Ogłoszenie z dnia 2024-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00211740/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W ZABYTKOWYM PARKU W ŁAMBINOWICACH - POLSKI ŁAD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048774311300
1.5.8.) Numer faksu: 0048774311346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8834441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W ZABYTKOWYM PARKU W ŁAMBINOWICACH - POLSKI ŁAD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2376edbe-c3a9-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071824/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ W ZABYTKOWYM PARKU W ŁAMBINOWICACH W RAMACH POLSKI ŁAD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490331,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.1. Budowę tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z dokumentacją techniczną polegających na:
- wykonaniu niecki żelbetowej w miejscu dawnego zbiornika p.poż,
- wykonaniu konstrukcji drewnianej tężni z litego drewna modrzewiowego klasy C24
- wypełnienie konstrukcji tężni wiązkami tarniny; Do wypełnienia konstrukcji drewnianej tężni należy użyć wiązek tarniny o średnicy ok. 20 cm oraz długości od 65-85cm i pniach średnicy ok. 20mm (w koronie). Krzewy tarniny stanowiące podstawowy materiał do budowy tężni solankowych (wypełnienie konstrukcji drewnianej gradierni), należy wycinać w okresie od 1 listopada do końca lutego. Podstawowym parametrem wyznaczającym standard i jakość wykonania elewacji z tarniny jest przede wszystkim ilość wiązek przypadających na 1m² powierzchni elewacji. W powierzchnię 1m² elewacji należy wbudować (ułożyć) średnio 25-30 wiązek tarniny o średnicy 20 cm. Tarnina układana będzie na łatach drewnianych o przekroju 60x80mm, układanych w kierunku podłużnym i mocowanymi do słupów ram w rozstawie pionowym co 50cm.
- wykonaniu zadaszenia tężni
- wykonaniu technologii tężni
- wykonaniu zagospodarowania terenu
- wykonaniu przyłącza wody
- wykonaniu przyłącza kanalizacji
- zakup i montaż elementów małej architektury
- wykonaniu badań i sprawdzeń instalacji elektrycznej, wodociągowej
- dostawie solanki w ilości 18m3 ; Solanka naturalna ze źródeł.
Zasolenie solanki: min. 8 % - zasolenie naturalne solanki – minimum 4 % - solanka może zostać zagęszczona do zaleconego stężenia solą spożywczą (kuchenną – NaCl).
Zawartość naturalnego jodu w solance: ponad 50 mg/l.
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczych naturalnego surowca leczniczego oraz posiadać właściwości lecznicze udokumentowane świadectwem wydanym w trybie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 151).
- przeprowadzenia rozruchu technologicznego
- opracowaniu instrukcji utrzymania i konserwacji obiektu, urządzeń i nawierzchni
- przeszkoleniu personelu w zakresie obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń
1.2. Utrzymanie i obsługę obiektu od momentu zakończenia inwestycji do października roku 2024. W skład czynności związanych z obsługa wchodzą poniższe prace:
- dostawa solanki w ilości 18 m3 co 6 tygodniu w okresie od momentu zakończenia inwestycji do końca października (3 wymiany); Solanka naturalna ze źródeł.
Zasolenie solanki: min. 8 % - zasolenie naturalne solanki – minimum 4 % - solanka może zostać zagęszczona do zaleconego stężenia solą spożywczą (kuchenną – NaCl).
Zawartość naturalnego jodu w solance: ponad 50 mg/l.
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni musi być pozyskiwana z uzdrowiska lub obszaru ochrony uzdrowiskowej dla którego sporządzono operat uzdrowiskowy i dokonano potwierdzenia właściwości leczniczych naturalnego surowca leczniczego oraz posiadać właściwości lecznicze udokumentowane świadectwem wydanym w trybie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz gminach uzdrowiskowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 151).
- utylizację zużytej solanki w ilości 18m3 co 6 tygodniu okresie od momentu zakończenia inwestycji do końca października (4 utylizacje)
- przygotowanie obiektu do wymiany solanki poprzez umycie całości obiektu wraz ze zbiornikiem na solankę
- przygotowanie obiektu do sezonu zimowego wraz z utylizacją solanki oraz umyciem zbiornika solanki
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792198,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792198,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792198,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monumentum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943131091
7.3.3) Ulica: ul. Tarnobrzeska 2/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-404
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792198,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.