Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235392/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. ŻOŁNIERZY POW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000816084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 632 17 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@belchatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.belchatow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c330059e-f91b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233633/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Wartość projektu to 299 979,91 zł. Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej wynosi 254 982,92 zł, ze środków Budżetu Państwa 23 998,39 zł, wkład własny 20 998,60 zł.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235392/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: SP3.1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 196696,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pomocy dydaktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30237450-8 - Tablety graficzne
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 43682,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa narzędzi TIK , w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
30213100-6 - Komputery przenośne
37453300-1 - Dyski
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 153013,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 11.07.2022 r. do godz. 8.00 nie wpłynęły żadne oferty dla Części I. Brak danych dotyczących złożonych ofert w Raporcie ofert generowanym
przez platformę zakupową, wskazaną jako adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie Części I jest zasadne.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 11.07.2022 r. do godz. 8.00 nie wpłynęły żadne oferty dla Części II. Brak danych dotyczących złożonych ofert w Raporcie ofert generowanym
przez platformę zakupową, wskazaną jako adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow
Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania dla Części II jest zasadne.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Dostawa substancji i utensyliów recepturowych
- Dostawa immunoglobuliny ludzkiej do programu lekowego - leczenie immunoglobulinami chorób neurologicznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziałów Urologii i Chirurgii Ogólnej z przeznaczeniem na Blok Operacyjny
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Przebudowa strefy obsługi klienta w budynku Urzędu Miasta pod względem dostosowania do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w ramach realizacji projektu "Dostępny Urząd Miasta Bełchatowa"
- Budowa stacji CNG wraz z bazą transportową, zapleczem socjalno administracyjnym oraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi/ 2025
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Dostawa sprzętu do segmentacji sieci LAN wraz z wdrożeniem
- Rozbudowa posiadanej infrastruktury sieci LAN
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.