Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181748/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulicy Kijak w Wieluniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELUŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kazimierza Wielkiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438860249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.wielun.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ulicy Kijak w Wieluniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6a243e4-da7a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030070/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa ulicy Kijak w Wieluniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00181748/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1261718,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.:
Rozbudowa ulicy Kijak w Wieluniu.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego,
2) wykonanie nawierzchni chodnika i zjazdów do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm,
3) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm,
4) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 12x25 cm,
5) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm,
6) ułożenie kanału z rur HDPE o śr. 400 mm,
7) wykonanie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000 mm,
8) wykonanie studni rewizyjnych betonowych o śr. 1500 mm,
9) usunięcie kolizji energetycznych,
10) przebudowa sieci telekomunikacyjnej,
11) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
UWAGA: Zakres zadania obejmuje wykonanie drogi na odcinku od km 0+947,00 do km 1+357,63 (KT).
Zamówienie obejmuje również uzyskanie odpowiednich dokumentów wynikających z wydanych: zezwoleń, pozwoleń i zgłoszeń niezbędnych do użytkowania zadania inwestycyjnego objętego przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SWZ.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy
wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte
w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów
inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438814,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1677010,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1438814,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240291359
7.3.3) Ulica: ul. Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1438814,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Modernizacja elewacji budynku Warsztatów Gastronomicznych przy Zespole Szkół nr 1 w Wieluniu
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
- Usługi w zakresie serwisu oprogramowania AMMS i Infomedica producenta Asseco Poland S.A.
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- Utworzenie gminnego żłobka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcję obiektu zbiorowej ochrony
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.