Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00125774/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku "DR" oraz chlorku wapnia dla potrzeb MPGKiM ZB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ZAKŁAD BUDŻETOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450011423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 22
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: (86)2186488
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dat@mpgkim.lomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-lomza.pl/mpgkim/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mpgkim_lomza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku "DR" oraz chlorku wapnia dla potrzeb MPGKiM ZB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5e7904c-ebba-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007458/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gat. "DR"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00125774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 1 zamówienia jest zakup z dostawą soli kamiennej drogowej niezbrylającej gatunku "DR" w ilości 1000 ton. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie i partiami wg zapotrzebowania w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem oraz wymaganiami został określonych w Załączniku nr 8 do SWZ - Specyfikacji Technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 256330,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Części nr 2 zamówienia jest zakup z dostawą chlorku wapnia (CaCl2) z przeznaczeniem do zwalczania śliskości zimowej na nawierzchniach dróg w ilości 10 ton 2. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie i partiami wg zapotrzebowania w ilościach i terminach określonych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem oraz wymaganiami został określonych w Załączniku nr 8 do SWZ - Specyfikacji Technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 12266,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty w zakresie Części nr 1 zamówienia złożonej przez Wykonawcę P.W. TRAMAD-ELBLĄG spółka z o.o. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części nr 1 zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14071,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14071,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANEVA Mariusz Klejnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561661262
7.3.3) Ulica: Marcinkowskiego 121
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14071,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Świadczenie usług ochrony osób, obiektów oraz mienia w Sądzie Rejonowym w Łomży
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz terenu posesji Sądu Rejonowego w Łomży
- Dostawa serwerowych dysków twardych
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
- Dostawa soli drogowej białej gruboziarnistej o granulacji 0,25mm÷4mm z dodatkiem antyzbrylacza w ilości około 625 ton do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2024/2025
- Sukcesywna dostawa soli przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg i chodników
więcej: Chlorki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.