Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00227413/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sędziszów Małopolski
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Programów Pomocowych i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8910301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd9f2c4-d7b1-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040590/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszowie Małopolskim w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00227413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPiZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nasadzenie i pielęgnacja kwiatów oraz zieleni miejskiej w Gminie Sędziszów Małopolski w 2024 r.
2. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje m.in.:
1) pielęgnację terenów zielonych, polegającą m.in. na uporządkowaniu po okresie zimowym,
2) przycinanie krzewów oraz pielęgnacja drzew przyulicznych i drzew na terenach skwerów i placów w tym formowanie koron drzew,
3) nasadzenia kwiatów sezonowych i roślin ozdobnych, pielenie i podlewanie wg potrzeb na rabatach, skwerach, rondach, donicach i kwietnikach,
4) nasadzenie, pielęgnacja, nawożenie i podlewanie kwiatów w donicach wiszących na słupach oświetleniowych, kwiatów sadzonych w donicach,
5) wykonanie i pielęgnacja nowej rabaty, planowanej przy ulicy 3 Maja 25 w Sędziszowie Małopolskim
6) wykonanie nowych nasadzeń drzew ozdobnych,
7) koszenie terenów zielonych: rond, poboczy ulic, skwerów, placów.
3. Szczegółowo przedmiot umowy został określony w Załącznikach do SWZ, tj.:
1) Załącznik nr 3 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
2) Załącznik nr 3.1 do SWZ – Wykaz nasadzeń
3) Załącznik nr 4 – Projekt umowy
Dokumenty wymienione powyżej są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi, w związku z tym należy je rozpatrywać łącznie.
4. Powierzchnie podane w załącznikach do SWZ są powierzchniami orientacyjnymi, podanymi w celu porównania ofert. Wykonawca nie może zgłaszać roszczeń z tytułu różnic pomiędzy powierzchniami wskazanymi w załącznikach do SWZ a rzeczywistymi powierzchniami występującymi w trakcie realizacji zamówienia. Przystępując do przetargu zaleca się zapoznać z przedmiotem zamówienia w terenie, ocenić i oszacować rozmiar prac.
5. Wszystkie prace musza być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym oraz wymogami kultury technicznej i praktyki ogrodniczej. Po zakończeniu prac należy dokonać uprzątnięcia i uporządkowania terenu wokół prowadzonych prac. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zawinione szkody, wynikające ze złej organizacji i sposobu prowadzenia tych prac.
6. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Obowiązek postępowania z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i ich transportem należy do Wykonawcy usługi. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokument lub dokumenty potwierdzające zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587) np. umowę na odbiór odpadów zawartą z firmą posiadającą zezwolenie na odbiór odpadów.
7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w dokumentach zamówienia tj. SWZ oraz jej załącznikach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "SKALNIAK" Krzysztof Tomaka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181221794
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 7A
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "SKALNIAK" Krzysztof Tomaka
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy "SKALNIAK" Krzysztof Tomaka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Rozbudowa drogi gminnej nr K340341K ul. Polna w km 0+545,00 do km 1+309,00 w miejscowości Limanowa, Miasto Limanowa
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.