Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255893/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
- 2022/BZP 00436567/01 - Wynik z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dobra kultura w pełnym wymiarze”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 III Osi Programu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KULTURY W DOBREJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310500688
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Dekerta 34
1.4.2.) Miejscowość: Dobra
1.4.3.) Kod pocztowy: 62-730
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.4.7.) Numer telefonu: 786 863 321
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ck@dobra24.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckdobra.naszbip.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257924
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00255893/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień do kwoty dla każdej części zadania, pod warunkiem wykazania, iż zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania referencji bądź innego dokumentu dla każdej dostawy oddzielnie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1 (jedno) zadanie w zakresie dostawy sprzętu o wartości co najmniej:
- dla części I zamówienia: 100 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części II zamówienia: 20 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie,
- dla części III zamówienia: 5 000,00 zł brutto każde i zadania te zostały wykonane należycie.
Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości zamówień do kwoty dla każdej części zadania, pod warunkiem wykazania, iż zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania referencji bądź innego dokumentu dla każdej dostawy oddzielnie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 1 powyżej zostaną spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie będą posiadali wymaganą zdolność zawodową.
INNE PRZETARGI DOBRA
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2025 roku
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa informacyjnego Urzędu Gminy poprzez wzmacnianie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemie informacyjnym Urzędu
- "Remont drogi gminnej 340055K na odcinku I - w km od 0+525,00 do km 0+745,00 na odcinku II - w km od 0+770,00 do km 0+970,00 w miejscowości Jurków, Gmina Dobra"
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Dostawa pomocy naukowych na potrzeby edukacji STEAM
- Dostawa sprzętu komputerowego i informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Szczecinku oraz w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Szczecinecki".
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, weterynaryjnej oraz architektury krajobrazu ZSCKR Bystra
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.