eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JemielnoRealizacja w formule zaprojektuj - wybuduj inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEMIELNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 81

1.5.2.) Miejscowość: Jemielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniajemielno@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c687c6ab-c418-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046386/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 863020,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowana jest modernizacja obiektu użyteczności publicznej – budynku świetlicy wiejskiej w Daszowie w zakresie: prac rozbiórkowych dobudówki, wzmocnienia konstrukcji budynku, prac remontowych, stworzenia nowej przestrzeni kuchennej oraz sanitarnej, ocieplenia budynku.
Budynek zlokalizowany jest pod adresem Daszów 25, 56- 209 Jemielno:
- wykonanie ekspertyzy budowlanej;
- opracowanie map do celów projektowych,
- przeprowadzenie niezbędnych badań geotechnicznych,
- opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami,
- wykonanie robót budowlanych, w szczególności:
• rozbiórka części budynku stanowiącego obecnie zaplecze kuchenne wraz z dostosowaniem konstrukcji dachu budynku po wyburzeniu;
• zamurowanie przejścia drzwiowego lub zaplanowaniu innego rozwiązania zgodnego z przepisami PPOŻ;
• wzmocnienie konstrukcji budynku;
• osuszenie i usunięcie starych fragmentów pleśni i innych śladów po przeciekach;
• zaaranżowanie nowej przestrzeni zaplecza kuchennego oraz pomieszczenia gospodarczo-magazynowego (zaprojektowanie, wymurowanie i dostosowanie wraz z wyposażeniem nowych toalet w tym również dla osób niepełnosprawnych.
• cyklinowanie i lakierowanie podłogi w części głównej budynku;
• wykonanie nowych podłóg po zaaranżowaniu nowej przestrzeni zaplecza kuchennego;
• naprawa i odświeżenie wewnętrznych ścian budynku;
• ocieplenie i malowanie budynku z zewnątrz;
• odnowienie krat zainstalowanych w przedniej części budynku;
• wstawienie nowych drzwi wewnętrznych w nowo zaaranżowane powierzchnie;
• budowa nowego zbiornika na ścieki
• zaprojektowanie i wybudowanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetleniowej.
• zaprojektowanie i wybudowanie nowej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej
• dostosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych
• skomunikowanie powstałego pomieszczenia zaplecza kuchennego z główną salą bankietową ;
• ocieplenie ścian budynku;
• wymiana drzwi frontowych;
• wykonanie wentylacji mechanicznej;
• montaż klimatyzatorów lub pomp ciepła typu powietrze/ powietrze lub powietrze-woda;
• budowa wiatrołapu przeszklonego z profili PCV przed wejściem do budynku od strony Sali bankietowej;
• wyposażenie zaplecza kuchennego w sprzęt oraz meble kuchenne ;
• wyposażenie zaplecza gospodarczo-magazynowego w regały ;
• wyposażenie sanitariatów w przybory sanitarne

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 830500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie.

Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, obejmującego etap projektowania i wykonawstwa dla całego zakresu usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach części 1 postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 32520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jedyna oferta złożona w cz. 1 postępowania podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jedyna oferta złożona w cz. 2 postępowania podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.