Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Damasławek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damasławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Damasławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-110
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672613611
1.5.8.) Numer faksu: 672613627
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@damslawek.nowoczesnagmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_damaslawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Damasławek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af19e493-e071-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z trwającym okresem odwoławczym i przedłużającym się okresem rozstrzygnięcia prowadzonego postępowania. Zamawiający w dniu 14 marca 2024 roku wszczął i przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 PZP w celu zapewnienia ciągłości odbioru odpadów na terenie gminy Damasławek tj. na okres niezbędny do zakończenia toczącego się ww. postępowania.
Zasadność zapewnienia ciągłości odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Damasławek w trybie art. 214 ust. 1 pkt 5 PZP na ww. okres znajduje uzasadnienie w poglądach doktryny i orzecznictwa KIO (por. Gawrońska-Baran Andrzela i in., Prawo zamówień publicznych. Komentarz do art. 214 PZP, Lex, Dzierżanowski Włodzimierz i in., Prawo zamówień publicznych. Komentarz do art. 214 PZP, Lex).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Inw.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie tj. papier i tektura, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, metal, szkło
z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Damasławek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sanitech Poznań Sp. z o. o. Oddział Wągrowiec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790002220
7.3.3) Ulica: Skocka 13a
7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 62-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS SANITECH POZNAŃ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191254,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-20 do 2024-04-05SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki.
Za zastosowaniem ww. trybu przemawiały następujące okoliczności:
W celu zapewnienia ciągłości odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych na terenie Gminy Damasławek, Zamawiający w dniu 29.09.2023 r. wszczął i przeprowadził postępowanie unijne pn. "Odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji oraz odpadów komunalnych zbieranych selektywnie tj. papier i tektura, tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, metal, szkło z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Damasławek", nr ref. Inw.271.8.2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęły dwie oferty po przeprowadzaniu badania i oceny złożonych ofert Zamawiający 15 stycznia 2024 roku dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W terminie do 25 stycznia 2024 roku zostało złożone odwołanie na ww. czynności Zamawiającego. Po przeanalizowaniu treści złożonego odwołania
6 lutego 2024 roku Zamawiający uwzględnił je w całości. W dniu 9 lutego 2024 roku Krajowa Izba Odwoławcza z siedzibą w Warszawie umorzyła postępowanie.
W związku z tym Zamawiający 20 lutego 2024 roku unieważnia czynność wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 15 stycznia 2024 roku i przystąpił do ponownego badania i oceny ofert spośród ofert złożonych w postępowaniu. W dniu 26 lutego 2024 roku dokonał ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. W terminie do 7 marca 2024 roku wpłynęło ponowne odwołanie na ww. czynności Zamawiającego.
W związku z trwającym okresem odwoławczym i przedłużającym się okresem rozstrzygnięcia prowadzonego ww. postępowania. Zamawiający w dniu 14 marca 2024 roku wszczął i przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 PZPw celu zapewnienia ciągłości odbioru odpadów na terenie gminy Damasławek tj. na okres niezbędny do zakończenia toczącego się ww. postępowania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wywozu i składowania odpadów komunalnych dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych wytwarzanych w oczyszczalni ścieków w Borzytuchomiu
- Rozbiórki obiektów budowlanych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG: Zadanie nr 1 - budynek nr 516,517,518 w Darłowie; Zadanie nr 2 - budynki nr 14 i 15 w Bobolin.
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.