Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220242/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2023/BZP 00279264/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wisła do ośrodków i szkół w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://um.wisla.pl/SWZ/2022_dowoz_dzieci/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wisła do ośrodków i szkół w okresie od 1 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e615b64-f2b1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004655/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220242/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.22.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 229226,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. dowóz do Zespołu Placówek Szkolno –Wychowawczo – Rewalidacyjnych w Cieszynie (ul. Wojska Polskiego 3)4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 109368,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. dowóz do Ośrodka Edukacyjno – Rehabilitacyjno – Wychowawczego w Ustroniu, (ul. Wiejska 8). W ramach tego zadania Wykonawca powinien zapewnić również dowóz do OREW w Bażanowicach, ul. Zamkowa 4.4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 57585,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. dowóz do Szkoły Podstawowej nr 5 w Wiśle (ul. Jawornik 58)4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 62272,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471932272
7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 145
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.5) Kod pocztowy: 43-384
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
la części 2 - dowóz do Ośrodka Edukacyjno–Rehabilitacyjno – Wychowawczego w Ustroniu, (ul. Wiejska 8) podstawie art 255 pkt 3) ustawy unieważnił postępowanie z uwag na to, iż cena wszystkich złożonych ofert przewyższa środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający nie zwiększa środków na to zadanie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Dla części 3 - dowóz do Szkoły Podstawowej nr 5 w Wiśle (ul. Jawornik 58) na podstawie art 255 pkt 3) ustawy unieważnił postępowanie z uwag na to, iż cena wszystkich złożonych ofert przewyższa środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. Zamawiający nie zwiększa środków na to zadanie.
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 126 Krężelka w leśnictwie Zapowiedź.
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 87, 26, 89, 24 Szarcula -Stecówka - Etap II.
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Miasta Wisły w roku 2025 r.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Usługa przewozu osób
- Transport uczestników wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. na trasie Warszawa- Przasnysz - Warszawa dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.