eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³czyg³owyBudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie wiejskiej Ko³czyg³owy



Og³oszenie z dnia 2022-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie wiejskiej Ko³czyg³owy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KO£CZYG£OWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979513

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. S³upska 56

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³czyg³owy

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-140

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - S³upski

1.5.7.) Numer telefonu: 598213231

1.5.8.) Numer faksu: 598213597

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@kolczyglowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.kolczyglowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie wiejskiej Ko³czyg³owy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-902e08f9-d4f3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00257554

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00023640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gminie wiejskiej Ko³czyg³owy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RII.271.8.2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 2752135,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 1: Budowa zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz instalacj± fotowoltaiczn± na terenie SUW Jezierze
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 1 jest realizacja robót budowlanych zwi±zanych z budow± dwóch zbiorników retencyjnych do gromadzenia wody uzdatnionej o pojemno¶ci 100 m3 ka¿dy wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz naziemn± instalacj± fotowoltaiczn± o mocy 45,6 kWp na terenie stacji uzdatniania wody Jezierze. Do zadañ Wykonawcy nale¿y tak¿e przeszkolenie pracowników, obs³uga geodezyjna, wykonanie dokumentacji powykonawczej, uzyskanie pozwolenia na u¿ytkowanie oraz sporz±dzenie instrukcji eksploatacji i bhp. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) budowê dwóch naziemnych pionowych zbiorników retencyjnych do gromadzenia wody uzdatnionej w konstrukcji stalowej (stal nierdzewna kwasoodporna) o pojemno¶ci 100 m3 ka¿dy;
b) budowê fundamentów ¿elbetowych pod zbiorniki retencyjne;
c) budowê ruroci±gów technologicznych wody uzdatnionej, spustu i przelewu wody uzdatnionej ze zbiorników retencyjnych oraz kabli sterowniczych i sygnalizacyjnych;
d) wykonanie utwardzenia terenu o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm o powierzchni 520 m2 oraz t³ucznia kamiennego o powierzchni 41 m2;
e) wymianê furtki oraz bramy wjazdowej przesuwnej z napêdem elektrycznym;
f) rozebranie istniej±cego ogrodzenia panelowego o d³ugo¶ci 100 mb;
g) budowê ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym o d³ugo¶ci 165 mb;
h) dostawê, monta¿ i uruchomienie wolnostoj±cego zespo³u pr±dotwórczego o mocy znamionowej do 60 kVA;
i) budowê naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy do 45,6 kWp;
j) wdro¿enie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy stacji uzdatniania wody w systemie SCADA.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zosta³ opisany w Za³±czniku nr 1A do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cej Za³±cznik nr 2A do SWZ oraz w Za³±czniku nr 3A do SWZ - Przedmiar robót.
Roboty budowlane powinny zostaæ zorganizowane w taki sposób aby zapewniæ nieprzerwanie procesu uzdatniania i dostarczania wody. Wykonawca po podpisaniu umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo – finansowy ukazuj±cy g³ówne etapy zamówienia oraz ich warto¶ci wraz z kosztorysem ofertowym sporz±dzonym w oparciu o do³±czony do SWZ przedmiar robót.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 1A do SWZ oraz STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2A do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1A do SWZ lub STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2A do SWZ.
2. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr 01/2021/8273/PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Czê¶ci nr 1 okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji dla Czê¶ci nr 1 stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Rozwi±zania równowa¿ne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w opisie przedmiotu zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów.
b) W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach do SWZ odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
c) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu dla Czê¶ci nr 1 polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ): roboty ziemne, roboty technologiczne, wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót wykoñczeniowych, prace porz±dkowe, dozór placu budowy.
7. Wymóg powy¿szy nie dotyczy osób prowadz±cych indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz± oraz osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) tj. kierownicy robót.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
9. W trakcie realizacji zamówienia, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie, w terminie 7 dni roboczych, przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody (zgodnie z wyborem Zamawiaj±cego) w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust.13:
1) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób,
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê zatrudnionych pracowników,
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,
5) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ spo³ecznych,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
10. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci.
11. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik Nr 12A do SWZ.
12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1344343,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 2: Budowa studni g³êbinowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz instalacj± fotowoltaiczn± na terenie SUW Barkocin
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 2 jest budowa awaryjnej studni g³êbinowej wraz z infrastruktur± towarzysz±c± oraz naziemn± instalacj± fotowoltaiczn± o mocy 22,8 kWp na terenie stacji uzdatniania wody Barkocin. Do zadañ Wykonawcy nale¿y tak¿e przeszkolenie pracowników, obs³uga geodezyjna, nadzór geologiczny, wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej, badania wody, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych oraz sporz±dzenie instrukcji eksploatacji i bhp. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) wiercenie otworu studziennego nr 2 do g³êboko¶ci 85,0 m p.p.t.;
b) monta¿ naziemnej obudowy studziennej;
c) monta¿ urz±dzeñ wodnych i armatury wodoci±gowej;
d) budowê ruroci±gu technologicznego wody surowej oraz kabli elektrycznych, sterowniczych i sygnalizacyjnych;
e) wymianê rur pompowych oraz pompy g³êbinowej otworu studziennego nr 1;
f) wykonanie utwardzenia terenu o nawierzchni z kostki betonowej 8 cm o powierzchni 47,9 m2;
g) rozebranie istniej±cego ogrodzenia panelowego o d³ugo¶ci 43,5 mb;
h) budowê ogrodzenia systemowego panelowego na cokole prefabrykowanym betonowym o d³ugo¶ci 98 mb;
i) dostawê, monta¿ i uruchomienie agregatu sprê¿arkowego, przemys³owych osuszaczy powietrza oraz przeno¶nego zespo³u pr±dotwórczego o mocy znamionowej do 20 kVA;
j) budowê naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy do 22,8 kWp;
k) wdro¿enie i instalacja systemu monitoringu i wizualizacji pracy stacji uzdatniania wody w systemie SCADA.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w projekcie budowlanym, operacie wodnoprawnym oraz projekcie robót geologicznych stanowi±cymi Za³±cznik nr 1B do SWZ w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cej Za³±cznik nr 2B do SWZ oraz w Za³±czniku nr 3B do SWZ - Przedmiar robót.
Roboty budowlane powinny zostaæ zorganizowane w taki sposób aby zapewniæ nieprzerwanie procesu uzdatniania i dostarczania wody. Wykonawca po podpisaniu umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo – finansowy ukazuj±cy g³ówne etapy zamówienia oraz ich warto¶ci wraz z kosztorysem ofertowym sporz±dzonym w oparciu o do³±czony do SWZ przedmiar robót.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 1B do SWZ oraz STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2B do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1B do SWZ lub STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2B do SWZ.
2. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr 01/2021/8273/PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Czê¶ci nr 2 okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji dla Czê¶ci nr 2 stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Rozwi±zania równowa¿ne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w opisie przedmiotu zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów.
b) W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach do SWZ odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
c) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ): roboty ziemne, roboty technologiczne, wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót instalacyjnych, wykonanie robót wykoñczeniowych, prace porz±dkowe, dozór placu budowy.
7. Wymóg powy¿szy nie dotyczy osób prowadz±cych indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz± oraz osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) tj. kierownicy robót.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
9. W trakcie realizacji zamówienia, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie, w terminie 7 dni roboczych, przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody (zgodnie z wyborem Zamawiaj±cego) w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust.13:
1) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób,
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê zatrudnionych pracowników,
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,
5) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ spo³ecznych,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
10. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci.
11. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik Nr 12B do SWZ .
12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 710103,11 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ nr 3: Budowa sieci wodno - kanalizacyjnej w miejscowo¶ciach Jezierze i Ko³czyg³owy
1. Przedmiotem zamówienia dla Czê¶ci nr 3 jest realizacja robót budowlanych zwi±zanych z budow± sieci wodoci±gowej rozdzielczej w miejscowo¶ciach Jezierze i Ko³czyg³owy oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy. Do zadañ Wykonawcy nale¿y tak¿e obs³uga geodezyjna, wykonanie dokumentacji powykonawczej, sporz±dzenie instrukcji eksploatacji i bhp. Zakres robót budowlanych obejmowaæ bêdzie:
a) budowê sieci wodoci±gowej rozdzielczej (metod± przewiertu sterowanego oraz metod± wykopu otwartego) w miejscowo¶ci Jezierze z rur PE 100 RC Ø 110 x 6,6 mm PN10 SDR17 o d³ugo¶ci 683 mb wraz z uzbrojeniem tj. hydrant, zasuwy, oznakowanie trasy wodoci±gu;
b) budowê sieci wodoci±gowej rozdzielczej (metod± wykopu otwartego) w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy na ul. W±skiej z rur PE 100 RC Ø 90 x 5,4 mm PN10 SDR17 o d³ugo¶ci 610 mb wraz z uzbrojeniem tj. hydranty, zasuwy, oznakowanie trasy wodoci±gu;
c) budowê sieci wodoci±gowej rozdzielczej (metod± wykopu otwartego) w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy na ul. Kochanowskiego z rur PE 100 RC Ø 110 x 6,6 mm PN10 SDR17 o d³ugo¶ci 132 mb (odcinek od HP1/Tr1 do W2) wraz z uzbrojeniem tj. hydrant, zasuwy, oznakowanie trasy wodoci±gu;
d) budowê sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy na ul. W±skiej z rur PCV Ø 200 x 5,9 mm SN8 o d³ugo¶ci 528 mb wraz z infrastruktur± towarzysz±c± tj. studzienki kanalizacyjne PVC i betonowe;
e) budowê sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowo¶ci Ko³czyg³owy na ul. Kochanowskiego z rur PCV Ø 200 x 5,9 mm SN8 o d³ugo¶ci 160 mb (odcinek od studni S4 do studni S9) wraz z infrastruktur± towarzysz±c± tj. przy³±cza kanalizacyjne, studzienki kanalizacyjne PVC.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zosta³ opisany w Za³±czniku nr 1C do SWZ – Dokumentacja projektowa, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cej Za³±cznik nr 2C do SWZ oraz w Za³±czniku nr 3C do SWZ - Przedmiar robót.
Wykonawca po podpisaniu umowy przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy sporz±dzony w oparciu o do³±czony do SWZ przedmiar robót.
Z uwagi na to, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie bêdzie mia³o charakter rycza³towy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opieraæ siê na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, stanowi±cej Za³±cznik nr 1C do SWZ oraz STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2C do SWZ. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wyst±pienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujêtych w przedmiarze lub robót w wiêkszej ilo¶ci w stosunku do przyjêtej w przedmiarze nie bêdzie uprawnia³o Wykonawcy do ¿±dania dodatkowego wynagrodzenia – je¿eli roboty te ujête by³y w dokumentacji projektowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1C do SWZ lub STWiORE stanowi±cej za³±cznik nr 2C do SWZ.
2. Zamawiaj±cy realizuje przedmiotow± inwestycjê na podstawie:
1) Wstêpnej Promesy Nr 01/2021/8273/PolskiLad dotycz±cej dofinansowania inwestycji z Programu Rz±dowego Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawc± nie wcze¶niej ni¿ po otrzymaniu przez Zamawiaj±cego Promesy z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania bêd±cego przedmiotem zamówienia.
3. Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi:
1) dla Czê¶ci nr 3 okres gwarancji na wykonane roboty (materia³y i robociznê) wynosi minimum 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego. Okres gwarancji dla Czê¶ci nr 3 stanowiæ bêdzie kryterium oceny ofert. Szczegó³owe postanowienia znajduj± siê w Rozdziale nr 19.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera wymagania wynikaj±ce z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. Rozwi±zania równowa¿ne:
a) W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w opisie przedmiotu zamówienia. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cych siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów.
b) W przypadku u¿ycia w SWZ lub za³±cznikach do SWZ odniesieñ do norm, europejskich ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne do opisywanych. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp ustawy u¿ytemu w dokumentacji towarzyszy wyraz „lub równowa¿ne".
c) Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego.
W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
6. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, przez ca³y okres realizacji zamówienia, nastêpuj±cych osób wykonuj±cych czynno¶ci w zamówieniu dla Czê¶ci nr 3 polegaj±cych na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm. ): roboty ziemne, roboty instalacyjne, wykonanie robót budowlanych, prace porz±dkowe, dozór placu budowy.
7. Wymóg powy¿szy nie dotyczy osób prowadz±cych indywidualn± dzia³alno¶æ gospodarcz± oraz osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z pó¼n. zm.) tj. kierownicy robót.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia.
9. W trakcie realizacji zamówienia, na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca zobowi±zany bêdzie, w terminie 7 dni roboczych, przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody (zgodnie z wyborem Zamawiaj±cego) w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w ust.13:
1) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê,
2) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób,
3) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê zatrudnionych pracowników,
4) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy,
5) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ spo³ecznych,
- zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.
10. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów, w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci.
11. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w § 10 ust. 1 pkt 10 wzoru umowy stanowi±cego za³±cznik Nr 12C do SWZ.
12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 697688,93 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Dzia³aj±c na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy udostêpni³ na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacjê o kwocie, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysoko¶ci 1.930.000,00 z³ brutto. W niniejszym postêpowaniu z³o¿ono dwie oferty. Najni¿sza oferta zosta³a z³o¿ona na kwotê 2.029.500,00 z³. Oferta przewy¿sza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2029500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2219797,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Dzia³aj±c na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiaj±cy udostêpni³ na stronie internetowej prowadzonego postêpowania informacjê o kwocie, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysoko¶ci 885.000,00 z³ brutto. W niniejszym postêpowaniu z³o¿ono jedn± ofertê na kwotê 1225292,20 z³ brutto. Oferta przewy¿sza kwotê jak± Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1225292,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1225292,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 719217,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1760400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719217,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Instalacyjno-Budowlane "EKO-INSTAL" Piotr Kuczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770923205

7.3.3) Ulica: ul. Wybickiego 10

7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 719217,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.