Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00215280/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00236239/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00243315/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00248769/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15524019-d173-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029615/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziejowice”, realizowana w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, która swoim zakresem obejmuje:
a. Zadanie nr 1: „Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w m. Wola Wężykowa’’
Zakres prac obejmuje w szczególności:
• roboty przygotowawcze – niezbędne rozbiórki;
• roboty ziemne;
• roboty betoniarskie i zbrojarskie;
• hydroizolacje;
• roboty murowe;
• tynki i okładziny;
• malowania;
• posadzki;
• stolarka okienna i drzwiowa;
• konstrukcje drewniane;
• izolacje termiczne;
• pokrycia dachowe;
• ocieplenie ścian.
b. Zadanie nr 2: Przebudowa i rozbudowa strażnicy w Grabi.
Realizacja zadania obejmuje w szczególności:
• przebudowę wewnątrz budynku z wydzieleniem kotłowni, sanitariatów,
• przebudowę sanitariatów oraz wewnętrznej klatki schodowej,
• budowę zewnętrznej ewakuacyjnej klatki schodowej,
• rozbiórkę i odbudowę balkonu,
• ocieplenie budynku (ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie dachu wraz z wymianą membrany dachowej),
• wykonanie kanalizacji technologicznej,
• przebudowę instalacji wewnętrznych budynku,
• wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych,
• wykonanie prac wykończeniowych ścian podłóg i sufitów,
• wykonanie utwardzeń i miejsc postojowych na ternie wokół budynku oraz schodów zewnętrznych do kotłowni.
c. Zadanie nr 3: Przebudowa i rozbudowa budynku strażnicy OSP w Marzeninie.
Zadanie obejmuje w szczególności:
• rozbudowę obejmującą dobudowę budynku do południowej ściany szczytowej wzdłuż granicy wschodniej;
• zgodnie z istniejącą wschodnią ścianą obiektu;
• przebudowę istniejącego obiektu wraz z wyburzeniem istniejącej klatki schodowej;
• przebudowę instalacji kanalizacji na działce;
• rozbiórka budynku gospodarczego zlokalizowanego w południowej części działki;
• wewnątrz przebudowę istniejącego obiektu w celu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45262620-3 - Ściany nośne
45262300-4 - Betonowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45341000-9 - Wznoszenie płotów
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 8 888 000,00 zł brutto (słownie: osiem milionów osiemset osiemdziesiąt osiem tysięcy 00/100 złotych).Po otwarciu złożonych w postępowaniu ofert stwierdzono, że oferowane ceny przekraczają całkowitą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dla przedmiotowego postępowania, nie było możliwości zwiększenia kwoty na zabezpieczenie sfinansowania zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99826969,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11682982,80 PLN
INNE PRZETARGI SĘDZIEJOWICE
więcej: przetargi SĘDZIEJOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.