Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196689/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania “Rewitalizacja budynku byłej sprężarkowni na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku na potrzeby lokalnej społeczności”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposażenia w ramach zadania “Rewitalizacja budynku byłej sprężarkowni na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku na potrzeby lokalnej społeczności”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0de0ed5f-2036-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00256944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Rewitalizacja budynku byłej sprężarkowni na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku na potrzeby lokalnej społeczności; zakup mebli i wyposażenia.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196689/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.79.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310199,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187837,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli i wyposażenia, zgodnie z zestawieniem w/w elementów i projektem aranżacji wnętrz stanowiącymi załącznik do niniejszego opisu. Zakres zamówienia obejmuje również montaż mebli wraz z ich rozlokowaniem w pomieszczeniach zgodnie z projektem aranżacji oraz podłączenie, sprawdzenie i konfigurację sprzętu.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na dostarczone meble, sprzęt i wyposażenie.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje zestawienie mebli i wyposażenia oraz projekt aranżacji wnętrz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
39112000-0 - Krzesła
39121200-8 - Stoły
39131000-9 - Regały biurowe
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223685,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338505,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223685,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: w&w Katarzyna Kaczmarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542279606
7.3.3) Ulica: Pokoju 8a/7
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-859
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
W&W DESIGN KATARZYNA KACZMARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223685,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Budowa żłobka w Żninie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Przebudowa budynku mieszkalno - usługowego w Piskorowicach
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.