eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaRoboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy



Og³oszenie z dnia 2022-07-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748524071

1.5.8.) Numer faksu: 748522315

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzn.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


administrowanie mieniem komunalnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5bba55f-e276-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00257661

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017050/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Roboty awaryjne i remonty bie¿±ce w budynkach administrowanych przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-NT/1/VI/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 1080000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 - ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE
a) rozbiórki elementów budynków mieszkalnych i u¿ytkowych lub obiektów budowlanych,
b) roboty murarsko-tynkarsko-malarskie, w tym zamurowanie otworów w budynkach, naprawa tynków wewnêtrznych i
zewnêtrznych, posadzek, kominów i innych elementów, osadzenie drzwiczek spadowych, skucie odspojonych tynków,
zabezpieczanie pustostanów, osadzenie oraz typowej stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie ¶cian i sufitów, naprawa i
zabezpieczenia czê¶ci wspólnych budynku – stropy, podsufitki
c) roboty ciesielskie, w tym miejscowa naprawa pod³óg na klatkach schodowych, strychach, lokalach mieszkalnych,
naprawie poszczególnych elementów schodów, balustrad, miejscowej naprawie stropów itp., wzmocnienia i naprawy
miejscowej wiê¼b dachowych,
d) roboty dekarskie, w tym : naprawa obróbek blacharskich i podbitek, wymiana i zabezpieczenie miejscowe pokryæ
dachowych,
e) roboty kowalsko-¶lusarskie w tym: drobna naprawa bram metalowych, wykonanie i monta¿ pojedynczych okienek
piwnicznych, krat wsypowych, krat i drzwi stalowych, trzepaków, naprawa b±d¼ wymiana samozamykaczy, naprawa lub
wymiana zamków itp. z wy³±czeniem napraw g³ównych,
Og³oszenie nr 2022/BZP 00148688/01 z dnia 2022-05-06
2022-05-06 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
f) naprawa nietypowej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z jej osadzeniem, renowacja stolarki zabytkowej oraz drobna
naprawa stolarki okiennej i drzwiowej ³±cznie z towarzysz±cymi robotami ¶lusarskimi
i szklarskimi itp.
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu
lub zniszczeniu mienia, ca³odobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 432000 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 - ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE ( WOD-KAN, GAZ, C.O. )

a) remonty polegaj±ce na naprawie miejscowej instalacji wodno -kanalizacyjnej, gazowej, c.o., udra¿nianie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja i usuwanie nieszczelno¶ci pionów i poziomów instalacji wodno-kanalizacyjnych, c.o., udra¿nianie studzienek kanalizacji sanitarnej i deszczowej, lokalizacja wycieku i nieszczelno¶ci instalacji gazowych w lokalach mieszkalnych oraz czê¶ciach wspólnych budynków, wymiana uszkodzonych odcinków instalacji i armatury, odciêcie zasilania do niesprawnych urz±dzeñ odbiorczych: np. piecyków, kuchenek, kot³ów gazowych, wymiana podstaw pod gazomierze, odpowietrzenie grzejników oraz instalacji c.o., wymiana zaworów grzejnikowych, pomiar temperatur w lokalach, wymiana grzejników, konserwacja i naprawa pomp, urz±dzeñ i armatury, sprawdzenie instalacji,
b) zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem, a w przypadku zamarzniêcia – jej odmro¿enie, odciêcie zasilania i zabezpieczenie instalacji wodno-kanalizacyjnej, gazowej i c.o. w budynkach i w ich obrêbie,
c) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia, ca³odobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 324000 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 – ROBOTY INSTALACYJNE ELEKTRYCZNE
a) naprawa lub wymiana instalacji elektrycznych (WLZ) klatek schodowych,
b) wymiana elementów instalacji o¶wietleniowej klatek schodowych, piwnic, strychów,
c) naprawa lub wymiana czê¶ci instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych oraz przywrócenie zasilania budynków oraz lokali mieszkalnych w energiê elektryczn±,
d) konserwacja, uzupe³nienie lub wymiana osprzêtu (np. przyciski, wy³±czniki, lampy, bezpieczniki, zabezpieczenia) w czê¶ciach wspólnych budynku,
e) odciêcie zasilania instalacji w budynkach wykwaterowanych, konserwacja i naprawa instalacji domofonowej itp.,
f) sprawdzenie instalacji elektrycznej,
g) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia, ca³odobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 216000 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 4 - ROBOTY INSTALACYJNE TELETECHNICZNE
a) konserwacja i naprawa instalacji domofonowych,
b) podejmowanie zleceñ w trybie awaryjnym do 2 godzin w nag³ych przypadkach losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu lub zniszczeniu mienia, ca³odobowo w dni robocze oraz w dni wolne od pracy i ¶wiêta.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45314000-1 - Instalowanie urz±dzeñ telekomunikacyjnych

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 108000 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 432000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 432000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 432000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-BUD Piotr Zaj±c, PHU „LM Pas-Gal” s.c. Ewa Mrzyg³ód, Robert Mrzyg³ód, Zak³ad Ogólnobudowlany Piotr Zaj±c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842645799, 8842506388, 8840029932

7.3.3) Ulica: ul. K.S³obódzkiego 27/10, ul, Grodzka12, Makowice 23

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 432000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-10

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 324000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 324000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAR Marcin Jawieñ, PHU „LM Pas-Gal” s.c. Ewa Mrzyg³ód, Robert Mrzyg³ód, „ADMEX” Adam Zaj±c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842176376, 884250638, 8841126376

7.3.3) Ulica: S³otwina 87/3, ul. Grodzka 12, ul. D±browskiego 83/1

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 324000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-10

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „VOLT” Krzysztof Zarzycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842555300

7.3.3) Ulica: ul. Wa³owa 4/10

7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-10

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W wymaganym terminie na Zadanie Nr 4 nie wp³ynê³a ¿adna oferta.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.