Ogłoszenie z dnia 2023-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128245/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie IV)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 710 12 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d4d7384-bda2-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie IV)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d4d7384-bda2-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061353/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V. OCHRONA ŚRODOWISKA, Działanie V.2 GOSPODARKA ODPADAMI2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128245
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadnia pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Inowłódz”.
2. Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie:
2.1. droga dojazdowa o nośności 11,5 t/oś o powierzchni około 350 m2;
2.2. plac utwardzony o powierzchni do 1200 m2;
2.3. wiata na kontenery z wydzielonym boxem o powierzchni min. 25x8,4 m2;
2.4. kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, odpowiednio oznaczone i opisane;
2.5. kontener na odpady niebezpieczne o powierzchni 5,2x2,2 m2;
2.6. kontener na materiały do ponownego użycia o powierzchni 5,2x2,2 m2;
2.7. kontener administracyjny do obsługi PSZOK wraz z punktem napraw o wymiarach min. 5,2 x 2,2 m2;
2.8. waga stalowo - betonowa min. 40 ton;
2.9. ogrodzenie wraz z bramą i furtką;
2.10. oświetlenie i monitoring;
2.11. tablice informacyjne i oznakowanie terenu.
2.12. Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (jeżeli dotyczy), infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje (jeżeli dotyczy), wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), profilowanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), usunięcie kolizji z sieciami i urządzeniami, montaż rur osłonowych (jeżeli dotyczy), inne w obrębie inwestycji (jeżeli dotyczy).
UWAGA: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział 4 SWZ, Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU), przedmiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert na stronie prowadzonego postępowania (e-Zamówienia) podał informację, iż na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 1.500.000,00 zł brutto. Po otwarciu ofert okazało się, że cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła wysokość środków finansowych, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Nie mniej zamawiający, zgodnie z zapisami art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, dokonał zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty (Oferty nr „3”).Po przeprowadzeniu badania i oceny ofert, zgodnie z okoliczności opisanymi w pkt I niniejszego pisma, Zamawiający odrzucił ofertę nr „2” i „3”.
W postępowaniu pozostała oferta – Oferta nr „1”, która ceną przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający dokonał analizy możliwości zwiększenia środków w budżecie do ceny pozostałych ważnych ofert w postępowaniu – jednakże brak jest możliwości przesunięcia środków na niniejsze zamówienie.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż cena kolejnej oferty (ostatniej złożonej w postępowaniu) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.