Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00223086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
* „Przebudowa oczyszczalni ścieków, przepompowni sieciowych i zakup urządzeń do gospodarki ściekowej w aglomeracji Tarnawatka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNAWATKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 39
1.5.2.) Miejscowość: Tarnawatka
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-604
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846624710
1.5.8.) Numer faksu: 846624724
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarnawatk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tarnawatka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
* „Przebudowa oczyszczalni ścieków, przepompowni sieciowych i zakup urządzeń do gospodarki ściekowej w aglomeracji Tarnawatka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2cd3646-f39f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257137
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037897/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa oczyszczalni ścieków, pompowni sieciowych i zakup urządzeń do gospodarki ściekowej w aglomeracji Tarnawatka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.9.2022.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3307848,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty projektowe i budowlane przy zadaniu pod nazwą „Przebudowa oczyszczalni ścieków, przepompowni sieciowych i zakup urządzeń do gospodarki ściekowej w aglomeracji Tarnawatka” w formule zaprojektuj i wybuduj
2) Zakres zadania obejmuje:
a) Dokumentację projektową (opis w pkt 5 poniżej)
b) Naprawa istniejącego punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz z remontem zbiorników retencyjnych ścieków dowożonych;
c) Zadaszenie istniejącego zbiornika reaktora biologicznego oraz jego remont, polegający na organizacji:
reaktora biologicznego w hybrydowej technologii przepływowej ze złożami stacjonarnymi i nowym wysokowydajnym systemem napowietrzania,
osadnika wtórnego z nowym wyposażeniem.
d) Wykonanie nowego zbiornika osadów nadmiernych wraz z wyposażeniem;
e) Wykonanie nowej suchej pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego;
f) W istniejącym budynku oczyszczalni:
nowa instalacja do oczyszczania mechanicznego ścieków ze skratek i piasku (sitopiaskownik), usunięcie istniejącego piaskownika, istniejące sito bębnowe wykorzystane jako awaryjne;
remont stacji odwadniania i higienizacji osadu;
wymiana dmuchaw;
wymiana kotła CO oraz zbiornika CWU na olej opałowy wraz z armaturą, pomp obiegowych ;
wymiana grzejników wraz z głowicami termostatycznymi;
wymiana armatury wodociągowej w budynku ( krany czerpalne);
wymiana drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych w hali technologicznej 2szt.;
wymiana drzwi wewnętrznych bez ościeżnicy 1 szt.;
wymiana wentylatora dachowego
wymiana nagrzewnicy w instalacji wentylacji hali technologicznej;
wymiana oświetlenia hali technologicznej
malowanie ścian hali technologicznej oraz pozostałych pomieszczeń budynku oczyszczalni;
malowanie ścian zewnętrznych budynku oczyszczalni
g) Wymiana hydrantu ppoż zewnętrznego wraz z armaturą
h) Remont przepompowni technologicznej;
i) Remont punktu pomiarowego (wymiana przepływomierza);
j) Remont przepompowni ścieków oczyszczonych;
k) Przebudowa i/lub budowa instalacji i wewnątrzzakładowych sieci technologicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, elektrycznych w zakresie niezbędnym do zapewnienia właściwego funkcjonowania oczyszczalni jako całości;
l) Remont istniejących przepompowni sieciowych oznaczonych numerami P1, P2A, P2B, P3, P4, P5, P8 (wymiana pomp z armaturą i osprzętem, szaf sterowniczych z wyposażeniem)
m) Elektryka, automatyka i sterowanie wg. specyfikacji opisanej w zał Nr 7 do PFU
n) Konserwacja stacji trafo zasilającego oczyszczalnię;
o) Dostawa fabrycznie nowych pojazdów: ciągnik kołowy z ładowaczem czołowym, beczka asenizacyjna na ramie 5m3
p) Dostawa wyposażenia oczyszczalni : miernik przenośny tlenu, gazów palnych i wybuchowych ; zestaw bezpieczeństwa 2 kpl.( szelki, linka, kask); wentylator do przewietrzania zbiorników i studni kanalizacyjnych; korki do kanalizacji dla średnic 160-300 mm, drabina aluminiowa 8 m, spawarka inwertorowa 200 A, pralka automatyczna, kosa spalinowa;
q) Dostawa kontenera otwartego KP7 z zaczepem hakowym;
r) Dostawa agregatu prądotwórczego na przyczepie o mocy odpowiedniej do zasilania oczyszczalni.
s) Udrożnienie rowów melioracyjnych odprowadzających ścieki ( usunięcie zatamowań , odmulenie części rowów na odcinku od wylotu do rzeki
t) Rozruch technologiczny oczyszczalni
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, (załącznik nr 1 do SWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, (załącznik nr 1 do SWZ).
4. Użyte w dokumentacji nazwy własne należy traktować jedynie jako element charakterystyki danego produktu. Wykonawca może zastosować dowolny produkt równoważny, którego parametry techniczne nie będą gorsze niż wskazane w dokumentacji przetargowej. Zastosowanie produktu równoważnego wymaga wcześniejszego uzgodnienia z projektantem i inspektorem nadzoru inwestorskiego.
5. Dokumentacja projektowa w przedmiocie zamówienia:
a) dokumentacja projektowa obejmuje:
• Projekt/projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż (w tym projektów specjalistycznych takich których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.;
• Zapis całości opracowania na nośniku elektronicznym (płyta CD) – w formacie pdf;
• Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich danych wyjściowych do projektowania, w szczególności: mapy do celów projektowych, wykonania badań gruntowo-wodnych, wykonania opracowań przyrodniczych itp;
• Kosztorysów wykonawczych;
• Wykonania wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem;
• Dokumentacja projektowa powinna obejmować wszystkie branże i zakresy robót zgodnie z PFU;
• Obowiązki Wykonawcy w zakresie dokumentacji projektowej obejmują ponadto przygotowanie wniosku o uzyskanie dla Zamawiającego pozwolenia odpowiedniego organu na prowadzenie robót budowlanych, zapewnienie sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją eksploatacyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
b) wytyczne projektowe i wykonawcze
Przed przystąpieniem do prac projektowych wytyczne należy ustalić z Zamawiającym (Inwestorem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45252140-1 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
16700000-2 - Ciągniki
34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ust. 1 ustawy Pzp - Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.