eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczDowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie
w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CHOCZU UL. MARII KONOPNICKIEJ 6 63-313 CHOCZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Chocz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-313

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zschocz@ecentrum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zschocz.szkolna.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie
w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049ddea5-274e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000324/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCh.260.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8833,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dowożenie i odwożenie uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie odbywać się będzie
w ramach przewozów regularnych specjalnych.
Realizacja usługi wyłącza prawa wykonawcy do świadczenia usług transportowych
wobec innych osób na podstawie stosownych zezwoleń uzyskanych zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001r. o transporcie drogowym.

1.1. Warunki dowożenia i odwożenia 5 uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie:
a) dowożenie i odwożenie uczniów należy zorganizować pojazdem który przeznaczony jest do
przewozu minimum w/w ilości osób (5 dzieci + 1 opiekun), zapewniając bezpieczeństwo
podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu oraz czuwanie nad bezpieczeństwem uczniów
podczas przewozu poprzez zapewnienie pełnoletniego opiekuna oraz kierowcy. Osoby
wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać ważne badania lekarskie
oraz przeszkolenie w zakresie przepisów bhp,
b) zajęcia w Szkole Specjalnej w Pleszewie rozpoczynają się o godz. 7:45, a kończą się około
godz. 15:00.
c) trasa i ilość kilometrów dowożenia i odwożenia uczniów:

Przyjazd na godz: 7:45

Kuźnia – Nowy Olesiec - Chocz – Kwileń - Pleszew ( 25 km)

Odjazd o godz: 15:00

Pleszew – Kwileń – Chocz- Nowy Olesiec - Kuźnia ( 25 km)

Łącznie dziennie ok. 50 km

d) podana liczba km nie uwzględnia dojazdu do przystanków początkowych i odjazdu
z przystanków końcowych danej trasy, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.
Ogólna liczba km liczona zatem jest od momentu zabrania pierwszych pasażerów
do momentu wysadzenia ostatnich,
e) ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2021/2022 w okresie od 02.11.2021 -
22.12.2021 wynosi max 36 (2021: XI – 20, XII - 16)
f) usługa będzie świadczona wg ustalonego przez Zamawiającego w porozumieniu
z Wykonawcą wykazu dowozów szkolnych, który będzie zawierał: imię i nazwisko
dowożonych dzieci, nazwę miejscowości. W/w wykaz zostanie przekazany Wykonawcy
dwa dni przed rozpoczęciem usługi,
g) wykaz podlega aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych
lub przedszkolnych, zmianie liczby przewożonych dzieci na poszczególnych trasach,
a tym samym zmniejszeniu liczby kilometrów (do 10%), oraz godzin poszczególnych
kursów. Zamawiający akceptując ewentualne zmiany ma w szczególności na uwadze
dobro dowożonych dzieci oraz minimalizację kosztów dowozu,
h) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dowożonych uczniów
(do 10%), która jest wielkością szacunkową,
i) w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, dotyczących czasowego ograniczenia
działalności szkół i przedszkoli np: z powodu ogłoszenia na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej stanu zagrożenia epidemicznego, Wykonawca nie będzie realizował usługi
i nie będzie pobierał w tym czasie wynagrodzenia,
j) w przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
- skróceniu godzin nauki (np. święto szkoły, rekolekcje itp. uroczystości)
- odpracowaniu w sobotę zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami
świątecznymi, ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio
po dniu świątecznym, ustawowo wolnym od pracy
- czasowej zmianie organizacji ruchu w związku z niekorzystnymi warunkami
atmosferycznymi lub innymi wydarzeniami, które mogą skrócić lub wydłużyć zajęcia
lekcyjne, Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu
dowożenia i odwożenia dzieci do i ze szkoły.

2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
3. W zaproponowanych cenach wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć wszelkie
koszty mające wpływ do wykonanie usługi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW dot.
wykazanych pojazdów oraz zgłoszenie danego pojazdu do licencji, zgodnie z ustawą o
transporcie drogowym.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających w/w dokumenty najpóźniej w dniu podpisania umowy i na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu umowy.
5. Zamawiający po wybraniu najkorzystniejszej oferty i po podpisaniu umowy może w każdym
okresie trwania umowy żądać od wybranego Wykonawcy okazania aktualnych
dokumentów dopuszczających dany pojazd do ruchu (dowód rejestracyjny potwierdzający
stan techniczny pojazdu itd)
6. Dowozy uczniów do Szkoły Specjalnej w Pleszewie odbywać się będą zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1379 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6318,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6318,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6318,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KNS Dawid Skałecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080045337

7.3.3) Ulica: Bursztynowa 7

7.3.4) Miejscowość: Chocz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-313

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6318,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-02 do 2021-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.