Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00205892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321203128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4-go Marca 3
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-901
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 261456024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 17wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 17wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/17wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa naprawy pojazdów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (9 zadań).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2561228-eae3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00065779/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługi w zakresie napraw pojazdów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/WOG/U/Samoch./22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 166222,58 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 1- Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia małej ładowności
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 30999,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 2- Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia średniej ładowności
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 3- Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia dużej ładowności
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 4- Naprawa autobusów i mikrobusów
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 25500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 5- Naprawa ciągników siodłowych z naczepami/przyczep
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 32703,49 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 6- Naprawa pojazdów sanitarnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 33019,10 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 6- Naprawa pojazdów sanitarnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 4999,99 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 8- Naprawa pojazdów chłodniczych średniej ładowności
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 3999,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy pojazdów należących do jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji technicznej.Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności - układy:
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługa okresowa wynikająca ze wskazań komputera pokładowego
przewidzianego dla danej marki;
4) naprawa układów pojazdu:
- kierowniczego,
- przeniesienia mocy,
- hamulcowego,
- zasilania paliwem i powietrzem,
- naprawa instalacji elektrycznej,
- naprawa zawieszenia pojazdu,
- naprawa osprzętu silnika,
- naprawa wciągarki,
- naprawa klimatyzacji, ogrzewania.
5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze;
6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować:
-naprawę skrzyń biegów;
-naprawę mostów napędowych;
-regenerację wałów napędowych i resorów;
-regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych;
-regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego.
W zakres przedmiotowych napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
Grupy pojazdów objęte zakresem usługi:
Pojazdy objęte zakresem usługi zamówienia wskazane zostały szczegółowo w Specyfikacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.
Zadanie 9- Naprawa autocystern wody dużej ładowności
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
4.5.5.) Wartość części: 4999,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJT SERWIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393194518
7.3.3) Ulica: Gdańska 18
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32742,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2841,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2841,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6566,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJT SERWIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393194518
7.3.3) Ulica: Gdańska 18
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6566,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie kompleksowych usług transportowych ( w tym załadunek, rozładunek i holowanie sprzętu) na rzecz 17 WOG w Koszalinie.
- Usługa konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji przepompowni i oczyszczalni ścieków (3 zadania)
- 35/TP1/SZP-3/2024 Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych Politechniki Koszalińskiej w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42
- Zapewnienie całodobowej, kompleksowej opieki weterynaryjnej
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych oraz napraw mechanicznych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (9 zadań)
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- remonty pojazdów i innego sprzętu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.