Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252533/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00260070/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00264350/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00304042/01 - Wynik z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej z przeznaczeniem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,Uskom” Sp. z o.o. z siedzibą w Kożuchowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "USKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970397667
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Elektryczna 9
1.4.2.) Miejscowość: Kożuchów
1.4.3.) Kod pocztowy: 67-120
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 68 355 22 08
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uskom.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskom.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka komunalna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257242
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00252533/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego - Kożuchów 67-120 ul. Elektryczna 9, woj. lubuskie, Polska fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej o parametrach szczegółowo opisanych w TOM-ie III OPZ.
2. Termin dostawy zamiatarki wynosi maksymalnie 60 dni – kryterium oceny oferty
3. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczy Zamawiającemu:
1) instrukcję w języku polskim,
2) katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu dostawcy,
3) kartę gwarancyjną,
4) certyfikat PM 2,5; PM10
5) dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych
4. Gwarancja wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym.
6. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania jakichkolwiek napraw lub innych czynności serwisowych, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia.
7. Zamiatarka musi być przystosowana do współpracy z oferowanym przez dostawcę produkowanym seryjnie osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych:
• - pług jedno lub dwu lemieszowy odśnieżny
• - platforma ładunkowa o ładowności co najmniej – 350 kg
• - posypywarka do żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą wykonana
z materiału odpornego na korozję, pojemność minimum 300 litrów
• - szczotka do usuwania chwastów
• - kosiarka rotacyjna – szerokość robocza - min 120 cm – maksymalnie 130 cm
• - szczotka walcowa - co najmniej trzy stopniowa regulacja obrotów, hydrauliczna regulacja boczna – szerokość robocza – min 125 cm – maksymalnie 135 cm
• - przyczepa o DMC co najmniej 1750 kg
8. Szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 3 dni od daty dostawy.
9. Wymagania techniczne dotyczące pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ – TOM III.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego - Kożuchów 67-120 ul. Elektryczna 9, woj. lubuskie, Polska fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej o parametrach szczegółowo opisanych w TOM-ie III OPZ.
2. Termin dostawy zamiatarki wynosi maksymalnie 60 dni – kryterium oceny oferty
3. Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczy Zamawiającemu:
1) instrukcję w języku polskim,
2) katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu dostawcy,
3) kartę gwarancyjną,
4) certyfikat PM 2,5; PM10
5) dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych
4. Gwarancja wynosi 24 miesiące licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zapewni serwis w okresie gwarancyjnym.
6. Serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania jakichkolwiek napraw lub innych czynności serwisowych, a zakończenie naprawy nastąpi maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia.
7. Zamiatarka musi być przystosowana do współpracy z oferowanym przez dostawcę produkowanym seryjnie osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych:
• - pług jedno lub dwu lemieszowy odśnieżny
• - platforma ładunkowa o ładowności co najmniej – 350 kg
• - posypywarka do żwiru, piasku, soli i mieszanki piasku z solą wykonana
z materiału odpornego na korozję, pojemność minimum 300 litrów
• - szczotka do usuwania chwastów
• - kosiarka rotacyjna – szerokość robocza - min 120 cm – maksymalnie 130 cm
• - szczotka walcowa - co najmniej trzy stopniowa regulacja obrotów, hydrauliczna regulacja boczna – szerokość robocza – min 125 cm – maksymalnie 135 cm
• - przyczepa o DMC co najmniej 1750 kg
8. Szkolenie: zapewnienie przeszkolenia pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w terminie max. 3 dni od daty dostawy.
9. Wymagania techniczne dotyczące pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa OPZ – TOM III.
10. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
g) Okres trwania umowy: 36 miesięcy
Forma leasingu: operacyjny
Opłata wstępna: 45 %
Ilość rat: 35 równych
Wykup – ostatnia rata
Wartość wykupu: 5,5 %
Oprocentowanie zmienne oparte na stawce WIBOR dla depozytów
1-miesięcznych (1M)
Waluta oferty: PLN
h) Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego.
i) Wykonawca przedłoży harmonogram spłat najpóźniej w dniu podpisania umowy leasingu.
j) Zamawiający wyraża zgodę, aby koszt podatku od środków transportu był refakturowany przez wykonawcę na Zamawiającego.
k) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem,
że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu.
l) Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla
in blanco.
13. Koszty ubezpieczenia OC, AC i NNW leżą po stronie Zamawiającego. Zamawiający zobowiązany będzie przedstawić Wykonawcy coroczne polisy OC, AC i NNW.
14. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych, ani częściowych.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.