Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00152647/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00167113/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont budynku mieszk. jednorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne - Dojlidy przy ul. Ks. St. Suchowolca 25D w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont budynku mieszk. jednorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne - Dojlidy przy ul. Ks. St. Suchowolca 25D w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c12f841-cc90-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023174/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.31 Przebudowa budynku przy ul. Ks. S. Suchowolca 25D (z przeznaczeniem na pracownie).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00152647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.JO.26.3.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2129451,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa i remont budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką budynku gospodarczego i części doziemnej sieci elektroenergetycznej na części działki o nr ewid. gr. 792/1, obręb 21 - Dojlidy przy ul. Ks. St. Suchowolca 25D w Białymstoku.
2. Zakres robót:
1) zgodnie z Decyzją Nr 180/2022 z dnia 29 marca 2022 r. pozwolenia na budowę i kompletem dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
2) roboty budowlane:
Inwestycja obejmuje przebudowę i remont budynku mieszkalnego oraz zmianę jego sposobu użytkowania na pracownie artystyczne.
Przedmiotowy budynek jest niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, o kącie nachylenia połaci dachowej 42o, usytuowany elewacją frontową od drogi. Przyjęta kolorystyka elewacji jest stonowana, w odcieniach bieli, beżu i szarości.
Budynek objęty opracowaniem posiada dwie kondygnacje, główne wejście od strony południowej. Budynek wykonany jest w konstrukcji drewnianej. Podłogę parteru zaplanowano jako drewnianą
z desek na legarach położonych na płycie betonowej, strop dzielący parter i poddasze użytkowe jako drewniany. Ściany zewnętrzne ocieplone, wykończone tynkiem elewacyjnym. Budynek zostanie przykryty dachem dwuspadowym pokrytym dachówką ceramiczną.
Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków i wpisany do rejestru zabytków pod
nr 648 (A-134).
Prace budowlane polegać będą również na rozbiórce uszkodzonych i porażonych elementów budynku oraz elementów zagospodarowania terenu (rozbiórka budynku gospodarczego), odtworzeniu bądź naprawie tych elementów w kolejności i wielkości przewidzianej w projekcie oraz wykonaniu ogrodzenia działki nr 792/1,
3) zagospodarowanie terenu:
Remontowany budynek usytuowany jest wzdłuż granicy z działką 789/1. Wjazd na działkę 792/1 będzie odbywał się istniejącym zjazdem z drogi o nr ew. geod. 789/1. Wejście do budynku znajduje się od strony północno-wschodniej i południowo-zachodniej.
Za budynkiem zaprojektowane zostały 4 miejsca postojowe dla samochodów osobowych w tym
1 miejsce postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wokół budynku przewiduje się tereny zielone,
W ramach zagospodarowania terenu przewidziano wykonanie ogrodzenia całej działki 792/1 obręb 21 – Dojlidy zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu.
4) branża sanitarna - przedmiotem zamówienia objęte jest wykonanie:
a) instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią gazową na cele c.o. i c.w.u.,
b) instalacji wod. - kan. wraz z przyborami i armaturą sanitarną,
c) demontaż istniejącej instalacji doziemnej kanalizacji sanitarnej,
d) instalacji gazowej wewnętrznej i zewnętrznej,
e) instalacji doziemnej kanalizacji sanitarnej na odcinku S1 – S16 - S11; wyjaśnienie: S16 - istniejąca studnia S1, S3, S17, S5, S7, S11 - studnie do wykonania,
5) branża elektryczna elektryczne i teletechniczna - przedmiotem zamówienia objęta jest rozbiórka istniejącej sieci elektroenergetycznej nN zasilającej budynek oraz wykonanie:
a) doziemnej inst. elektrycznej do istniejących złącz kablowych,
b) oświetlenia zewnętrznego terenu,
c) wewnętrznych linii zasilających,
d) rozdzielnic,
e) instalacji wewnętrznych oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
f) instalacji siłowej oraz gniazd wtykowych,
g) instalacji zasilania urządzeń teletechnicznych,
h) instalacji połączeń wyrównawczych,
i) instalacji uziemiającej i ochrony odgromowej,
j) instalacji ochronnych: przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej,
k) instalacji systemu przyzywowego,
l) instalacji domofonowej,
m) instalacji LAN,
n) kanalizacji teletechnicznej wzdłuż budynków (od 25 do 25E),
zgodnie z pozwoleniem na budowę i opracowaną dokumentacją projektową.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1898900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2790000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1898900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Marek Łuczaj prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod nazwą Dach Łuczaj s.c. MR AB ŁUCZAJ,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Dach Łuczaj s.c. MR AB ŁUCZAJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422906470
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 26
7.3.4) Miejscowość: Choroszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1898900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowe usługi polegające na przeglądzie i konserwacji dźwigów, prace remontowe oraz przeglądy specjalne dźwigów w obiektach Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.28.2025
- Wymiana pokrycia dachowego Inspektoratu ZUS w Sokółce
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (6.2025)
- Remont w Samodzielnym Szpitalu Miejskim im. PCK w Białymstoku - część I Opracowanie dokumentacji projektowej oraz remont w Poradni Rehabilitacji przy ul. Swobodnej 24 - część II
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 14+674,70 do km 15+674,70.
- Opracowanie dok. projektowej na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania lok. mieszk. nr 2 na potrzeby lok. usługowego w budynku mieszk. przy ul. Białówny 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.