Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00184697/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00192040/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, urządzeń współpracujących oraz sprzętu biurowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żespół Szkół Ekonomiczno-Handlowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000190970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śniadeckich 18
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 302 08 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zseh@znin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zseh.znin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/powiat_znin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, urządzeń współpracujących oraz sprzętu biurowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3700f4d7-1798-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000301/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184697/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.211.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263863,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i instalację sprzętu komputerowego, urządzeń współpracujących oraz sprzętu biurowego dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych w Żninie (ul. Śniadeckich 18, 88-400 Żnin) z jego montażem i konfiguracją w odpowiedniej pracowni.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 będzie wykorzystywany dla potrzeb edukacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 6 do SWZ.
4. Wymienione w załączniku nr 6 sprzęty / przedmioty powinny być fabrycznie nowe oraz powinny posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
31224500-7 - Terminale
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342412-3 - Głośniki
32550000-3 - Sprzęt telefoniczny
33195100-4 - Monitory
38650000-6 - Sprzęt fotograficzny
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
44421300-0 - Sejfy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228369,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248913,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233491,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMBIT PLUS Arkadiusz Spychała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720925475
7.3.3) Ulica: ul. Migdałowa 60
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-612
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIUSZ SPYCHAŁA "KOMBIT PLUS"
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIUSZ SPYCHAŁA "KOMBIT PLUS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233491,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.