Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248398/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
- 2023/BZP 00277767/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywne dostawy nabiału dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000965364
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 3
1.4.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.7.) Numer telefonu: 74 8151524 w. 13
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mragan@dps-zabkowice.pl; biuro@dps-zabkowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-zabkowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Całodobowe świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla osób przewlekle somatycznie chorych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257255
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00248398
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej Przed zmianą:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
1) poczty elektronicznej na adres e-mail mragan@dps-zabkowice.pl, w szczególności w zakresie wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, wezwań do złożenia wyjaśnień / dokumentów i oświadczeń, informacji o wyniku postępowania.
2) Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/), w szczególności w zakresie ogłoszeń, dokumentów zamówienia, w tym
SWZ, informacji dla Wykonawców i składania ofert.
2. Przekazanie oferty może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
Po zmianie:
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.
1) poczty elektronicznej na adres e-mail mragan@dps-zabkowice.pl, w szczególności w zakresie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wezwań do złożenia wyjaśnień / dokumentów i oświadczeń, informacji o wyniku postępowania.
2) Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/), w szczególności w zakresie ogłoszeń, dokumentów zamówienia, w tym
SWZ, informacji dla Wykonawców i składania ofert.
2. Przekazanie oferty może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
4. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. Środków komunikacji elektronicznej.
12. W korespondencji do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
13. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Ragan tel. 74 8151 524 w.13
14. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
15. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania
ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem
terminu składania ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa poprzednim zdaniu, przedłuża termin
składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do
należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o
wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie wskazanym w pierwszym
zdaniu, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ
Po zmianie:
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e- Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniem dot. Środków komunikacji elektronicznej.
12. W korespondencji do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
13. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Magdalena Ragan tel. 74 8151 524 w.13
14. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
15. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania
ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa poprzednim zdaniu, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie wskazanym w pierwszym zdaniu, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
16. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
2. W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego lub mniejszego zakresu dostaw (danego
asortymentu) – max do 20% wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach (terminach dostaw) określonych w
ofercie Wykonawcy.3. Prawo opcji obowiązuje w okresie obowiązywania umowy o przedmiotowe zamówienia. W przypadku skorzystania z praw
opcji Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnego oświadczenia a Wykonawca będzie
zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego wynikającego.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa
opcji nie skorzysta.
5. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie
stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
Po zmianie:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
2. W sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub
Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zrealizowania większego lub mniejszego zakresu dostaw (danego asortymentu) – max do 20% wielkości zamówienia, po stawkach (cenach) i na warunkach (terminach dostaw) określonych w ofercie Wykonawcy.
3. Prawo opcji obowiązuje w okresie obowiązywania umowy o przedmiotowe zamówienia. W przypadku skorzystania z praw
opcji Zamawiający poinformuje o tym fakcie Wykonawcę w formie pisemnego oświadczenia a Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia w zakresie z niego wynikającego.
4. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa
opcji nie skorzysta.
5. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie
stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w spr. zam. publicz. na warunkach określonych w projekcie
umowy- załącznik nr 6 do SWZ.
2.Umowa może być zmieniona do złożonej oferty na warunkach określonych w dziale XXII SWZ.
Po zmianie:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w spr. zam. publicz. na warunkach określonych w projekcie
umowy- załącznik nr 6 do SWZ.
2. Umowa może być zmieniona do złożonej oferty na warunkach określonych w dziale XXII SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-14 08:30
Po zmianie:
2023-06-16 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”, na platformie e-zamówienia- https://ezamowienia.gov.pl
Po zmianie:
Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia na platformie e-zamówienia- https://ezamowienia.gov.plzła. nr 7 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-14 09:00
Po zmianie:
2023-06-16 09:00
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Przebudowa z rozbudową istniejącej hali magazynowej warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach.
- "OBSŁUGA BANKOWA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- "USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE"
- ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Kamionnie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.