Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00163257/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00169377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00171257/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2024/BZP 00029934/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów szpitalnych i komórek organizacyjnych i diagnostycznych z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ IM.PROF.ANTONIEGO KĘPIŃSKIEGO W JAROSŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296638
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 18
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 621 46 11
1.5.8.) Numer faksu: 16 621 24 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzozjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozjaroslaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb oddziałów szpitalnych i komórek organizacyjnych i diagnostycznych z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03cb7741-d2b6-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039343/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, sprzętu medycznego, papierów do aparatów EEG, EKG, kardiomonitora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3502/21/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153239,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kieliszki do leków z podziałką z grubego tworzywa nadającego się do sterylizacji i dezynfekcji wielokrotnego użytku o poj.25-30 ml /a=100/ 1200 szt.2 Elektrody do EKG z żelem stałym Ag/AgCi rozmiar 43 okragła 1500 szt
3 Łopatki drewniane na język pakowane pojedynczo jałowe ( a=100) 15 opak.
4 Opaski uciskowe gumowe /staza/ 5 szt.
5 Ostrza wymienne do noży chirurgicznych roz 20-22 , /a=100/ 2 opak.
6 Pojemniki 1x uż do zbiórki moczu 2 l. (worki na mocz) 700 szt.
7 Rurki intubacyjne z mankietem – rozm. 7,0 wykonane z termoplastycznego, silikonowanego PCV, przeżroczyste, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjetościowy , na baloniku rozmiar rurki , posiadające opakowanie zgrzewane punktowe pozwalające na utrzymanie anatomicznego kształtu 70 szt.
8 Rurki intubacyjne z mankietem – rozm. 7,5 wykonane z termoplastycznego, silikonowanego PCV, przeżroczyste, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjetościowy , na baloniku rozmiar rurki , posiadające opakowanie zgrzewane punktowe pozwalające na utrzymanie anatomicznego kształtu 70 szt.
9 Rurki intubacyjne z mankietem – rozm. 8,0 wykonane z termoplastycznego, silikonowanego PCV, przeżroczyste, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjetościowy , na baloniku rozmiar rurki , posiadające opakowanie zgrzewane punktowe pozwalające na utrzymanie anatomicznego kształtu 20 szt.
10 Rurki intubacyjne z mankietem – rozm. 8,5 wykonane z termoplastycznego, silikonowanego PCV, przeżroczyste, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjetościowy , na baloniku rozmiar rurki , posiadające opakowanie zgrzewane punktowe pozwalające na utrzymanie anatomicznego kształtu 20 szt.
11 Rurki intubacyjne z mankietem – rozm. 6,5 wykonane z termoplastycznego, silikonowanego PCV, przeżroczyste, mankiet niskociśnieniowy, wysokoobjetościowy , na baloniku rozmiar rurki , posiadające opakowanie zgrzewane punktowe pozwalające na utrzymanie anatomicznego kształtu 20 szt.
12 Maski jednorazowe krtaniowe z mankietem roz, 5, rozmiar mankietu 40ml 10 szt.
13 Maski jednorazowe krtaniowe z mankietem roz.4, rozmiar mankietu 30 ml 10 szt.
14 Zgłębnik żołądkowy Ch-22/800mm pow. zmrożoną 20 szt.
15 Zgłębniki żołądkowe Ch-24/800mm powierzchnia zmrożona 20 szt.
16 Zgłębniki żołądkowe Ch-16/800 mm powierzchnia zmrożona 80 szt.
17 Zgłębniki żołądkowe Ch-18/800mm powierzchnia zmrożona 80 szt.
18 Maski tlenowe dla dorosłych z drenem rozm. XL 70 szt.
19 Maski tlenowe dla dorosłych z drenem rozm L lub M 70 szt.
20 Opaski uciskowe automatyczne 40 szt.
21 Plastry do wkłuć centralnych o wym . 12-15 x 8-10 10 szt.
22 Przyrządy do przetaczania płynów z możliwością pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego ocż 7 szt.
23 Kranik trójdrożny 10 szt.
24 Pojemniki 1 x uż. na mocz z pokrywką, sterylne /a=100/ 60 opak.
25 Pojemniki 1 x uż. na kał z łopatką, sterylne (18m - 20 mll) 20 szt.
26 Rurki ustno-gardłowe Guedela 2, sterylne 10 szt.
27 Rurki ustno-gardłowe Guedela 3, sterylne 10 szt.
28 Rurki ustno-gardłowe Guedela 1 ,sterylne 10 szt.
29 Rurka tracheostromijna roz. 7 z mankietem 20 szt.
30 Wymiennik ciepła i wilgoci -Tracheostomia 40 szt
31 Rurka tracheostromijna roz. 8. z mankietem 20 szt.
32 Żel do EKG 0.25 l 20 szt.
33 Koreczki 1x uż. do wenflonów 2500 szt.
34 Igły z nicią chirurgiczną sterylne 12 sztuk igieł - 3/0 1 opak.
35 Igły z nicią chirurgiczną sterylne 12 sztuk igieł- 2/0 1 opak.
36 Baseny plastikowe 1 x użytku 20 szt
37 Kaczki z tworzywa sztucznego męskie 1 x użytku 50 szt.
38 Miski nerkowe z tworzywa sztucznego 1x użytku 10 szt
39 Pęseta anatomiczna 1 x użytku 10-14 cm z tworzywa twardego 30 szt.
40 Fartuchy z folii PE z polietylenu 1 x użytku o gramaturze 40 g/m2 długośćod 160-180 cm , szerokość od 70 do 108 cm , gr. foli 0,04 mm ,( tzw. przedniak) 1800 szt.
41 Prowadnice do trudnej intubacji rozm. 5 dł. 60 cm 5 szt.
42 Prowadnice do trudnej intubacji rozm. 4 dł. 60 cm 5 szt.
43 Kieliszki do leków 1xużytku ze skala do 25 ml ( a=75) 450 szt.
44 Gumki recepturki 13 kg.
45 Podkłady papierowe 1 x użytku perforowane na rolce 50x80m , białe 40 szt.
46 Podkłady papierowe , perforowane 1x użytku na rolce 60x80mb ,białe 60 szt.
47 Maska do podawania tlenu dla dorosłych z workiem 50 szr
48 Zestaw do usuwania szwów 1x uż. w skład którego wchodzą: /rękawice 1x uż lateksowe, pęseta metalowa gaziki, nożyk metalowy do cięcia szwów/ 100 zestawów
49 Łyżki laryngoskopowe/ światłowodowe jałowe 1x użytku , roz.4 80 szt.
50 Łyżki laryngoskopowe światłowodowe jałowe 1x użytku , roz.3 80 szt.
51 Filtr antybakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła do aparatu ambu 120 szt.
52 Nożyki hematologiczne ( a=100szt) 5 opak.
53 Nakłuwacze automatyczne igłowe 1 x użytku , o długości ostrza 2,4 mm 14000 szt.
54 Aplikator z filtrem cząsteczkowym 0,45 mikronów , z zamykanym korkiem , z zastawka uniemożliwiająca wyciek płynu w pozycji odwróconej po odłączeniu strzykawki od aplikatora/mini-spike/ 50 szt.
55 Prowadnice do rurek intubacyjnych wykonane z mosiadzu pokrytego tworzywem medycznej jokości posiadaja miekki koniec dystalny , jałowe , 1 x uzytku, bez lateksu i ftalanów , rozm. 3 , dł. 34 cm 10 szt.
56 Prowadnice do rurek intubacyjnych wykonane z mosiadzu pokrytego tworzywem medycznej jokości posiadaja miekki koniec dystalny , jałowe , 1 x uzytku, bez lateksu i ftalanów , rozm. 4 , dł. 34 cm 10 szt.
57 Prowadnice do rurek intubacyjnych wykonane z mosiadzu pokrytego tworzywem medycznej jokości posiadaja miekki koniec dystalny , jałowe , 1 x uzytku, bez lateksu i ftalanów , rozm. 5, dł. 37 cm 10 szt.
58 Wieszaki do worków na mocz 50 szt
59 Maski winylowe lub z medycznego PCV do aparatu ambu rozm 5 10 szt.
60 Myjka włókninowa do mycia ciała 1x użytku w kształcie rekawicy gramatura 100g/m2. biała , o wymiarach 16—18 x 23-25 cm 10 000 szt.
61 Maski winylowe lub z medycznego PCV do aparatu ambu rozm 4 10 opak.
62 Śliniak higieniczny dla dorosłych jednorazowy z podfoliowanej bibuły celulozowej nacięcie na śliniaku tworzą po założeniu paski do zawiązania na szyi oraz ochronny kołnierz,wywijana kieszeń w dolnej części śliniaka wymiary ślinika od 30-35 x47-60 , (a=100szt) 2000 szt
63 Zestaw do kaniulizacji naczyń dużych 7F/20 jednoświatłowe 5 szt
64 Zatyczki plastikowe do cewników urologicznych 50 szt
65 Serwety jałowe 35-37 x 35-45 jednorazowe (białe lub zielone) 30 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25828,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Cewnik Foley silikonowane Ch – 16 30 szt.2 Cewnik Foley silikonowane Ch – 18 30 szt.
3 Cewnik Foley silikonowane Ch – 20 40 szt.
4 Cewnik Foley silkonowane Ch - 22 25 szt.
5 Cewnik Foley wykonany z 100% silikonu sterylnie zapakowana zatyczka, lub dołaczona osobno, rozmiar CH - 24 50 szt
6 Cewnik Foley silikonowaneCh – 24 50 szt.
7 Igły 1 x użytku 07 x 30 mm /op.=100szt/ 40 opak.
8 Igły 1 x użytku 08 x 40 mm ,/op.=100szt./ 300 opak.
9 Igły 1 x użytku 09 x 40 mm /op/=100szt./ 65 opak.
10 Igły 1 x użytku 05 x 25 mm /op.=100szt/ 2 opak.
11 Strzykawki 1 x użytku 2 ml skala poszerzona -3 ml /op-100 szt / 200 opak.
12 Strzykawki 1 x użytku 5 ml skala poszerzona - 6 ml /op.=100szt/ 100 opak.
13 Strzykawki 1 x użytku 10 ml skala poszerzona - 12 ml/op.=100szt/ 15 opak.
14 Strzykawki 1 x użytku 20 ml skala poszerzona – 24 ml/op=100szt/ 35 opak.
15 Strzykawki 1 x użytku 1ml / INS op=100 2 opak.
16 Strzykawki 1 x użytku 50-60 ml – Luer Loc do pomp infuzyjnych 20 szt.
17 Strzykawki bursztynowe 1xuż 50-60ml Luer Loc do pompy infuzyjnej 20 szt
18 Strzykawki 1x użytku 100ml/Janeta/ 130 szt.
19 Strzykawki 1 x użytku 20 ml - Luer Loc do pomp infuzyjnych 5 szt.
20 Cewniki Nelaton Ch – 16/40 -60cm powierzchnia zmrożona( aksamitną) 20 szt.
21 Cewniki Nelaton Ch – 18/40-60 cm powierzchnia zmrożona 20 szt.
22 Cewnik Nelaton CH 12/40-60 cm powierzchnia zmrożona 20 szt.
23 Cewnik do odsysania CH-16/60-100cm powierzchnia zmrożona 20 szt.
24 Cewnik do odsysania CH-18/60-70 cm powierzchnia zmrożona 20 szt.
25 Cewnik do odsysania CH 14/60-70 cm powierzchnia zmrożona 100 szt.
26 Cewniki do podawania tlenu przez nos 1 x uzytku sterylne ,dwulufowe 150 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 9280,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyrządy 1 x uż. do przetaczania płynów infuzyjnych , bezlateksowe, przeźroczysta, długość minimalna 55 mm w części przeźroczystej zaciskacz rolkowy wyposażony w uchwyt na dren nie zawierający szkodliwych ftalanów. Opakowanie folia papier 6000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5680,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych 1xuż nie zawierające leteksu z przeźroczystą komorą kroplową bez PCV , filtr automatycznie zatrzymujący powietrze po opróżnieniu komory kroplowej i zabezpieczeniem przed wypływem płynu z drenu podczas jego wypelniania w postaci filtru hybrydowego na koniec drenu., zacisk rolkowy wyposażonyw uchwyt na dren oraz dodatkowy otwór do zabezpieczenia igły biorczej„ zestaw nie zawierający szkodliwych ftalanów DEHP , przyrząd działający w systemie zamkniętym wg definicji NIOSH dołączony do oferty 1300 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3018,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Papier do EKG termoczuły z nadrukiem o wym. 112 X 25 m 15 rolek2 Papier o wym, 100x20 mm z nadrukiem kratki milimetrowej do elektrokardiografi do aparatu Cardioline ECG 100L 30 rolek
3 Papier termiczny o wym. 210x300x200 składek do elektrokardiografu HP M.2483A kratka 5 bloków
4 Papier do drukarki kardiomonitora Mindray MEC 1200 bez nadruku o wym. 50 mm , długość rolki 20 m , 5 rolek
5 Papier do aparatu do elektrowstrząsów Medtronic 9790 o wymiarach 110x150x200mm 10 bloków
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 451,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kaniula bezpieczna do kaniulizacji żył obwodowych z samozamykającym się portem głównym z przeźroczystą komorą ułatwiająca obserwację napływu krwi, z zastawką antyzwrotną lub filtrem hydrofobowym . Kaniula widoczna w promieniach RTG minimum 5 paski radiocieniujące wykonane z biokompatybilnego poliuretanu. Igła cienkościenna , zapewniająca duży przepływ , o gładkiej powierzchni ,ostrze tójpłaszczyznowe ,umożliwiające łatwe wprowadzanie kaniuli przez skórę Kaniula bezpieczna z igłą zaopatrzoną w automatyczny zatrzask z systemem kapilar zabezpieczający personel medyczny przed zakłuciem igłą, Kaniula ma chronić przed przypadkami nieprzewidzianej ekspozycji na krew po wycofaniu igły przed wypływem krwi i zachlapaniem,Elastyczne skrzydełka mocujące koreczek luer lock , samo domykający się koreczek portu bocznego ,. zapobiegające uszkodzeniu w trakcie przechowywania opakowanie blister pack, Sterylne. Rozmiary od 16 G do 22G 7500 szt2 Kaniula bezpieczna dożylna rozmiar 24G. Bez dodatkowego portu iniekcyjnego, min. 5 pasków radiocieniujących. Wykonana z poliuretanu, posiadająca otwór przy ostrzu igły umozliwiający natychmiastowe potwierdzenie wejścia do naczynia podczas kaniulacji, z zabezpieczniem igly w postaci plastikowej oslonki zapobiegającej zakłuciu. Kaniula posiadająca skrzydełka, umożliwiające mocowanie kaniuli. Opakowanie 30 sztuk 150 szt
3 Bezigłowy port iniekcyjny( łącznik) z możliwością podłączenia u pacjenta minimum przez 7 dni lub 100 aktywacji, nie dłuższy niż 2 cm, kompatybilny z końcówką luer i luer- lock,posiadającej zastawkę w postaci skutecznej i łatwej dezynfekcji i jednoelementowej , silikonowej podzielnej membrany split septum, osadzonej zewnętrznie na plastikowym przeźroczystym konektorze. Prosty tor przepływu , wnętrze pozbawione części mechanicznych. Prędkość przepływu min 530 ml/min, objętość 1700 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 33755,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezpieczna igła do wstrzykiwaczy insulinowych, sterylna , igła po użyciu bezpiecznie zamyka się w plastikowej osłonie chroniącej przed zakłuciem ( obustronnym) kompatybilne z wstrzykiwaczami wszystkich producentów , kompatybilności potwierdzona certyfikatem technicznym dołączonym do oferty 30G 0,30 mm x5 mm 10000 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 18900 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wkłady jednorazowe z polietylenu, zgrzewane hermetycznie do sztywnej pokrywy z łącznikiem miękkie o poj. 1 litra z systemem FLOVAC-Flow-Meter, kompatybilny z ssakiem Gima Vega Super 200 szt.Filtry jednorazowe hydrofobowe kompaktybilne z ssakiem Gima Super Vega 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11012,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Pulsoksymetr napalcowy dla dorosłych z dwukolorowym wyświetlaczem OLED Wyłącza się automatycznie po wyjęciu palca. Zakres pomiaru saturacji krwi SpO2 od 70 do100 %. Pomiar tętna od 30 do 250 uderzeń na minutę Zasilanie bateryjne AAA x2 Wymiary 58 x 32 x24 lub podobne Przebadany klinicznie dopuszczony do pracy w jednostkach służby zdrowia 8 szt.2 Ciśnieniomierz elektroniczny do mierzenia ciśnienia z mankiet sztywnym rozm. 22-42 cm Wyposażony w pamięć do 100 wyników pomiarów Wyświetlacz LCD wskazuje ciśnienie skurczowe, rozkurczowe,tętno,datę czas. Posiada oznaczenie prawidłowego założenia mankietu, funkcje diagnozowania nadciśnienia oraz funkcje nieregularnego tętna oraz wskaźnik wysokiego poziomu ciśnienia krwi. Wskazuje średnią z 3 wyników pomiaru Zatwierdzony klinicznie dopuszczony do użytku w jednostkach służby zdrowia 10 szt.
3 Elektroniczny bezdotykowy termometr do mierzenia temperatury Posiada następujące cechy Pomiar temperatury tętnicy skroniowe w Celsjuszach Zakres temperatury od 10 do - 40 stopni Celcjusza. Czas pomiaru około 1 sekunda Rozdzielność wyświetlacza 0,1 C. Zakres pomiaru temperatury ciała od 32 do 43 stopni C, Dokładność pomiarów +/-0,3 stopnia Celcjusza. Odległość od tętnicy w czasie pomiarów od 2 do 8 cm Automatyczne wyłączanie po ok. 5 sekundach. Zasilany w 2 baterie AA Zatwierdzony klinicznie dopuszczony do użytku w jednostkach służby zdrowia 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 4586,77 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ustniki 1 x uzytku do alkomatu Drager Alcotest 7410 Plus 750 szt.2 Ustniki 1 x uzytku do alkomatu ALKOHIT X600 2400 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 5227,80 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ustniki do alkomatu Alcosensor IV M 600 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 785,97 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Strzykawko-probówki do uzyskiwania surowicy z żelem separującym o poj.: 2,4-2,6 ml. 21 0002 Strzykawko-probówki do hematologii z EDTA bez kulki i przewężeń oraz możliwością nałożenia igły typu Luer 1,4=1,6 ml. 18 000
3 Strzykawko-probówki do koagulologii z cytrynianem sodu 1-2 ml. 3 000
4 Strzykawko-probówki do oznaczania OB z cytrynianem sodu 1,6-1,8 ml. 1 400
5 Rurki opadowe do OB. do pozycji 4 700
6 Igły systemowe 20 G 1 500
21 G 20 000
22G 1 300
7 Mikrometoda: system pobierania krwi włośniczkowy: do badań hematologicznych 100
do pozyskiwania surowicy z aktywatorem wykrzepiania 100
Dzierżawa analizatorai imieszadła
8 Mieszadło hematologiczne 1
Statywy do oznaczenia OB. 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 47327,07 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedłuzki do pompy infuzyjnej Luer Loc/swiatłoczułe/150 cm nie zawierajace szkodliwych ftalanów 22 szt.Przedłuzki do pompy infuzyjnej Luer Loc/przeźroczyste/150 cm nie zawierajace szkodliwych ftalanów 22 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 26,02 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nożyczki 1 x uzytku ostro-tepe ze stali nierdzewnej do przecinania nici ,środków opatrunkowych ,jałowe gotowe do uzytku dł 14,5 cm 50 szt.2 Imadło chirurgiczne 1 x użytku ze stali nierdzewnej ,jałowe, gotowe do uzytku dł. 14 cm 12 szt.
3 Pęseta anatomiczna ze stali nierdzewnej 1 x uzytku dł 12-14 cm 45 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1448,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21546,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29510,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21546,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21546,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-29 do 2024-04-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6612,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6612,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6612,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6612,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3499,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3693,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3499,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3499,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3060,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3060,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3060,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3060,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Ul. Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-29 do 2024-04-03Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28058,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28058,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28058,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Becton Dickinson Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271055984
7.3.3) Ulica: Ul. Osmańska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-823
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BECTON DICKINSON POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28058,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-16 do 2024-04-03Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10692,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10692,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10692,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Diabetologii Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213643658
7.3.3) Ulica: Ul. Niedźwiedzia 29B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-737
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DIABETOLOGII SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DIABETOLOGII SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10692 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-06 do 2023-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASMEDICA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122908804
7.3.3) Ulica: Ul. Nałęczowska 30
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8640 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-18 do 2024-04-03Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6557,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6557,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6557,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7571024167
7.3.3) Ulica: Ul. ks. Jerzego Popiełuszki 15
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-693
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Medyczny Marta Kadzewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6557,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-18 do 2024-04-03Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49315,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49315,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49315,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625
7.3.3) Ulica: Ul. Vetterów 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-277
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49315,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1918,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1918,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1918,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1918,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-05 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup i dostawa dwóch SAMOCHODÓW OSOBOWYCH TYPU SUV dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Jarosławiu
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.