Ogłoszenie z dnia 2021-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00250433/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00264275/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2022/BZP 00019946/01 - Wynik z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżąca obsługa prawna Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000676708
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Terebelska 57-65
1.4.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@szpitalbp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257828
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00250433/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje łącznie co najmniej:• minimum 3 usługi polegające na ciągłej (tj. świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy), kompleksowej obsłudze prawnej bieżącej działalności podmiotu leczniczego, będącego samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej, z których każdy zatrudniał łącznie (tj. na podstawie umów o pracę, umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz umów cywilnoprawnych) co najmniej 1000 pracowników - o wartości brutto usługi co najmniej 400 000,00 zł każda;
W przypadku realizowania usługi w okresie dłuższym niż 24 m-ce, wartość tej usługi powinna być proporcjonalnie większa, np. okres trwania usługi 36 m-cy, wartość usługi min. 600 000,00 zł, itd.
Uwzględniając fakt, że obsługa prawna, o której mowa powyżej w tiret pierwsze, ma charakter świadczenia ciągłego i w związku z tym, Wykonawcy są uprawnieni do powoływania się nie tylko na usługi wykonane, ale także na usługi wykonywane, a zatem w odniesieniu do usług, które są nadal świadczone, Zamawiający zastrzega, że uzna powyższy warunek za spełniony tylko i wyłącznie w przypadku, gdy usługi realizowane (w toku), były świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy.
Kompleksowa obsługa prawna bieżącej działalności musi obejmować co najmniej: a) doradztwo prawne rozumianego jako udzielanie porad prawnych, wyjaśnień oraz konsultacji i sporządzanie pisemnych lub udzielanie ustnych opinii prawnych; b) udział w tworzeniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych wewnętrznych (statut, regulaminy, zarządzenia, itp.) i zewnętrznych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki; c) opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp. związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki, d) udział w negocjacjach, rokowaniach po stronie i w imieniu obsługiwanej jednostki, e) doradztwo w zakresie m.in. prawa ochrony zdrowia, prawa farmaceutycznego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa związkowego, a także prawa zamówień publicznych (w szczególności poprzez: akceptację pod względem formalno-prawnym dokumentacji przetargowej i wzorów umów, doradztwo prawne przy weryfikacji spełniania przez Wykonawców wymogów formalnych i merytorycznych określonych w dokumentach zamówienia), f) monitorowanie aktualności przepisów prawnych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki g) reprezentowanie obsługiwanej jednostki w sprawach związanych z jej bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji lub innymi organami (np. Krajową Izbą Odwoławczą, Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych), h) pełnienie dyżurów w siedzibie obsługiwanej jednostki, co najmniej 8 dni i co najmniej 40 godzin w miesiącu.
• minimum 20 usług polegających na zastępstwie procesowym podmiotu leczniczego przed sądami powszechnymi, w sprawach cywilnych o zapłatę tytułem zadośćuczynienia lub renty lub odszkodowania, dochodzonego w związku z uszczerbkiem na zdrowiu, związanym z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w ww. podmiocie leczniczym;
• minimum 30 usług polegających na zastępstwie procesowym podmiotu leczniczego przed sądami powszechnymi, w sprawach cywilnych o zapłatę na rzecz podmiotu leczniczego za udzielone świadczenia zdrowotne w ww. podmiocie leczniczym w związku z brakiem uprawnienia po stronie świadczeniobiorcy do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych;
• minimum 10 usług polegających na reprezentacji podmiotu leczniczego, w postępowaniu o ustalenie zdarzenia medycznego przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, właściwą ze względu na siedzibę ww. podmiotu leczniczego;
• minimum 4 usługi polegające na reprezentacji zamawiającego (w rozumieniu ustawy PZP), w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych;
• minimum 5 (pięć) usług polegających na zaopiniowaniu i zatwierdzeniu pod względem formalno-prawnym, dla podmiotu leczniczego [Ośrodka], projektu umowy o badania kliniczne (w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne);
- i załączą dowody potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane (są wykonywane) należycie.
b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami (Zespołem), które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub ustawą z dnia 25 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub posiadających wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców (zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej ), które będą pełniły niżej wymienione funkcje w realizacji przedmiotowego zamówienia, z których każda będzie spełniała wymogi określone dla danej funkcji:
1. Funkcja: Koordynator zespołu Wykonawcy, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: zgodnie z wymaganiami SWZ w rozdz. V ust. 1 pkt 3 lit. b) podpunkt 1 w tabeli
2. Funkcja:Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: zgodnie z wymaganiami SWZ w rozdz. V ust. 1 pkt 3 lit. b) podpunkt 2 w tabeli
3. Funkcja:Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
4. Funkcja: Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie formalnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie doświadczenia:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje łącznie co najmniej:• minimum 3 usługi polegające na ciągłej (tj. świadczonej nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy), kompleksowej obsłudze prawnej bieżącej działalności podmiotu leczniczego, będącego samodzielnym publicznym zakładem opieki zdrowotnej, z których każdy zatrudniał łącznie (tj. na podstawie umów o pracę, umów o udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz umów cywilnoprawnych) co najmniej 1000 pracowników - o wartości brutto usługi co najmniej 400 000,00 zł każda;
Zamawiający wyjaśnia, że każda z wymaganych powyżej usług może być realizowana / zrealizowana na podstawie jednej lub większej liczby umów (w tym umów zawartych na okres krótszy niż 24 miesiące), jeżeli zachowana była ciągłość realizacji usługi na podstawie dwóch lub większej liczby umów obowiązujących bezpośrednio po sobie I łączny nieprzerwany okres świadczenia usługi na podstawie tych umów wynosił co najmniej 24 miesiące.
Uwzględniając fakt, że obsługa prawna, o której mowa powyżej w tiret pierwsze, ma charakter świadczenia ciągłego i w związku z tym, Wykonawcy są uprawnieni do powoływania się nie tylko na usługi wykonane, ale także na usługi wykonywane, a zatem w odniesieniu do usług, które są nadal świadczone, Zamawiający zastrzega, że uzna powyższy warunek za spełniony tylko i wyłącznie w przypadku, gdy usługi realizowane (w toku), były świadczone nieprzerwanie przez okres co najmniej 24 miesięcy.
Kompleksowa obsługa prawna bieżącej działalności musi obejmować co najmniej: a) doradztwo prawne rozumianego jako udzielanie porad prawnych, wyjaśnień oraz konsultacji i sporządzanie pisemnych lub udzielanie ustnych opinii prawnych; b) udział w tworzeniu i opiniowaniu projektów aktów prawnych wewnętrznych (statut, regulaminy, zarządzenia, itp.) i zewnętrznych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki; c) opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp. związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki, d) udział w negocjacjach, rokowaniach po stronie i w imieniu obsługiwanej jednostki, e) doradztwo w zakresie m.in. prawa ochrony zdrowia, prawa farmaceutycznego, prawa cywilnego, prawa pracy, prawa związkowego, a także prawa zamówień publicznych (w szczególności poprzez: akceptację pod względem formalno-prawnym dokumentacji przetargowej i wzorów umów, doradztwo prawne przy weryfikacji spełniania przez Wykonawców wymogów formalnych i merytorycznych określonych w dokumentach zamówienia), f) monitorowanie aktualności przepisów prawnych związanych z bieżącą działalnością obsługiwanej jednostki g) reprezentowanie obsługiwanej jednostki w sprawach związanych z jej bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji lub innymi organami (np. Krajową Izbą Odwoławczą, Wojewódzką Komisją ds. Orzekania o Zdarzeniach Medycznych), h) pełnienie dyżurów w siedzibie obsługiwanej jednostki, co najmniej 6 dyżurów (wizyt) w miesiącu.
• minimum 20 usług polegających na zastępstwie procesowym podmiotu leczniczego przed sądami powszechnymi, w sprawach cywilnych o zapłatę tytułem zadośćuczynienia lub renty lub odszkodowania, dochodzonego w związku z uszczerbkiem na zdrowiu, związanym z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w ww. podmiocie leczniczym;
• minimum 30 usług polegających na zastępstwie procesowym podmiotu leczniczego przed sądami powszechnymi, w sprawach cywilnych o zapłatę na rzecz podmiotu leczniczego za udzielone świadczenia zdrowotne w ww. podmiocie leczniczym w związku z brakiem uprawnienia po stronie świadczeniobiorcy do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych;
• minimum 6 usług polegających na reprezentacji podmiotu leczniczego, w postępowaniu o ustalenie zdarzenia medycznego przed wojewódzką komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych, właściwą ze względu na siedzibę ww. podmiotu leczniczego;
• minimum 4 usługi polegające na reprezentacji zamawiającego (w rozumieniu ustawy PZP), w postępowaniu odwoławczym przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych;
• minimum 5 (pięć) usług polegających na zaopiniowaniu i zatwierdzeniu pod względem formalno-prawnym, dla podmiotu leczniczego [Ośrodka], projektu umowy o badania kliniczne (w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne);
- i załączą dowody potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane (są wykonywane) należycie.
b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami (Zespołem), które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę radców prawnych lub listę adwokatów, zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych lub ustawą z dnia 25 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub posiadających wpis na listę prawników zagranicznych, prowadzoną przez okręgową radę adwokacką lub radę okręgowej izby radców (zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej ), które będą pełniły niżej wymienione funkcje w realizacji przedmiotowego zamówienia, z których każda będzie spełniała wymogi określone dla danej funkcji:
1. Funkcja: Koordynator zespołu Wykonawcy, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: zgodnie z wymaganiami SWZ w rozdz. V ust. 1 pkt 3 lit. b) podpunkt 1 w tabeli
2. Funkcja:Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: zgodnie z wymaganiami SWZ w rozdz. V ust. 1 pkt 3 lit. b) podpunkt 2 w tabeli
3. Funkcja:Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze prawnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej.
4. Funkcja: Radca prawny / adwokat, ilość osób: 1, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie formalnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) Wykaz usług zgodnie z zał. nr 7 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 1) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zał. nr 8 do SWZ;
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż Wykaz osób stanowi dokument podmiotowy wyłącznie w zakresie, w jakim Wykaz ten obejmuje dane i informacje konieczne do wykazania, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym stanowi Rozdz. V. ust. 1 pkt. 3 lit. b) SWZ.
W związku z tym Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie zostanie wezwany do złożenia Wykazu osób, o którym mowa powyżej w ust. 4 pkt 3), w zakresie w jakim Wykonawca złożył Wykaz osób wraz z ofertą zgodnie z Rozdz. VI. Cz. C. ust. 3 SWZ. W takim wypadku Wykaz osób w zakresie, w jakim został złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą, posłuży Zamawiającemu do oceny, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt. 3 lit b) SWZ.
4) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 4 SWZ, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Po zmianie:
1) Wykaz usług zgodnie z zał. nr 7 do SWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt 1) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zał. nr 8 do SWZ;
UWAGA!
Zamawiający informuje, iż Wykaz osób stanowi dokument podmiotowy wyłącznie w zakresie, w jakim Wykaz ten obejmuje dane i informacje konieczne do wykazania, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym stanowi Rozdz. V. ust. 1 pkt. 3 lit. b) SWZ.
W związku z tym Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie zostanie wezwany do złożenia Wykazu osób, o którym mowa powyżej w ust. 4 pkt 3), w zakresie w jakim Wykonawca złożył Wykaz osób wraz z ofertą zgodnie z Rozdz. VI. Cz. C. ust. 3 SWZ. W takim wypadku Wykaz osób w zakresie, w jakim został złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą, posłuży Zamawiającemu do oceny, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt. 3 lit b) SWZ.
4) Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. A ust. 4 SWZ, składają łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub też z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-05 12:00
Po zmianie:
2021-11-10 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-05 12:30
Po zmianie:
2021-11-10 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-04
Po zmianie:
2021-12-09
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Remont drogi powiatowej nr 1126L Międzyrzec Podlaski (ul. Berezowska) - Szóstka - Ostrówki - Bezwola - Wohyń od km 3+700 do km 8+753 odc. dł. 5,053 km
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1051L polegająca na rozbiórce przepustu w km 8+715 w m. Piszczac i budowie nowego obiektu wraz z bezpośrednimi dojazdami
- Zakup i dostawa zbiorników odcieków wraz z obudową przepompowni do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Białej Podlaskiej
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- Remont dróg gruntowych naturalnych i ulepszonych, będących własnością Gminy Miejskiej Biała Podlaska w 2025 r.
- Dostawa dwuwiązkowego spektrofotometru UV-VIS-NIR ze sferą integrującą umożliwiającą pomiary próbek cienkich warstw na podłożach szklanych oraz roztworów i proszków
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie obsługi prawnej w zakresie kontroli zamówień publicznych przeprowadzanych przez IZ w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020 i programu FE dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w Sekcji Zamiejscowej w Suwałkach w latach 2025 - 2026
- Bieżąca obsługa prawna Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna w roku 2025.
- Obsługa prawna jednostek organizacyjnych Policji województwa opolskiego
- Kompleksowa usługa przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.