, jogurt, kefir - łącznie 461,1 L
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 42701,93 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: chleb pszenno - żytni, chleb graham - łącznie 5931 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 18000 szt., obwarzanki - 240 szt., bułka tarta - 30 kg, ciasto drożdżowe z marmoladą - 30 kg, pączek, drożdżówka z serem - 405 szt., ciasto rolada biszkoptowa z kremem - 30 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 24348,72 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII – IX 2022 r.Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: cukier, cukier puder, cukier waniliowy – łącznie 578,24 kg; ksylitol – 6 kg; miód - 90 szt.; herbata, kawa, kakao - łącznie 768 szt.; makaron - 225 kg; mąka pszenna, mąka ziemniaczana - łącznie 360 kg; kasze różne, ryż, płatki, kokos - łącznie 282,6 kg; musztarda, majonez, ketchup - łącznie 101,7 kg; olej - 108 L; przyprawy - łącznie 1200 szt.; budyń, kisiel - 810 szt.; pieczywo cukiernicze - łącznie 36,9 kg; przetwory owocowe i warzywne - łącznie 2961 szt.; 175,5 kg oraz 48,9 L; galaretka owocowa - 30 kg; drożdże – 1,5 kg; barszcz biały - 90 szt; groch, fasola - 54 kg; masa kajmakowa, mleko zagęszczone – 18 kg; woda mineralna niegazowana oraz lekko gazowana – 246 L; Dostawa artykułów spożywczych dla diabetyków w okresie od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: herbatniki, wafle - łącznie 15,3 kg, dżem – 21,6 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 22176,75 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawa warzyw i owoców od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 1905 kg, ziemniaki 4680 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone - łącznie 120 kg, sałata zielona, szczypiorek, rzodkiewka, kalafior - łącznie 750 szt., ogórek zielony, pomidor - łącznie 570 kg, koper zielony, pietruszka zielona - łącznie 34,5 kg, pieczarka - 15 kg, papryka czerwona, cukinia, fasolka szparagowa – łącznie 285 kg, jabłka, śliwki - łącznie 615 kg, brzoskwinie, arbuz, winogrona – łącznie 381 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 20474,47 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - łącznie 1125 kg, frytki mrożone – 30 kg; ryby mrożone – 112,2 kg, makrela wędzona - 24 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju, filet z makreli w pomidorach, w oleju - łącznie 870 szt., śledź solony matjas - 45 kg, uszka z mięsem mrożone – 60 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 16400,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część G: Dostawa jaj w okresie: VII - IX 2022 r.Dostawa jaj od 01.07.2022 r. do 30.09.2022 r.: jaja - 8100 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4027,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49154,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49154,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49154,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza 20 A
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49154,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do godziny 09:00 dnia 02.06.2022 r. nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33791,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33791,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33791,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z. P. C. "ZŁOTY KŁOS" Wiesława Binkowska, Dorota Binkowska Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6570233537
7.3.3) Ulica: oś. Barwinek 28
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-113
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33791,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25980,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25980,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25980,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343107020
7.3.3) Ulica: Dojazdowa 3
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Z.P.C. "ZŁOTY KŁOS" WIESŁAWA BINKOWSKA, DOROTA BINKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25980,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16933,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16933,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16933,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Rutkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "KRAK-OGRÓD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6821544336
7.3.3) Ulica: Jazdowiczki 13
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16933,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4603,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4603,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4603,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ferma Kur Niosek Kuźniar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6811942070
7.3.4) Miejscowość: Krzywaczka 313
7.3.5) Kod pocztowy: 32-442
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD RUTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD RUTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4603,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-01 do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa napędów ortopedycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia dla zadania: "Budowa oświetlenia na placu zabaw na osiedlu Kalinowym" w trybie zaprojektuj i wybuduj
- 40/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 95 w Krakowie przy ul. Wileńskiej 9B
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krygowskiego przy skrzyżowaniu z ul. Borkowską.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.