Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00187402/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00291472/01 - Wynik z dnia 2022-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania
Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drezdenko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@drezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.drezdenko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drezdenko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadaniaBudowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab891fac-e0dc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012269/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa wyposażenia kuchni w ramach zadania Budowa budynku żłobka wraz z przedszkolem w miejscowości Drezdenko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187402/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część I zamówienia – Wyposażenie kuchniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku A do SWZ.
Urządzenia i wyposażenie należy ustawić i zamontować zgodnie z załączonym projektem technologicznym.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
9) wykonanie niezbędnych instalacji związanych z podłączeniem urządzeń, przepustów, przewiertów itp.
Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 328000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część II zamówienia – Winda KuchennaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie windy kuchennej w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż windy,
2) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania windy,
3) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzenia,
4) uzyskanie odbioru Urzędu Dozoru Technicznego,
5) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji windy (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty),
6) roboty budowlane związane z obudową szybu windowego.
Dostarczona winda musi być kompletna i gotowe do użytku, fabrycznie nowa, nieużywana, wolna od wad. Zamawiający wymaga aby oferowana winda była dopuszczona do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416120-2 - Windy towarowe
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Część III zamówienia – Doposażenie kuchniPrzedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie, ustawienie, montaż, podłączenie i uruchomienie wyposażenia kuchni (doposażenie kuchni w dodatkowe urządzenia, wyposażenie nieujęte w załączonym do SWZ projekcie technologicznym) w budynku przedszkola w Drezdenku (ul. Mickiewicza 4a).
Szczegółowy opis wyposażenia będącego przedmiotem dostawy określono w załączniku C do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę wyposażenia,
2) wniesienie i ustawienie wyposażenia,
3) montaż wyposażenia i podłączenie urządzeń do mediów,
4) uruchomienie wraz ze sprawdzeniem poprawności działania urządzeń,
5) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń,
6) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności, sprawdzeń w formie protokołu,
7) przygotowanie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji niezbędnej do eksploatacji urządzeń (instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędny atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia),
8) uporządkowanie miejsc montażu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie montażu.
Dostarczone urządzenia muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów w szczególności w miejscach zbiorowego żywienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408237,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536833,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408237,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sprzedaż - Serwis Sprzętu Gastronomicznego "Gastro-Pol" Sylwia Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6932004241
7.3.3) Ulica: ul. Szewska 6
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 408237,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert wskazał, że zamierza przeznaczyć na realizację III części zamówienia - Doposażenie kuchni - 34 200,00 zł.
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 54 896,45 zł.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129) postępowanie unieważniono.
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Dostawa warzyw i owoców do jednostek oświatowych na terenie Gminy Drezdenko
- Bieżące utrzymanie dróg gruntowych na potrzeby Gminy Drezdenko
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-3
- Dostawa oraz instalacja sprzętu i wyposażenia dla pracowni gastronomicznych (2 części) w ramach projektu "Postaw na zawodowców"
- [D/1/TP/2025] Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kiosków gastronomicznych w budynku głównym Stadionu Opolskiego.
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.