Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00070175/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SPRZĄTANIE ULIC I DRÓG NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO W 2024 ROKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 200
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cc36acc-bc23-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPRZĄTANIE ULIC I DRÓG NA TERENIE POWIATU KOLSKIEGO W 2024 ROKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cc36acc-bc23-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051250/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie dróg i ulic powiatowych w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070175
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.TPBN.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219134,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 roku1) Część I – m. Koło
• 26,183 km sprzątania dwustronnego x 3,2 krotność sprzątania – 83,79 km
• 3,482 km sprzątania jednostronnego x 3,2 krotność sprzątania – 11,14 km
(liczba zleceń od 3- 4 nieprzekraczająca ogólnej sumy 94,93 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 123201,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 rokuCzęść II –m. Dąbie
• 5,238 km sprzątania dwustronnego x 2,1 krotność sprzątania – 11 km
• 1,112 km sprzątania jednostronnego x 2,1 krotność sprzątania – 2,34 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 13,34 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 17952,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 rokuCzęść III – m. Kłodawa
• 7,946 km sprzątania dwustronnego x 2,2 krotność sprzątania – 17,48 km
• 1, 295 km sprzątania jednostronnego x 2,2 krotność sprzątania – 2,85 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 20,33 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 17823,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 rokuCzęść IV – m. Przedecz
• 3,597 km sprzątania dwustronnego x 2,2 krotność sprzątania – 7,91 km
• 3,665 km sprzątania jednostronnego x 2,2 krotność sprzątania – 8,06 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 15,97 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 8901,35 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 rokuCzęść V
– gmina Koło
• 1,210 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 2,42 km
• 4,225 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 8,45 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 10,87 km),
– gmina Babiak
• 1,636 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 3,27 km
• 0,250 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 0,50 km
(liczba zleceń od 2 - 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 3,77 km),
– gmina Osiek Mały
• 0,050 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 0,1 km
• 3,394 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 6,79 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 6,89 km),
– gmina Olszówka
• 1,150 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 2,30 km
• 1,290 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania - 2,58 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 4,88 km),
– gmina Chodów
• 1,150 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania - 2,30 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 2,30 km),
– gmina Grzegorzew + Barłogi
• 4,581 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 9,162 km
• 1,030 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 2,06 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 11,22 km),
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 52009,38 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie sprzątania ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2024 rokuCzęść VI – gmina Kościelec
• 1,210 km sprzątania dwustronnego x 2 krotność sprzątania – 2,42 km
• 6,747 km sprzątania jednostronnego x 2 krotność sprzątania – 13,49 km
(liczba zleceń od 2- 3 nieprzekraczająca ogólnej sumy 15,91 km)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 16777,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119859,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134987,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119859,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Seris Konsalnet Cleaning Sp. z o.o. - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652649882
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERIS KONSALNET CLEANING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119859,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8383,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8383,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8383,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Przedczu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662122805
7.3.3) Ulica: 70-lecia Niepodległości Polski 2
7.3.4) Miejscowość: Przedecz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8383,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49749,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49749,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49749,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans – Gaj s.c. ul. Zagórowska 16, 62-500 Konin NIP 6652900052 Wspólnicy Paweł Grabarczyk zam. ul. Srebrna 3, 62-500 Posoka, Wiktor Grabarczyk zam. 62-571 Stare Miasto Żychlin, ul. Parkowa 13a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49749,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16890,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16890,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16890,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans – Gaj s.c. ul. Zagórowska 16, 62-500 Konin NIP 6652900052 Wspólnicy Paweł Grabarczyk zam. ul. Srebrna 3, 62-500 Posoka, Wiktor Grabarczyk zam. 62-571 Stare Miasto Żychlin, ul. Parkowa 13a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PRZEDCZU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PRZEDCZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16890,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z KOŁA
- BUDOWA DROGI GMINNEJ NR 497579P - UL.KAZIMIERZA WIELKIEGO W KOLE.
- DOSTAWA SPRZĘTU IT DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO (GRUPA E) DLA GMINY MIEJSKIEJ KOŁO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA OKRES OD 01.06.2025 R. DO 31.05.2026 R
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3403P Leśnica - Grzegorzew w zakresie budowy chodnika
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.