eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikSerwis sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5a0a4b-de7e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5a0a4b-de7e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.42 Serwis sprzętu Miejskiej Sieci Szerokopasmowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 245000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest serwis i gwarancja urządzeń firmy Cisco wchodzących w skład Miejskiej Sieci Szerokopasmowej na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy, na warunkach wskazanych poniżej.
Na potrzeby niniejszego dokumentu, określenia poniższe będą miały następujące znaczenie:
Awaria – oznacza stan urządzenia, w którym nie jest możliwe jego używanie w sposób zgodny z jego przeznaczeniem/funkcjonalnością.
Dni robocze - wszystkie dni od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 16.00.
1. W ramach przedłużonej gwarancji Zamawiającemu zostaną zapewnione:
- dostęp do aktualizacji oprogramowania, ASR, WS-C4948 i ME-3800,
- dostęp do aktualizacji oprogramowania i przedłużenie wsparcia producenta dla 2 urządzeń Firepower 1140, Firepower Management Center, Cisco Prime 3.x Infrastructure,
- Przedłużenie 2 szt subskrypcji Cisco FPR1140 Threat Defense Threat Protection (L-FPR1140T-T=) min 2 lata
- analiza i optymalizacja reguł Cisco Firepower,
- usunięcie awarii/wymiana urządzenia dla:
• ASR, FPR-1140, WS-C4948 i ME-3800 wraz z kartami i modułami w terminie następny dzień roboczy,
• Zasilacze urządzeń ME-3400E w terminie 30 dni roboczych,
• pozostałych urządzeń w terminie 2 dni robocze,
licząc od dnia dokonania zgłoszenia do końca właściwego dnia roboczego.
- zdalne wsparcie inżyniera Wykonawcy dostępne na następny dzień roboczy. Dla oferty zawierającej limit godzin wsparcia rozliczenie wykorzystanych godzin nastąpi drogą mailową każdorazowo po udzielonym wsparciu. Wsparcie inżyniera Wykonawcy będzie dotyczyć urządzeń objętych umową i będzie polegać na:
• konsultacjach w kwestiach konfiguracji,
• wsparciu przy aktualizacji urządzeń,
• wsparciu przy rozwiązywaniu problemów sieciowych,
• konsultacjach przy doborze nowych urządzeń.
2. Zamawiający wymaga wykupienia kontraktów serwisowych wymienionych
w SWZ urządzeń i ich komponentów na okres umowy lub do daty End-of-life, jeśli data End-of-life wypada przed końcem umowy. Po dacie End-of-life świadczenie serwisu ma być w oparciu o stok Wykonawcy.
3. Usługi będą świadczone w granicach miasta Rybnik. Minimalna liczba godzin wsparcia wynosi 100 godzin.
4. Awarie będą zgłaszane przez Zamawiającego bezpośrednio Wykonawcy na wskazany adres email i/lub telefonicznie.
5. Zgłoszenia będą przyjmowane w dni robocze.
6. Wszelkie prace gwarancyjne nie wymagają jakichkolwiek dodatkowych opłat
ze strony Zamawiającego, w szczególności kosztów dojazdu, delegacji, dostawy, podmiany urządzeń.
7. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie terminu gwarancji, jeżeli zgłoszenie awarii lub usterek nastąpiło przed upływem tego terminu.
8. W przypadku, jeżeli Wykonawca nie usunie awarii w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt. 2, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy po upływie 5 dni roboczych od wyznaczonego terminu usunięcia awarii.
9. W przypadku niemożności usunięcia awarii w zadeklarowanym terminie Wykonawca może dostarczyć rozwiązanie zastępcze pozwalające uruchomić wszystkie usługi działające na uszkodzonym urządzeniu w terminie usunięcia awarii.
10. Wykonawca musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością potwierdzony przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności usług serwisowych wykonawcy z normami jakościowymi (certyfikat ISO 9001:2001 lub równoważny).
11. Wykonawca musi posiadać certyfikat Gold Certified Partner. W celu potwierdzenia spełniania wymogu wykonawca przedłoży potwierdzenie ze strony internetowej producenta o posiadaniu wyżej wymienionych certyfikatów
w terminie 5 dni od zawarcia umowy.
12. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikaty wystawione przez producenta sprzętu objętego usługą wsparcia.
13. Osoby te muszą posiadać certyfikat w następujących specjalnościach oraz co najmniej na następujących poziomach (niższe klasy certyfikatów takie jak specjalista itp. nie są dopuszczalne):
a. co najmniej jedna osoba posiadająca certyfikat Cisco Certified Internetwork Expert Routing and Switching
b. co najmniej jedna osoba posiadająca certyfikat na poziomie Cisco Certified Network Internetwork Expert Service Provider
14. Z zakresu usług objętych umową, następujące prace zostają wyłączone:
- wykonywanie diagnostyki, serwisowania lub innych usług jakiegokolwiek urządzeń podłączonych do Miejskiej Sieci Szerokopasmowej (MSS), a nie objętego niniejszą umową;
- wymiana/naprawa części lub naprawa uszkodzeń spowodowanych przyczynami innymi niż użytkowanie urządzeń zgodne z ich zastosowaniem
i przeznaczeniem;
- usuwanie awarii powstałych wskutek nieautoryzowanych napraw lub modyfikacji urządzeń,
- zmiana konfiguracji urządzeń wykraczające poza zakres niezbędny do działania MSS zgodnego z je przeznaczeniem;
- usługi związane z odzyskiwaniem niezabezpieczonych przez Zamawiającego danych;
- prace prewencyjne i zapobiegawcze w odniesieniu do MSS, w szczególności prace konserwacyjne;
- usuwanie awarii spowodowanych nieprawidłowym współdziałaniem bądź brakiem zgodności pomiędzy urządzeniami a produktami strony trzeciej,
o ile takie współdziałanie nie zostało przewidziane w specyfikacjach technicznych urządzeń,
- usuwanie awarii wynikających z uszkodzeń mechanicznych urządzeń
i działania sił wyższych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- prace serwisowe przy urządzeniach objętych umową,
- zdalne wsparcie inżyniera Wykonawcy.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71316000-6 - Telekomunikacyjne usługi doradcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016422763

7.3.3) Ulica: ul. Sienna 73

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.