eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówDostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. ŻOŁNIERZY POW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000816084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 632 17 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp3.belchatow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c330059e-f91b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00233633/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa narzędzi TIK w ramach projektu "Cyfrowa Trójk@"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności. Wartość projektu to 299 979,91 zł. Dofinansowanie projektu z Unii Europejskiej wynosi 254 982,92 zł, ze środków Budżetu Państwa 23 998,39 zł, wkład własny 20 998,60 zł.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235392/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr postępowania: SP3.1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196696,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pomocy dydaktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48813100-1 - Elektroniczne tablice informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

30237450-8 - Tablety graficzne

38652100-1 - Projektory

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 43682,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa narzędzi TIK , w tym zapewniające funkcjonalność wewnątrzszkolnej sieci komputerowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32413100-2 - Rutery sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

30213100-6 - Komputery przenośne

37453300-1 - Dyski

48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 153013,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 11.07.2022 r. do godz. 8.00 nie wpłynęły żadne oferty dla Części I. Brak danych dotyczących złożonych ofert w Raporcie ofert generowanym
przez platformę zakupową, wskazaną jako adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w zakresie Części I jest zasadne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do upływu termin składania ofert, tj. do 11.07.2022 r. do godz. 8.00 nie wpłynęły żadne oferty dla Części II. Brak danych dotyczących złożonych ofert w Raporcie ofert generowanym
przez platformę zakupową, wskazaną jako adres prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania dla Części II jest zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.