Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00266633/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00405018/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont mostu nad rzeką Pokrzywianką w ciągu drogi gminnej 352040T Pokrzywianka Hektary – Pokrzywianka Dolna w miejscowości Pokrzywianka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA SŁUPIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-006
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-78-700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nowaslupia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mostu nad rzeką Pokrzywianką w ciągu drogi gminnej 352040T Pokrzywianka Hektary – Pokrzywianka Dolna w miejscowości Pokrzywianka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564d0367-09cc-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont obiektów mostowych na rzece pokrzywiance w ciągu drogi gminnej nr 352005T w msc. Mirocice oraz w ciągu drogi gminnej nr 352040T w msc. Pokrzywianka.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
https://platformazakupowa.pl/strona/46-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://www.platformazakupowa.pl/ . Zamawiający, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: A) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, B) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, C) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, D) włączona obsługa JavaScript, E) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, F) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. G) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; -obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO–treść oświadczenia została zawarta w treści oferty. Zamawiający informuje, że: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGI.ZP.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Remont mostu nad rzeką Pokrzywianką w ciągu drogi gminnej 352040T Pokrzywianka Hektary – Pokrzywianka Dolna w miejscowości Pokrzywianka, który obejmuje w szczególności: 1. Karczowanie i oczyszczanie skarp w obrębie mostu z wegetującej roślinności, 2. Montaż niezbędnych rusztowań i pomostów zabezpieczających, 3. Rozbiórka konstrukcji drewnianej: balustrad, dyliny górnej, dyliny dolnej, 4. Rozbiórka poprzecznic drewnianych, 5. Montaż podpór tymczasowych obok istniejącego mostu, 6. Przestawienie konstrukcji stalowej przy użyciu dźwigu/ dźwigów na czas remontu podpór, 7. Rozbiórka nawierzchni i podbudowy na dojazdach w minimalnym zakresie (po około 7 m z każdej strony), umożliwiających wykonanie robót remontowych korpusów podpór i skrzydeł, 8. Rozbiórka drewnianych podparć ustroju nośnego zastępujących łożyska, 9. Remont podpór kamiennych w zakresie: - rozbiórka zdegradowanych istniejących skrzydeł kamiennych do poziomu umożliwiającego wykonanie nowych żelbetowych skrzydeł o gr. 30 cm, -rozbiórka ścinek zaplecza oraz górnych powierzchni korpusów kamiennych do poziomu umożliwiającego wykonanie nowej nadbudowy z betonu zbrojonego oraz prawidłowego zakotwienia skrzydełek, - odkucie tynku mineralnego z całej powierzchni korpusów przyczółków, - oczyszczenie konstrukcji kamiennej metodą strumieniowo – ścierną, - wykonanie otworów i wklejenie kotew zespalających korpus kamienny z nowymi elementami żelbetowymi, - wykonanie nowej nadbudowy korpusów kamiennych z betonu zbrojonego wraz ze ściankami zaplecznymi, skrzydełkami oraz płaszczami żelbetowymi o gr. 10 cm od strony rzeki w miejsce skutego tynku mineralnego, - przyklejenie papy termozgrzewalnej w obrębie ław podłożyskowych lub zabudowa łożysk stalowych stycznych, 10. Oczyszczenie dźwigarów stalowych i poprzecznic metodą strumieniowo – ścierną, 11. Zabezpieczenie antykorozyjne powłoką malarską dźwigarów stalowych i poprzecznic, 12. Montaż zaimpregnowanych uprzednio poprzecznic o wymiarach 20 cm x 20 cm w rozstawie osiowym wynoszącym 73 cm i zakotwienie ich przy użyciu łapek do półek górnych dźwigarów, 13. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na obu dojazdach, 14. Ułożenie izolacji termozgrzewalnej na poprzecznicach drewnianych oraz ich końcach, 15. Montaż zaimpregnowanej dyliny dolnej gr. 10 cm i dyliny górnej gr. 5 cm. 16. Ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego na obu dojazdach, 17. Uzupełnienie i wyprofilowanie pobocza kruszywem łamanym o uziarnieniu do 63 mm, 18. Montaż zaimpregnowanych balustrad drewnianych o wysokości ok. 120 cm wraz z zastrzałami kotwionymi w poprzecznicach drewnianych, 19. Montaż zaimpregnowanych krawężników przy balustradach, 20. Montaż aluminiowych blach maskujących szczeliny dylatacyjne, 21. Montaż stalowej bariery ochronnej na obu dojazdach na odcinkach po około 8,0 metrów, 22. Uporządkowanie terenu z obsianie skarp trawą, 23. Zabezpieczenie wyremontowanych podpór powłoką malarską z minimalną zdolnością pokrywania zarysowań. Uwaga: Roboty remontowe należy wykonać przy całkowitym zamknięciu drogi dla ruchu. Na czas prowadzenia robót należy wykonać kładkę dla pieszych oraz dojście do niej - zaleca się wykorzystanie elementów drewnianych pochodzących z rozbiórki pomostu. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określają dokumenty stanowiące opisano szczegółowo w załączniku nr 9 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamówienia, będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z zakresem stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami oceny ofert. 2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach. 4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ. 7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty w zakresie: 1) spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2) niepodlegania wykluczeniu w zakresie:SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną minimum: 200 000,00 zł oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 zł.
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
1.WYKONANYCH ROBÓT.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał: -*co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub obiektu mostowego o wartości robót minimum 100 000,00 zł brutto, LUB - *lub 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu, budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub remoncie drogi lub obiektu mostowego o wartości robót minimum 50 000,00 brutto zł każda robota, LUB -* co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na bieżącej konserwacji dróg publicznych o klasie minimum L o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.
WYKAZU OSÓB, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności mostowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 6 do SWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wskazane w załączniku nr 5 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną określoną w SWZ.
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zgodnie z opisanym w SWZ warunkiem, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
1. Na potwierdzenie warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych potwierdzających wykonanie robót opisanych w SWZ i wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. Na potwierdzenie warunku należy złożyć wykaz osób spełniających wymagania określone w SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ.Pełnomocnictwo (jeśli wymagane).
Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli występuje).
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy)
Oświadczenie o podwykonawcach
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian opisano w projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://www.platformazakupowa.pl/pn/nowaslupia/proceedings. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI NOWA SŁUPIA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Nowa Słupia oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Gminnego PSZOK w 2025 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rozbudowy drogi gminnej nr 352023T Baszowice - Serwis dł. odcinka ok. 1,9 km
więcej: przetargi NOWA SŁUPIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego obiektu inżynierskiego przez c.b.n. po rozbiórce dwóch mostów w m. Tuszyn w ciągu drogi krajowej nr 12.
- Remont drogi wywozowej nr 37 i 39 uszkodzonej w wyniku ulewnych deszczy w leśnictwie Barania.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Daszyna - droga gminna nr 104007E; 104006E na odcinku - Ogrodzona - Mazew
- "Remont DW691 polegający na rozbiórce i budowie nowego obiektu nad Kanałem Gniewoszowsko-Kozienickim wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie w m.Wola Klasztorna w km 21+750 do km 23+430" - post. 251/24
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4470S ul. Jana Kubika w miejscowości Janowice.
- Przebudowa odcinka DK 52 (ul. Wyzwolenia/Niepodległości) w Bielsku-Białej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.