Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w Dąbku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbek 129
1.5.2.) Miejscowość: Stupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 13 31
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w Dąbku"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f68a7c7-3d47-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002999/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w Dąbku"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://komr.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest na
Platformie Zakupowej : https://komr.ezamawiajacy.pl (dedykowana platforma zakupowa do obsługi
komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami oraz składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wszystkie dokumenty przekazywane są za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a. Administrator Danych Osobowych Krajowego Ośrodka Mieszkalno – Rehabilitacyjnego dla Osób
Chorych na Stwardnienie Rozsiane zwanego dalej KOMR jest p.o. Dyrektor Włodzimierz Adam
Wojnarowski.
b. Inspektorem Ochrony Danych jest Bogumiła Kowalska, dane kontaktowe: e-mail: iod@komr.pl
c. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Kompleksową dostawę gazu
ziemnego wysokometanowego (E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby KOMR w
Dąbku”
d. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust.1 i 4 oraz art. 266 w zw. z art. 222 ust. 5
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019
z późn. zm.), dalej „ustawą PZP”,
e. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 10 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia,
f. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP,
g. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h. Wykonawca posiada:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy**;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Wykonawca,
że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy dotyczących narusza przepisy RODO;
i. Nie przysługuje Wykonawcy:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Przetwarzanie danych osobowych:
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy KOMR w Dąbku oraz spółka
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną
do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na
której KOMR w Dąbku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod
adresem: https://komr.ezamawiajacy.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/4/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (E),
przy ciśnieniu w instalacji Zamawiającego do 5,00 [kPa], obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję
gazu do obiektów Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na
Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki, a także na
potrzeby pracy jednostki kogeneracyjnej asynchronicznej z silnikiem gazowym typ MCHP XRGI
20 o mocy około 20 kW mocy elektrycznej (±10%) i około 42 kW mocy cieplnej (±10%).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli:
a) Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
b) Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie
dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku
Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub,
c) Wykonawca posiada umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług
dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego -w
przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazem
ziemnym wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
b) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty- zał. nr 1 do SWZb) wypełniony i podpisany formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SWZ
c) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Wystąpienia zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia Umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, zgodnie z przepisami Prawa energetycznego lub wydanymi na tej podstawie przepisami wykonawczymi,2) W stosunku do zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych,
3) Zmiany ceny jednostkowej netto za Paliwo gazowe w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,
4) Zmiany ceny jednostkowej za paliwo gazowe brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
5) Zmiany wysokości opłat dystrybucyjnych w trakcie trwania umowy wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej Taryfy Operatora,
6) Zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie
i dystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie do Umowy. W tej sytuacji postanowienia Umowy sprzeczne z nimi stracą ważność natomiast w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa,
7) Zmiany stawki opłat sieciowych i abonamentowych gazu ziemnego,
8) Zmiany grupy taryfowej,
9) Zmiany mocy umownych – po wyrażeniu zgody przez OSD,
10) Zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia Umowy,
11) Zmiany terminu rozpoczęcia realizacji Umowy w przypadku, gdy późniejsze rozpoczęcie świadczenia usług wynikać będzie z terminów określonych w procedurach zmiany sprzedawcy paliwa gazowego,
12) Terminu realizacji Umowy – wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron Umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia,
13) Zmiany osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego,
14) W innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania) lub takich, które mogą mieć wpływ na niezakończenie Przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron,
15) W sytuacji zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanych bądź wprowadzonych w trakcie wykonywania zamówienia, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.
2. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 Pzp zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, z wyłączeniem:
1) Zmian dotyczących stawki podatku VAT, stawki podatku akcyzowego, grupy taryfowej, stawek opłat dystrybucyjnych OSD zatwierdzonych w Taryfach Operatora oraz stawek zatwierdzonych w Taryfach Wykonawcy;
2) Zmian wynikających ze zmiany bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanych bądź wprowadzonych w trakcie wykonywania zamówienia;
wymagają uprzedniej zgody Zamawiającego.
4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy poza zmianami wskazanymi w ust. 3 pkt 1) i pkt 2) wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy aneksu. Zmiany wskazane w ust. 3 pkt 1 i 2 obowiązywać będą od dnia wejścia w życie nowych przepisów i nie będą wymagały zgody Zamawiającego (aneksu).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na platformie pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa gazowego wraz ze świadczeniem usług dystrybucji do obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-147/2024
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla LODR w Końskowoli w okresie 01.01.2025 -31.12.2026 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
- Kompleksowa dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla jednostek organizacyjnych Gminy Chorzele.
- Dostawa gazu ziemnego do obiektów zarządzanych przez MOSiR w Kędzierzynie-Koźlu w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Ludwin i innych jednostek
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.