eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe MiastoPrzebudowa drogi gminnej nr 300617W w miejscowo¶ci Gaw³owo



Og³oszenie z dnia 2023-06-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 300617W w miejscowo¶ci Gaw³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto i Gmina Nowe Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378284

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Apteczna 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowe Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ugnowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugnowemiasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 300617W w miejscowo¶ci Gaw³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-26720f3e-09d4-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00257122

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041342/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 300617 W w miejscowo¶ci Gaw³owo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji, sk³adanie o¶wiadczeñ i dokumentów) odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem platformy e-Zamawiaj±cy pod adresem: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl
W sytuacjach awaryjnych (np. awaria platformy) przewiduje siê mo¿liwo¶æ komunikacji za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: info@ugnowemiasto.pl W takim wypadku, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej potwierdza fakt otrzymania wiadomo¶ci elektronicznej.
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do zapoznania siê
z Instrukcj± korzystania z platformy zamieszczon± bezpo¶rednio na platformie.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacjê, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
7) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Miasta i Gminy Nowe Miasto tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
9) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) W³±czona obs³uga JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
10) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administrator Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowe Miasto, 09 – 120 Nowe Miasto, ul. Apteczna 8
 Inspektorem ochrony danych osobowych z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez , e-mail: iod@ugnowemiasto.pl
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o warto¶ci zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm ).
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.7.2023.JM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej zlokalizowanej jest w miejscowo¶ci Gaw³owo, na terenie gminy Nowe Miasto. Pocz±tek robót znajduje siê na granicy dzia³ki drogowej nr 176 obrêb Gaw³owo, w km 0+000, w osi przedmiotowej drogi gminnej o nawierzchni z kruszywa. Koniec robót zaznacza siê w km 0+587 i nawi±zuje siê do istniej±cej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej.
Ca³kowita d³ugo¶æ odcinka do przebudowy wynosi oko³o 587 m.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej o projektowanej nawierzchni asfaltowej.

Przebudowa drogi zlokalizowana jest na dzia³kach:
jednostka ewidencyjna: 142008_5 Nowe Miasto – obszar wiejski
obrêb: 0006 Gaw³owo
dzia³ki ewidencyjne: 176

Zakres inwestycji obejmuje: - roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie warstwy podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- wykonanie poboczy z kruszywa ³amanego,
- zjazdy z kruszywa ³amanego,
- wprowadzenie sta³ej organizacji ruchu,
- roboty wykoñczeniowe.
Prace nale¿y przeprowadziæ zgodnie z za³±czon± dokumentacj± techniczn±.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe

45233140-2 - Roboty drogowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:

2.4.1. wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z nale¿yt± staranno¶ci± oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego co najmniej jedn± robotê drogow± o warto¶ci minimum 150.000,00 z³ brutto. W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze ni¿ wymagana, kwoty wynikaj±ce z po¶wiadczeñ/referencji nie bêd± sumowane w celu potwierdzenia spe³nienia postawionego warunku. Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie dopuszcza sumowania robót w ramach niniejszego warunku. Warunek ten ma byæ spe³niony: − samodzielnie przez Wykonawcê , lub − przez minimum jeden inny podmiot udostêpniaj±cy Wykonawcy swoj± wiedzê i do¶wiadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane lub w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
2.4.2. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje 1 osob±, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynierii drogowej lub która posiada odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa lub które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów w innych krajach. Osoba ta bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy (Za³±cznik Nr 6 do SWZ).
Osoba wskazana przez Wykonawcê w wykazie osób musi braæ udzia³ w realizacji zamówienia. Zmiana tej osoby jest mo¿liwa tylko w okoliczno¶ciach i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy. Osoby zdolne do wykonania zamówienia winny posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 ustawy], Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy]:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie (je¶li dotyczy).
1. Je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia wy¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
2. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia wy¿ej wymienionych podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podwykonawców, potwierdzaj±cych ¿e nie zachodz± wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. [art. 274 ust. 1 ustawy]:
2.1 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (Za³±cznik Nr 10 do SWZ),
2.2 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.

2.3. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
Do wykazu mo¿na do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ tj. decyzjê o nadaniu wymaganych uprawnieñ oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie do w³a¶ciwej izby zawodowej.

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Spó³ki cywilne traktuje siê jako Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê.
2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (Za³±cznik nr 9 do SWZ).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) W przypadku warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wymaganym do¶wiadczeniem wyka¿e siê jeden z Wykonawców. Do¶wiadczenia Wykonawców nie sumuje siê.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Za³±cznik Nr 2 i 3 do SWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego w Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami we wzorze umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://nowemiasto.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.