Ogłoszenie z dnia 2024-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533716/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO GORZÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowiańska 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957287610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osir.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0970b1f-93b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095075/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533716
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR/ZP/06/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części dot. parkingów miejskich jest świadczenie na rzecz Zamawiającego codziennej usługi kompleksowego utrzymania czystości i odśnieżania nw. lokalizacji.:
Strefa Płatnego Parkowania – 1083 miejsca + 87 miejsc dla osób niepełnosprawnych
Parking OSiR przy Park 111 – 59 miejsc
Parking OSiR przy Bibliotece – 29 miejsc
Parking OSiR ul. Hejmanowskiej – 30 miejsc
Parking OSiR P1 ul. Nadbrzeżna – 40 miejsc
Parking OSiR P2 ul. Teatralna – 22 miejsca
Parking OSiR P3 ul. Teatralna – 20 miejsca
Parking OSiR P4 ul. Warszawska – 26 miejsc
Parking OSiR ul. Nadbrzeżna – 50 miejsc
Parking OSiR ul. Wełniany Rynek i Hawelańska – 27 miejsc
Szczegółowy teren określają mapy dołączone do niniejszego SWZ.
2. Poprzez utrzymanie czystości należy rozumieć usunięcie z miejsc parkingowych piasku, patyków, potłuczonych butelek i innych odpadów, opróżnianie koszy na śmieci (jeżeli występują).
3. Poprzez odśnieżanie parkingów należy rozumieć usuwanie powłoki śnieżnej i lodu na skrajne miejsca parkingowe lub do krawężnika jezdni oraz dodatkowo posypywanie środkami uszorstniającymi, a także posypywanie środkami uszorstniającymi powierzchni wokół parkomatów (dojście do parkomatów). W przypadku wystąpienia opadów śniegu, gołoledzi czy innych czynników utrudniających właściwe korzystanie z parkingów wskazanych w ust. 1, Zleceniobiorca zobowiązany jest do usunięcia ww. utrudnień do godziny 9 rano każdego dnia, a w przypadku ciągłych i intensywnych opadów śniegu do niezwłocznego usunięcia utrudnień.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac opisanych w ust 1 – 3 powyżej codziennie tj.: od poniedziałku do niedzieli oraz do niezwłocznej reakcji – nie dłuższej niż 8 godzin w przypadku powiadomienia o konieczności uprzątnięcia na danym odcinku.
5. Przedmiotem zamówienia w części dot. Giełdy jest kompleksowe utrzymania czystości Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolski przy ul. Złotego Smoka poprzez świadczenie raz w tygodniu - w środę - usługi kompleksowego utrzymania czystości betonowego placu handlowego oraz na nieutwardzonych parkingach wraz z odśnieżaniem betonowego placu handlowego – 1 raz w tygodniu – w nocy z soboty na niedzielę. Postanowienia ust. 2 i 3 powyżej stosuje się odpowiednio.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156090,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156030,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Pomocy Bliźniemu im. Brata Krystyna w Gorzowie Wlkp.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992420801
7.3.3) Ulica: Słoneczna 63
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156030,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie usług sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Kosakowo - 2 edycja
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w jednostkach organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP
- Sprzątanie zanieczyszczeń stałych na terenie wybranych szlaków turystycznych, łowisk i plaż Słowińskiego Parku Narodowego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.