Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162400/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00170051/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00175779/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach proj.Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Głowaczowskiej w Kozienicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kozienicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223155
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: (48) 611-73-00, (48) 611-73-23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kozienicepowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach proj.Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul.Głowaczowskiej w Kozienicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71c54590-d200-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063623/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Budowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Głowaczowskiej w Kozienicach – wyposażenie meblowe.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 871182,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem w ramach wyposażenia budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kozienicach. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m.in.:
1) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych wyposażenia oraz mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (skręceniem i/lub zawieszeniem) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy),
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia,
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta,
5) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli oraz wyposażenia.
Szczegółowy opis zamówienia, obejmujący liczbę poszczególnych przedmiotów oraz ich parametry, stanowi załącznik nr 1 SWZ. Zamawiający dołącza do dokumentacji postępowania rzuty parteru i pietra budynku Szkoły z lokalizacją pomieszczeń dla przedmiotu zamówienia uwzględniający umiejscowienie poszczególnych mebli i wyposażenia.
Warunki jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia:
1 Dla wymiarów i parametrów nieokreślonych jako minimalne oraz maksymalne Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 2%.
2 Wszystkie elementy wyposażenia muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa.
3 Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
4 Elementy budowlane, w które zaingerowano ze względu na prowadzone roboty montażowe lub uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy – należy naprawić i wykończyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym (dotyczy materiałów, technologii, estetyki i kolorystyki), przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem montażu sprzętu.
5. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykończone obrzeżem PCV o grubości min. 1.2 mm,
6. Meble stanowiące przedmiot zamówienia muszą być zgodne z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach /tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1604/ - w zakresie w jakim przeznaczenie mebli dostarczanych tego wymaga.
Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli gwarancji, na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
UWAGA: Wydłużenie okresu gwarancji na dostarczone wyposażenie/meble oraz zamontowane materiały stanowi kryterium oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39112000-0 - Krzesła
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39141300-5 - Szafy
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39299300-7 - Lustra szklane
39516100-3 - Meble tapicerowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628231,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628231,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne „AKMA” Podstawski Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005710960
7.3.3) Ulica: Długa 43
7.3.4) Miejscowość: Niedomice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-132
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - PRODUKCYJNE "AKMA" PODSTAWSKI ZBIGNIEW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628231,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-05-30 do 2023-08-30INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa mebli na PGE Narodowy w Warszawie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.