eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatoryRemont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Borsuki-Kolonia



Ogłoszenie z dnia 2023-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Borsuki-Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zatory

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 106

1.5.2.) Miejscowość: Zatory

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 297410394

1.5.8.) Numer faksu: 297410387

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zatory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminazatory.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Borsuki-Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb06de93-fb9a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257784

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034852/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Borsuki-Kolonia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Borsuki-Kolonia”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Remont budynku świetlicy wiejskiej – roboty wewnętrzne:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murowe;
- stolarka drzwiowa wewnętrzna,
- tynki i okładziny ścian i sufitów,
- roboty posadzkowe,
- roboty rozbiórkowe,
- ocieplenie stropu nad przyziemiem;
b) Remont budynku świetlicy wiejskiej – roboty zewnętrzne:
- kominy,
- wymiana stolarki/wymiana stolarki drzwiowej: zamurowanie otworów okiennych w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej cegłami
- ocieplenie ścian zewnętrznych – metoda „lekko-mokra”: ocieplenie ścian zewnętrznych – od cokołu do okapu, ocieplenie ścian fundamentowych – cokół,
- schody i opaska wokół budynku: schody zewnętrzne, podjazd dla osób niepełnosprawnych, wykonanie opaski wokół budynku z kostki;
c) Branża sanitarna:
- zewnętrzna kanalizacja sanitarna,
- wewnętrzna kanalizacja sanitarna,
- wewnętrzna instalacja wodociągowa;
d) Roboty instalacyjne elektryczne.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) projekt budowlany branża: budowlana, sanitarna, elektryczna – załącznik nr 9 do SWZ;
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) – załącznik nr 11 do SWZ;
c) projekt umowy – załącznik n r 8 do SWZ.
4. Przedmiar robót ma wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego – załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45321000-3 - Izolacja cieplna

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyżej wymienionym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godziny 11:30 dnia 12.06.2023 r. wpłynęły 2 oferty, w której zaproponowano ceny ryczałtowe brutto: oferta nr 1: 576.581,39 zł, oferta nr 2: 517.777,77 zł. W przedmiotowym postępowaniu ceny ofert przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 454.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania .

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517777,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576581,39 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.